Asi&Demir – Durma git

Hzırlayan: İlknur

277 Yanıt to “Asi&Demir – Durma git”

  1. yok abla benim için kalcaksan hiç zahmet etme sen.işin varsa işine bak.takma kafaya beni.sende zaten ağustosta gidecen.hazırlıklarını yap şimdiden telaşa gelme sonra.

  2. cemre Says:

    evet simdide ben tek konusuyorum e sirayla bu isler 🙂

  3. neyse hadi iyi gecler ben çıkıyorum.görüşürüz.belki gelirim tekrar.bye

  4. cemre Says:

    ne isi ya genc gece gece telasmi olur sende sohpet edecem 🙂

  5. cemre Says:

    e biri yokmu bana gelecek

  6. Merhaba herkese

    FİNAL: 71.Bölüm Özeti

    Asi dizisi, masal tadında final bölümüyle izleyecilerine veda ediyor. Asya’nın tüm dilekeri tek tek gerçek olacak. Önce babasına ilik örneği vererek Demir’i kanserin elinden kurtaracak. Demir ve Asi yıllar sonra yeniden nikah masasına oturacak. Diğer yandan Aslan da aşkına kavuşuyor. Koacuoğlu ve Doğan ailesi Aslan’ın düğününde bir arada olacaktır. Neriman Hanım Aslan için kesenin ağzını açar. Aslan’ın düğünü Neriman ve Süheyla arasında tatlı bir güç yarışına dönecektir. Kerim ve Defne ise İstanbul’da yeni bir hayata başlamak üzeredir. Babasına kavuşmanın keyfini çıkaran Asya’nın kahkahaları Asi’ye yaşadığı tüm acıları unutturacaktır. Demir hastaneden çıkar çıkmaz kızına söz verdiği ağaç evi yapmak için kolları sıvar.

    Onlar ermiş muradına

  7. beren Says:

    bende sohbetinize alırmısınız

  8. sevim Says:

    erde kalmistikkkk
    🙂

  9. beren Says:

    meralimmmmmmmmm ben varım işte

  10. Bu gece gözümü uyku tutmadı
    Bir seni düşündüm bir de kendimi
    Saatler dolmadı sabah olmadı
    Bir seni düşündüm bir de kendimi

    Susamışken gönlüm aşka sevgiye
    Yitirdim aklımı döndüm deliye
    Bu kadar haksızlık olur mu diye
    Bir seni düşündüm bir de kendimi

    İçime hasretin dolup taştıkça
    Gözlerim boşluğa bakıp daldıkça
    O eski günleri hatırladıkça
    Bir seni düşündüm bir de kendimi

    Susamışken gönlüm aşka sevgiye
    Yitirdim aklımı döndüm deliye
    Bu kadar haksızlık olur mu diye
    Bir seni düşündüm bir de kendimi

  11. Yine ay doğuyor.. yine günler uzak..
    Uzanır geceler ah hüzüne dolanır uykudan sabaha.
    Günler geçiyor.. bana herşey uzak..
    Dökülür yeni bir yaprak daha
    Vururken yüzüme sonbahar
    Yine ay doğuyor.. yine günler uzak..
    Uzanır geceler ah hüzüne dolanır uykudan sabaha.
    Günler geçiyor.. bana herşey uzak..
    Dökülür yeni bir yaprak daha vururken yüzüme sonbahar

    😦 😦 😦 😦 😦

  12. cemre Says:

    h.g hülyacim berakim sende h.g

  13. beren Says:

    asiyle demiri sonunda muratlarına erdirdik mutlu sonda kalmıştık sevimim gökten düşen elmalarıda artık ağlay ağlaya yeriz hahahahahah

  14. cemre Says:

    genc siirlerin cok güzel yüregine ellerine saglik

  15. uzun süredir sizinle sohbet edemiyordum bu gece müsait olunca

  16. beren Says:

    hb meralim cemrem

  17. sevim Says:

    genc ablasi nereye.berrakim sen nerelerdesin bakimmmmmmm
    🙂

  18. cemre Says:

    iyi yaptin hülyacim nasilsin iyimsin özet icinde tesekürler bakalim bitince ne yapicagiz 😦

  19. sevim Says:

    yaprak dökümünün sarkisi.bayilrimmm.hülyam canim nerelerdesin hos gelmissin mühendis hanim
    :)genc ben kolbasti oynyabilirim artikin bakmühendisimiz gelmis nede olsa
    😛

  20. Ah Ege Ah…wmv (5,7 MB)

  21. beren Says:

    sevim meral genc burdamısınız saklambac oynuyoruz da kimi sobelersem heheh

Bir Cevap Yazın

