Asi&Demir – Selvi boylum al yazmalım

asi

336 Yanıt to “Asi&Demir – Selvi boylum al yazmalım”

  1. duyguuuu nerden griyonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn napıyonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kız hggg veletttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

  2. Sürmelim Says:

    HII İLĞİNÇ EMİNİM GÜZELDİR BENKİ BEN İZLEMİŞİM DİR O FİLMİ ESKİDEN YANİ KAÇ YILLIK BU FİM 2 VARMI ÇÜNKÜ ADI YABANCI GELMEDİ TVDE GÖSTERDİLERSE İZLEMİŞİMDİR

  3. karşıyakalı Says:

    DUYGUCUM MERHABA CANIM .HOŞ GELDİN .NASILSIN .CANIM ÖZLEDİK SENİ .TATİLİN NASIL GEÇİYOR .ALLAH İÇİNE SİNDİRSİN .

  4. duyguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bukadarmıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı merabamı sadeceeeeeeeeeeeeeeeeeee

  5. Nasilsınız.ben ıyıyım hava cok soguk burda.net var tlf da bedava grdım bende hemen sızı ozledm heee 🙂

  6. Sürmelim Says:

    YOK KARSIYAKALI ABLA ANLADIM HATTA DEDİMYA BENİM Bİ AKRABA VAR BEN ONA SORICAM DİYE.DAHA SONRADA HANGİ FİLMİ İZLİCEN DEDİM SENDE SÖYLEDİN SONRA BENDE ROMANTİK KOMEDİ VE KORKU FİLMİNİN KENDİ TARZIM OLDUĞUNU DEDİM YANİ YALNIŞ ANLADIN HERALDE SEN

  7. karşıyakalı Says:

    BEN ÇIKIYORUM CANLARIM .ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN .BYY

  8. suruclu Says:

    1 2 3 serisi var sen bilirsin beğenirsen izlersin madagaskar ben televizyonda izlemedim netten izledim

  9. duyguuuuuuuuuuuuuuuuuu sınavın nasıl gectiiiiiiiiiiii napıyonnnnnnnn hava sogukmu üsütme kıs köy havası klima gibi carparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  10. Sürmelim Says:

    BENDE ÇIKYIM BARİ GÖRÜŞÜRÜZ BYYYYYYYYYYYYYYYY

  11. suruclu Says:

    heyse bende gideyim artık kendinize iyi bakın arkadaşlar

  12. Ya zor yaziyorum yanı tlf dan ilk kez gryorum da ondan 🙂 sultanim ninja surmeli ve nazlıcm meraba.ay ozledm cok.cok cok

  13. herkese slmmmmmmmmmmmmmmm
    vay vay vaytttt kimleri görümüyorum.nasılsın leyn kerata 😀 özlettin leyn kendini çakalllllll 😀 😀

  14. Kiz herkes nereye gtti.carptı bıle ya grip oldum.sınav iyı galba 🙂

  15. Sürmelim Says:

    Gözleriyle konuşan adam hangisidir?
    Oy Ver
    murat yıldırım
    63.33% (1135)
    cansel elçin
    14.95% (268)
    halit ergenç
    11.32% (203)
    ibrahim kendirci
    10.37% (186)

  16. Sürmelim Says:

    GEÇMİŞ OLSUN DUYGU

  17. Ay ay ay senı bıle ozledim :p napiyosunuz.vr ya nete kurbn olcm ben dıym 🙂

  18. funda msn ye gel nerdesinnnnnnnnnnnnn

  19. ooooooooooooo duygu gelmşşşşşşşşşşşş köy kuşuuuuuuuu 🙂 🙂

  20. Saol cnm.gozdeeem enerjim sarı kanaryam yuce guru ee geldım hadı baalım gelın ya 🙂 aglamak ıstıyorum sevgılı ızleyenler

