Asi dizisi 71. bölüm özeti FİNAL

Asi dizisi, masal tadında final bölümüyle izleyecilerine veda ediyor. Asya’nın tüm dilekeri tek tek gerçek olacak. Önce babasına ilik örneği vererek Demir’i kanserin elinden kurtaracak. Demir ve Asi yıllar sonra yeniden nikah masasına oturacak. Diğer yandan Aslan da aşkına kavuşuyor. Koacuoğlu ve Doğan ailesi Aslan’ın düğününde bir arada olacaktır. Neriman Hanım Aslan için kesenin ağzını açar. Aslan’ın düğünü Neriman ve Süheyla arasında tatlı bir güç yarışına dönecektir. Kerim ve Defne ise İstanbul’da yeni bir hayata başlamak üzeredir. Babasına kavuşmanın keyfini çıkaran Asya’nın kahkahaları Asi’ye yaşadığı tüm acıları unutturacaktır. Demir hastaneden çıkar çıkmaz kızına söz verdiği ağaç evi yapmak için kolları sıvar.

Onlar ermiş muradına…

448 Yanıt to “Asi dizisi 71. bölüm özeti FİNAL”

  1. cemre Says:

    sevim bir ugradi 15 dakika gitti iyi cok sükür ama fundaaaaaaaaa beni üzüyor artk devamli gelmiyor onun yeri cok belli özlüyorum arada kacamak gelip gidiyor fundaaaaaaaaaaaaaaaaaa duy beniiiiiiiiiiiii

  2. ben geldim ama arzu ve gülnar gitmiş ,herkese tekrar slmlar

    gülnar ben seni üye yaparım ablacım sende istediğin resmi bul nette buraya linkini at ben onu profil resmi yapayım nasıl fikir canım ,

    arzucum benim bildiğim en iyi site you tube you tubede
    hem asinin 1.bölümden şu ana kadar olan bölümleri var hemde
    arama bölümüne örnek olarak asi 1.bölüm sahneler siye yazdığında sadece asi demir sahnelerinin yapıldığı videoları izleyebilirsin,bütün bölümleri özet haline getirmiş elfeelfe diye bir arkadaş sadece asi demir sahnelerini izliyorsun ,ben defalarca izledim bu özetleri 😀

  3. bi taraftan dusunursek onlar mesela kanal d asis oyuncular bu dizi yok gibi saydilar !!! neden biz uzulelim ki !!! ama yinede elde degil uzuntu var bi taraftan bitiyor efsane 🙂

  4. cemre Says:

    yok beni hazir edemessniz yara icerde kaniyor devamli cok zor 😦

  5. cemre Says:

    h.g gözdem nasilmis dudumuz nasil gidiyormu tatili eminim cok özledi bizleri

  6. !! kanamasin olmaz yani izin vermem !!! ona gore abla kendine dikkat et !

    demek kuzum baska diyarlara kaciyor bizi unutuyor yavas yavas 😦

  7. cemre Says:

    siz devam tlllllllllllllllllllllllll uzun olablir

  8. hos geldin abla hayirli sabahlar…. nasilisn ?

  9. melisim hayatım mrb bitanem onlar yok saydı etkilenmemiş olabilirler ama hayatım biz hayatımızda yer verdik bu karakterlere bu diziye ,yani bizim ayrılmamız kopmamız daha zor ,onlar için sadece bir iş olabilir bizim için gerçeğin ta kendisi onların ne düşündüğü beni hiç ilgilendirmiyor ,ben kendi duygulaırma bakıyorum

    duygu çok özlemiş hatta rüyasında,görmüş siteyi fundayı çok özlemiş daha 3 hafta yok 😦

  10. iyiyim meliscim sen nasılsın canım uzun zaman oldu karşılaşamadık ,nasıl gidiyor hayat

  11. beren Says:

    ben geldim meralimmmmmm gözdem melis burdamısınız sevimi kacırmışım malum sevim kacar

  12. evet abla haklisin 🙂 duyguya bol slmlar onu opuyoruz kendine iyi baksin !!

  13. burdayim iyi sabahlar beren abla nasilsiniz ?

  14. beren Says:

    gözdem köprück kemiğini boşver bacım benim boynuma çalış düzleşme var bacım boynumda o bölgeye ağırlık verde eskisi gibi olsun cnm içi

  15. suruklenip gidiyoruz 🙂 iyi is ev baska ne olsun ?

  16. KADRİYE Says:

    AAAAAA

  17. KADRİYE Says:

    SES BİR İKİİİİİİİİİ SES BİR İKİİİİİ

  18. KADRİYE Says:

    GENCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC SESİM GELİYORMUUUUUUUUUUUUUUUU

  19. Hatay’in Yayladağı Yeditepe bölgesinde saat 07.29’da 4.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

    Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü’nün 4.5 büyüklüğünde tespit ettiği deprem, saat 07.29’da meydana geldi. Merkezüssü Yayladağı İlçesi Yeditepe Mevkii olan deprem, kent merkezi ve diğer ilçelerden de hissedildi. Can ve mal kaybının yaşanmadığı deprem, kısa süreli paniğe neden oldu. Sarsıntıyla birlikte pijamalarıyla dışarıya fırlayan kent sakinleri, kısa süre sonra yeniden evlerine girdi.

    herkes sokaklara dökülmüş.ben ise mışıl mışıl uyuyodum en ufak bişey hissetmedim 😀 😀 gerçi zaten daha yeni uyumuş sayılırdım.yani uykumun en derin yerine denek geldi o açıdan hissetmemem normal.yoksa bende kesin hissederdim. 😀
    neyse allahtan can ve mal kaybı olmadı.tüm hatay halkına geçmiş olsun.

