Asi dizisi 71. bölüm 2. fragmanı FİNAL

417 Yanıt to “Asi dizisi 71. bölüm 2. fragmanı FİNAL”

  1. cemre Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀 😀 😀 😀 😀 😀 evettttttttttttttttttttttttttttttt

  2. cemre Says:

    ben kemanciyi istiyorummmmmmmmmmmmmmm

  3. teşekkürler abla.

  4. emel Says:

    Su dunyada sevgi buyuk ihtiyac
    Herkes sevmeye sevilmeye muhtac

    Herkesle dost ol; herkesle arkadas
    Omrumuz geciyor bak yavas yavas

    Onda bunda sundadir
    Sunda bunda ondadir
    Mavi boncuk kimdeyse
    Benim gonlum ondadirSöyleyen : Emel Sayın
    ayıpsın gardaş buyurrrrrrrrrr:)

  5. cemre Says:

    bak genc bu sefer siyirdik tutturamadik 😀

  6. cemre Says:

    hani bana hani bana 😀

  7. sağol sayın abla kırmadığın üçün 😀 😀

  8. cemre Says:

    eeeeeeeeeee bekliyorummmmmmmmmmm

  9. emel Says:

    Unutulmaz bu acı
    Dertli dertli çal kemancı
    Her aşkta hüsran oldu gönül
    Bilmem bu kaçıncı

    Halime bak dertli çal
    Kemancı başımın tacı
    Gitme bu gece benimle kal

    Bendeniz Şarkı Sözleri
    Benim halim çok acı

    Değiştin kemancı
    Neden efkârlı çalmıyorsun
    Benim dünyam yıkılmış
    Sen de mi acımıyorsun

    Gözümden kaçmıyor
    Benden bir şey saklıyorsun
    Yeter artık derken
    Kemancı neden ağlıyorsun
    bvuyur bacım buda senin içinnnnnnnnnnn
    ne demek genç siizi hiç kırarmıyımmmmmm

  10. cemre Says:

    cok tesekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr emelim sesin bülbül gibi sakirdirrrrrrr agzina diline parmaklarina saglik 😀

  11. emel Says:

    reca ederim bacım ne demek canımmmmmmmmmmsen iste ben goglede arar bulurum bacımmm 🙂

  12. emel Says:

    genç sende ablam isteyin ben bulurum 🙂

  13. cemre Says:

    vay be bacim sendemi korsanciliga basladin ne vardi kendi bülbül sesinle deseydin korsani dayadin bize 😀 😀

  14. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/18/asidemir-selvi-boylum-al-yazmalim/

    ………………………………………………………………………………………………….

Bir Yanıt Bırakın