  21. yarıda kaldıııııııııı işimiz funda abla kusura bakmaaaaaaaaaaaaaa

  22. Sürmelim Says:

    YÜREKLERİYLE KONUŞAN, GÖZLERİYLE GÜLEN KADINLAR…

    Bir kadını tanımak… Bütün gel-gitleri, kaprisleri, küçük şımarıklıkları, korkuları, şaşkınlıkları, hercailikleri, hayal
    kırıklıkları, aşkları, terk edilişleri, başarıları, başarısızlıkları,kurnazlıkları, saflıkları, çocuk ağızları, şirinlikleri, küçük yalanları,büyük itirafları, kocaman yürekleri ile kendi olmaya çalışan kadınları tanımak… Bir kadını sevmekle başlar her şey ama, bir kadını tanımakla varılır hayatın sırrına. Bir kadını tanımaya soyunmak zor ama keyifli bir yolculuğa çıkmaktır. Dört mevsimi bir yürekte buluşturur, bu yüzden de sürekli şaşırtırlar. Sürprizlerin ardı arkası kesilmez. Zordur anlamak onları. Benzemek gerekir anlayabilmek için belki de! Kendi zekasını
    hatırlatanları sever, sevgisini göstermekten ürkmeyenleri, sürprizlere hazırlıklı olanları bir de. Muson yağmurları gibi yağarken, Sahra’da çöl fırtınası koparıp ardından güneş olup ısıtabilirler. Dedim ya bir dünyadır kadınlar, yürekleriyle konuşan, gözleriyle gülen… Bir kadını sevmekle başlar her şey ama, bir kadını tanımakla anlaşılır, hayatın sırrına ancak aşkla varılacağına. Sevgi arsızıdır kadın. Verdiğinden daha fazlasını isteme bencilliğini gösterecek kadar sevgi arsızı… Bu yanını doyurunca şımaracağından korkanlar, birlikte çoğalacaklarını
    bilmeyenlerdir. Bir kadını sevmekle baslar her şey ama, bir kadını tanımakla kanat çırpılır özgürlüğün bütün maviliklerine. Kendine inananlara, aşka inananlara koşar. Hem yaman bir aşk avcısı, hem de engebeli yollarda koşmaktan bitap aşk yorgunudur kadın. Bir kadını sevmekle başlar her şey ama bir kadını tanımakla çıkılır keyifli serüvenlere. Hayatla dalga geçmesini bilir kadın, tıpkı kendiyle dalga geçmesini bildiği gibi. Ağız dolusu gülüşlere teslim olur. Bir kadını sevmekle başlar her şey ama bir kadını tanımakla tanık olunur tutkuların
    gücüne. Göze alandır kadın. Çekip gitmeyi, sahip olduklarından vazgeçmeyi, karşılık beklememeyi… Mücadele eder, kızar, bağırır ama hep sever. Dedim ya bir dünyadır kadınlar, yürekleriyle konuşan, gözleriyle
    gülen… Yüreğini sevgiye açan ve sevmekten korkmayan bütün kadınlar gibi… Şimdi bir düşünün, kaç kadını değil bir kadını tanıyabildiniz mi bugüne değin??? Tanrı, kadınlara geçmişi ve geleceği, erkeklere ise yaşadığı günü armağan etti, kadınlar geniş bir zamana yayıldıkları için huzursuz, erkekler daracık bir zamana sıkıştıkları için anlayışsız olurlar.

    Ahmet Altan BUNU ANLATAN YAZAR NE GÜZEL ANLATMIŞ BİZİ.BİZLER NEYMİŞİZDE HABERİMİZ YOKMUŞ.

  23. kız köy güzeli ,sen nerdesin nerden yazıyorsun 😀

  24. Sürmelim Says:

    BU YAZIYI OKUYUN .OKUMAZSANIZ KIZARIM SEKER ÖZELLİKLE SEN OKU BİZLER NEYMİŞİZ YA HABERİMİZ YOKMUŞ 😀

  25. He he koy kusuyum evet! Nasılsın sekerım ozldm senı de

  26. asglama netim gitti sekerim giremiyommm gızzzzzzzz

  27. dayanamadın dimi siteden uzak kalmaya ,benden ayrılmaya 😀 😛

  28. geçmiş olsun .dikkat et kendine.demek sınav iyi geçti.gu gut gut sevindim buna 🙂

  29. süremel dudu var ıokuyamayız dubii anlat gızzz duduşşşşşş

  30. bu arada herkese slmlr duyguyu görünce afalladım birden 😀

  31. Gozdem gel opcem 🙂 tlfdan grıyorum bedava ddiler bende grdm ya cok ozldm sızı.amma cok ozldm ddm ya.

  32. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/18/asi-dizisi-veda-gecesi-mega-magazin/#comment-95780

    ………………………………………………………………………………………………………………………….

Bir Cevap Yazın