  20. KADRİYE Says:

    EVET YA GEÇMİŞ OLSUN. HEPİMİZE………………….. TABİ GENC SABAHLARA KADAR BURDASINIZ SABAHIN KÖRÜNDE MIŞIL MIŞIL UYUYACAKSIN………….

  21. cemre Says:

    ses ses deneme bir iki

  22. KADRİYE Says:

    EVET SESİNİZ GELİYOR. TEKNİK BİR ARIZA VARDI. ARIZDAN DOLAYI ÖZÜR DİLER YAYINIMIZ KALDIĞI YERDERN DEVAM EDECEKTİRRRRRRRRRRR ÖZÜR DİLERİZ

  23. KADRİYE Says:

    ALOOOOOOOOO ŞLİMDİDE MSN GİTTTTTTTTTTTTTİİİİİİİİİİİİ

  24. ama acayip sallanmış diyolar.herkes çok korkmuş.yani az daha devam etseymiş teyzem beni uyandıracaktı.

  25. cemre Says:

    cok gecmsi olsun genccer sükürki kimseye vede zarar yok allah beterinden saklasin

  26. KADRİYE Says:

    ay allahtna uzun sürmemiş …. depremi hissetmek çok kötü. allah bir daha göstermesin. ben ilk depremde adapazarıdnaydım ve gecenin 3 ünde parkat yazlıktaydık bir ben bir allah bilir hissetklerimi…………..

  27. cemre Says:

    bak demekki dizi bittiya hatay bile isyann etti oda üzgünlügünü sarsintiyla gösterdi

  28. KADRİYE Says:

    parkta oturuyorduk. bir sallanmaya başaldık ben kendimi yere attım pantalonıum yırtılmış ve yüzüm yere yapışmış vaziyette kulaklarım yere yapışık tüm o uğultuları duydum . ve yazlıklıktaki evle kumların üzrine yapılmış binalardı ve hiç bir binaya bir şey olmadı biz köydeydik ama merkezdeki tüm evler yıklımıştıııı. ve istanbula giderken tüm yıkıntıların içinden geçtik koku ve görüntü çok kötüydü. allah bizi kurtarmış dedik. allah bir daha göstermesin.. aminnnnnnnnnn

  29. pınar Says:

    Ağlamak çocuklara
    affetMek ise ALLAH’A mahsustur
    eğer bir gÜn beNi teRk edErSen
    çocuk diiLim ağlamam
    ALLAH diiLim affetmem
    buda anlamlı sözlerden biri ….

  30. pınar Says:

    Eskiden karanlıkdan korkar yağmurlardan ürperirdim fakat artık karanlıklar yoldaşım yağmurlar ise gözyaşım oldu !…

  31. pınar Says:

    Senin adını sensizlik diye kazıdım yüreğime. Senin olmadığın her dakika o kazıdığım yara çok acıtıyor…

  32. pınar Says:

    Sevgini göstereceksin ama söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibi ama yüreğin yetmez !…

  33. pınar Says:

    Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur…

  34. pınar Says:

    Ufacık bir ilgiyi Aşk, İki laf edeni Dost sanma…

  35. slm pınar hoşgeldin;
    şu an biz bu sayfayada yorum yazıyoruz;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/21/babalar-gunu/

    bu güzel söz ve şiirleri bu sayfada paylaşabilirsin.
    sitemizin ana sayfası ise burda;

    https://asidizisi.wordpress.com

  36. pınar Says:

    Sol yanımda kışlar ayazlaruçurumlar
    İçimde bir küsmüş çocuk var
    Gökyüzünde nazlı yağmurlar bana ağlar
    Güneşimi çalmış bulutlar

    Bozsam oyunlarıkalpsiz yalanları
    Geçmiş günahları yaksam
    Göçmen kuşlar gibi gitsem uzaklara
    Mutlu masallara konsam
    Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
    Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
    Gözlerinde ömrüm tutsakölüm gibi onsuz kalmak
    Gözlerinde ömrüm tutsakölmek gibi onsuz kalmak

    Bir öfk.eyle aşkı vururlar buralardaboz bulanık suya atarlar
    Nefret rengi uzak bakışlar bu diyarda
    Bir ömürlük düşman hayatlar
    Yar dön topraklaradilsiz dağa taşa
    Elbet bahar gelir bir gün

    Mazi hesap verirsırlar hatırlanırsevda bağışlanır bir gün
    Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
    Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
    Gözlerinde ömrüm tutsak ölüm gibi onsuz kalmak
    Gözlerinde ömrüm tutsak ölmek gibi onsuz kalmak

  37. pınar Says:

    ben yazamazmıyım?

  38. pınar Says:

    sen kimsin?

  39. pınar Says:

    yeni gördüm site için teşekkürler..

  40. tabi yazabilirsin ama verdiğim sayfaya yazarsan daha iyi olur.çünkü herkes orya yazıyor şu an yani burda yazdıkların okunmayabilir. o açıdan söyledim.hadi bu sayfaya gel;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/21/babalar-gunu/

  41. pınar Says:

    hepsini oraya tekrardan yzasam olurmu

  42. ben sitenin yöneticisiyim.hadi sen burya gel.burdan devam edelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/21/babalar-gunu/

    hem burda başka arkadaşlarlada tanışırsın zaten hepimiz bir aile gibiyiz burda.sende artık ailemizden sayılırsın.aramıza hoşgeldin.burya geçelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/21/babalar-gunu/

  43. pınar Says:

    m.o ben suan misaf,rmi üyemiyim

Bir Cevap Yazın

