Asi 71. bölüm fragmanı FİNAL

218 Yanıt to “Asi 71. bölüm fragmanı FİNAL”

  1. o zaman sanada hayırlı olsun müjgan 🙂

  2. allah sizdende razı olsun

  3. saol abiiiiiiiiiiiii ya bugün o kadar denedimkiiiiiiiiiiii görsen beni kafayı yicem zannettimmmmmmmm herkes fragmanı izliyo ben izleyemiyommmmm

  4. inşallah netinde düzelir en kısa zamanda.bi ara banada oluyodu.ttneti aradım modem servisini aradım hemde her birini sittin kere 🙂 kimse ilacını bulamadı en sonunda kendim hallettim 🙂

  5. ayyyyyy inş. düzelir netimdeeeeee abi modemi açtığımdaaaa dua ediyorumkiiiiiiii internerin ışığı yansın diye ay ben neler çekiyorum 😦

  6. sürmelim aynı senin anlattığın gibi fragman canımmmmmmm

  7. selam ben gekldim gençer abi video işi ne oldu ne zaman koyuyorsun

  8. hg ilknurrrrr

  9. h.b ablaaaaaa

  10. ilknur senin videondan sonra benimki var ablıcannnn sıra varrrrrr 🙂

  11. gözde abla yla resimleriniz hayırlı olsun bu aradaaaaaaaa

  12. tşk ederiz 😀

  13. napıyosun bakalımmmmm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: