Asi 70.bölüm reytingi

SDC10794

İLK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB 12 HAZIRAN 2009 CUMA NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%) 1

ASI KAND 8,07% 26,37% 2

ADANALI ATV 6,83% 21,92% 3

UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 5,32% 25,81% 4

 ASI (OZET) KAND 4,91% 21,42% 5

ALTIN KELEBEK ODUL TORENI STAR 4,64% 15,15% 6

 GUNUN OLAYI STAR 4,54% 23,33% 7

 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 4,18% 21,14% 8

VAR MISIN YOK MUSUN-PT SHOW 4,12% 12,68% 9

SICAK HABER STAR 3,62% 19,91% 10

ADANALI (OZET) ATV 3,44% 14,57% 11

SICAK GELISME KAND 3,00% 16,56%

716 Yanıt to “Asi 70.bölüm reytingi”

  1. Sürmelim Says:

    abla doğru senden güzel çöpçatan yoktur dicem muhahaaaa ama bu konuda nerimanın eline su dökülmez kusura bakma yani hahaaaaaaaaaaaaha

  2. duyguu 2 Says:

    hatice ablaaaaaaaaaaaaaaa

  3. sevim Says:

    nazar degmesin benim yorumlar güzel giteye basladi
    :)masallah
    :)emosum ona bende baktim.ama acdim giiiiiiiiiiiiii kimse yorum yapmamissssss.aslinda ddim sevim sen bir yorum yaz barim ama galiba kapanmis.tipatip bizim site herseyiyleeee.

  4. duyguu 2 Says:

    aman efendim hoşgeldiniz hoşgeldiniz

  5. cemre Says:

    yok sevimim ben seyirci olayim bacim bu zamanda kimseye sebep olmam bacim sen beni jürilikten sil en iyisimi

  6. duyguu 2 Says:

    abla neresi imiş bende bakiiim benim haberim yok

  7. HIIIIII
    ANADIM DUYGUMMMMM
    SAĞOL CANIMMMMM ÖZETLEDİN İYİ OLDUUUU..
    EEE DUYGUM YOK AMA NAPCAZZ…. 🙂
    BEN SORARIM DUYGUM SWEN MERAK ETME ABLAM….
    FUNDAMA BAK SEN TARLA EV HEMİ…EE BİDE YAZLIK İSTESEYDİ TAM OLSAYDI…. 🙂

  8. cemre Says:

    sagolun efendim hos bulduk

  9. duyguu 2 Says:

    yorumlar kağnı arabası gibi maşşallah ancak ulaşıyor siteye

  10. SEVOSSSS YORUM YOK Kİ BACIMMMM
    GERÇİ OLSAYDI Bİ YORUM YAZSAYDIK AMA NE YORUMMM … 🙂
    FELEKLERİ ŞAŞSAYDI DERMİŞİM….. 🙂
    DUYGU GENÇİN ATTIĞI LİNKLERDE ABLAM….AÇ BAKKKK
    MERALİM SENDE HAKLISIN BACIMMMM HELE Kİ BU ZAMANDA DİMİ…. 🙂

  11. sevim Says:

    emosum tabi senemel gelse oda karar verecek.siz meclis üyelerisiniz.duygum biz isi bagladiktan sonra sn ben fikrini sorarim merak etmee.ama öyle bir sorarimki hemen evet dersin hahahahahahaha
    :)hek bir yarin olsunnn sen gör neler oluyor
    :)sürmelim dogru diyon kimse nerimin eline su dökemezz
    🙂

Bir Cevap Yazın

