Asi & Demir – Aşk Yeniden

337 Yanıt to “Asi & Demir – Aşk Yeniden”

  1. karşıyakalı Says:

    An gelir
    Akrep de
    Yelkovan da susar…
    Yol susar,
    Nefes susar,
    İçindeki heves susar!
    An gelir,
    Bir başkası olmak istersin!
    An gelse de,
    Keşke, dememelisin…

    bu kısa şiirler ÇETİN ÖZDEMİR e ait.emekli edebiyat öğretmeninin
    ellerine saplık.

  2. karşıyakalı Says:

    öğretmeninimizin ellerine sağlık.

  3. Sürmelim Says:

    iiyim abla sen nasılsın yazını şimdi gördüm

  4. Sürmelim Says:

    karne ii fena degil bi dil anlatım zayıf onuda vercem kurtulcam diploma notum 3,56 bi tekrara göre ii sayılır bence ama zayıfım olması kötü neyse sağlık olsun dimi

  5. Sürmelim Says:

    biliyorum hepiniz şimdi tv nin başına geçip merakla bekliyosunuz çünkü bende birazdan aynı şeyi yapcam heheheheeeeeeeee bu arada dizimize son 24 dk 5 sn kaldı herkese şimdiden ii seyirler

  6. karşıyakalı Says:

    üzülme gülüm o nazarlık .verirsin .moralini bozma .yola devam .

  7. karşıyakalı Says:

    iyi seyirler .hepimize .

  8. zEhRa Says:

    başlamıştır dizimiz bn kaçar bbbby

  9. cemre Says:

    herkese iyi seyirler bizde daha baslamadi

  10. kadriye Says:

    çok heyecanlıyım…. özet başladııııı. herkese iyi seyirler

  11. kadriye Says:

    offfffff offffffffffffffffffffffffffffffffff bu ne ya ıcım acıyor ……………………..

  12. Sürmelim Says:

    genç senin üzerinde nolcak dizide

  13. Sürmelim Says:

    siyah gömlek başka desene ünlü oldun artık bize izmzalı resmini verirsim heheeeee

  14. Sürmelim Says:

    burda aslan bile ağladı ya ben alıştım sadece duygulanıyorum aglamak istemiyorum elanur abla sende aglama bak sonra bebekte üzülürrrrrrr

  15. Sürmelim Says:

    ben şu an gördüklerimden sonra daha demirin ölceğine inanmıyorum neyse asi baslıo ben kaçtım byyyyyy

  16. genci gördünüzmüüben gördüm hehehe ula uyus ekranada cıktın ya hehehe

  17. Sürmelim Says:

    ya kilolu olanmı zayıf olanmı genç kısa gömlekli

  18. Sürmelim Says:

    kısa kollu gömlekli

  19. emel Says:

    ay ben genç i gördümmmmmmmmmmmmmmmmmmm vallaaaaaaaaaaa siyah gömlegi vardıııııııııııııı

  20. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyy ben çokkkkkkkkkkkkkkkk agladım asiyle demireeeeeeeeeeeee kıyamam onlaraaaaaaaaaaaaaaaa

  21. kadriye Says:

    kız funda ben de gordum ……. artist oldu bizim oglan… boyuda maşallahhhhhhhh.
    ama çok acıklı bu bolum ya. ağladım………………….. ah demır ah……….. ne dedı asiye sen benım yasama sebebımsın dedııııııııııı

  22. emel Says:

    siyah gömleki uzun boylu en son sıradaki genç tiiiiiiiiiiiii

  23. kadriye Says:

    kız yenı sayfa ac ya . .ok yavaş açılıyor sayfa. hazır reklam varkennnnnnnnnnnnnnnn

  24. emel Says:

    ay kadriye çok hüzünlü bu bölüm ya kalbim dayanmıcakkkkkkkkkkkk

  25. emel Says:

    evet yazılar çok zor gidiyo fundam nerdesin balım sende daynamadınmı bu sahnelereeeeeeeeeeeeeeee

  26. Sürmelim Says:

    iki tana siyah gömlekli vardı kilolumu zayıfmı

  27. kadriye Says:

    sorma ıcım acıyor resmen………………………… napcaz bılmıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  28. Sürmelim Says:

    ayyy tutmayın beni asi-demir sahnesi çok duyğusal ve aşırı güzel romantikti süper yaaaaaaasüper heheheeeeeeeeeeeee içim içime sığmıyo ülen tutmayın beni asi as kalsın sarılcaktı demire eğer sarılsaydı bi daha hiç sarılamama riski vardı neyseki asi akıllı kız halletti bu işi demiri ina etti.ama kıyamam ben onlara ülan efkarlandım ülennnnnnnnnnn

  29. emel Says:

    zayıf uzun boyluu en son sıradaydı zatennnnnbavulunu alırkende gösterdilerrrrrrrr

  30. Sürmelim Says:

    başlıyoooooooooooo ben kaçar

  31. Sürmelim Says:

    ooo genç abimiz çok yakısıklı ozaman allah sahibine bagışlasın

  32. anammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    inanamıyom yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ühüühüühüühüühüüh

  33. hemen acıyom bkleyinnn

Bir Cevap Yazın

