Bu efsane bitmemeli

166asiii14

Hazırlayan: Genç

299 Yanıt to “Bu efsane bitmemeli”

  1. son yaptığımda bu şekilde;

    : x = 😡

    hoşgeldinnnnnnnnnnnn duduuuuuuuuuu nassınnnn leynnnnnnn 😀

  2. beren Says:

    merali gören tanıyan bana haber versin lütfen üstünde ne vardı bilmiyorum ama siz yanınızdan gecen 30 34 yaşalrında ağlayan bi bayan görürseniz vatandaşlık namına bana yada siteye haber verin KAYIP ARANIYOR

  3. bak dudu ikizini buldum 😯 hehehehehe 😀
    kendi ikizimide buldum tabi bak 8) hehehehe

  4. DUYGU Says:

    Ay bardak kemırmeye geldım yavrumm 🙂 cok sevıyorum sızı pek cok.cok cok.

  5. beren Says:

    heheehehhehehehehehe hahahahahahahahhahahahaha bende o pörtlüyen kafadan istiyom heheheheh

  6. AY BERRAĞIM SEN ÇOK YAŞA EMİ BENDE BU ARADA BÜTÜN İŞİ GÜCÜ SERDİM BURDAYIM ,NAPİM ÇALIŞACAK HALMİ VAR BURDA KAFAMI DAĞITIYORUM

  7. yazık meral ablaya yaaa 😦 keşke gitmeseydi kafasını dağıtırdık biraz.

  8. DUYGU Diyor ki:
    19/06/2009 15:25

    Ay bardak kemırmeye geldım yavrumm 🙂 cok sevıyorum sızı pek cok.cok cok.

    CANIMIN İÇİ ÇOK ÖZLEDİM SENİ NEKADAR ÇOK SEVĞİMİ BİLİYORSUN DİMİ

    BU GÜN KENDİMDE DEĞİLİM ONDAN SENİ BUKADAR ŞIMARTIYORUM ,
    YANİ SADECE BUGÜNLÜK

  9. DUYGU Says:

    Ya bende smıley gozukmuyo sapık manyak bıseyler cıkıyo.sankı mat.formulu gbı:-):-) ıyıym ulen koyun kuzu gecnıp gdyrz.senı yalnız bırakmam gozdem kusum canım sercem benım uy yerum:-)

  10. beren Says:

    😀 😦 :=D 🙂 :=( bakalım ne çıkacak orjinal şeyler çıkarsa hiç sormayın nasıl yaptığımı çümkü bilmiyorum hehehehehehhehehe ay heyecan yaptım hehehehhe

  11. berrak abla pörtüyen kafa öğle yapılıyo bak
    8 O
    ben boşluk bıraktığım için olmadı tabi ama bak buna; bunda 8 ile O arasında boşluk yok 😯
    ha birde bunun bitişiyine yazı yazma yazıdan uzak tut bunu boşluk bırak yazı ile ifade arasında yoksa çıkmaz

  12. beren Says:

    huhahahahahahahaahah ne orjinal ama tarifini istemeyin vermem

  13. BERRAK BACIM YUKARDA YAPTIYA HER SARI KAFAYI BİR BİR SENDE ONLARA BAKIP YAP İŞTE

    😯 😯 😯 😯

  14. dudu nasıl geçiyo tatilin.köyde hava nasıl iyimi?

  15. DUYGU Says:

    Bende senı sımartıyorum farkındaysan:-P:-) saka saka simar tamam bende sımarym.senı gdı fındk kıran yılanı dlgndn cıkaran :-):-) meral abla enerjı kupum sarjın geldı.:-)

  16. beren Says:

    böylemi yani genc 😯 oldumu aceppppp

  17. demek yukarda yaptı 😦 yani isimi bile anmak istemiyon öğlemi 😦 😦

  18. BAK YUKARDA YAPTIĞIM GİBİ SENİN TABİRİNLE PÖRTLEK

  19. oldu abla bravoooooooo alkışşşşşşşşşşşşşşşşşşşş 😀

  20. beren Says:

    ha oldiiiiii 😯 üstelik en kolayıda buymuş

  21. AFERİN BERRAK

    BERRAK ARKADAŞA SÖYLERMİSİN ADI NEYMİŞ

    BENİ DÜŞÜNMÜYORYA BENDE ADINI UNUTTUM 😀

  22. bir laf vardır unutma unutulanlar unutulanları asla unutmazlar 😀 😀 aklıma funda geldide ondan yazdım hehehehehe 😀 😀 nerde bu kerata acaba oda yok.

  23. beren Says:

    😯 😀 😛 :-:P 😦

  24. DUYGU Says:

    Koy ıste nasıl anlatayım 🙂 koyun kuzu dana ınek.cocuklar var.dag var horoz var ama ben korkuyorum ınekten de. koyundan korkmuyorum onlar saf belli 🙂

  25. beren Says:

    genccc adın neydi gözde unutmuşşşş

  26. bu arada sevim nereye kayboldu ,gitiğini yazdıda benmi kaçırdım

  27. berrak kendini aştın bacım hemde bir seferde anladın bravo bende alkışlıyorummmm

  28. DUYGU Says:

    Hay baslıcm smıley lara ha. 🙂 birıniz yenı sayfa acın bensız bır ıs yapıvern.hep ben calısyorum :-):-P

  29. beren Says:

    yaaa meral gelsede gencin dediği gibi kafasını dağıdırdı hiç olazsa bak gözdem son bi saatir iyi gibisin bacım kafalar iyi gedi demi duygucum sizn köy nersi köy hayatını oksijeni tezk kokusunu bile özler insan ben öyleyim en azından köyümüz yarım saatlik yol ama sende üç kere beş kere anca gidiyurum

  30. beren Says:

    gözdem ne anlamsı öylesine yaptım çıktı bi daha yap de hayatda yapamam hehehehe

  31. eeeeee birdeee anlatanı alkışlasanız hiç fena olmıycaktı ama neyse artık 😀 😀 😀

    demek köyde onlar varrr haaa 😀 enteresan 😀 bende köyde metrolar, gökdelenler,son model jipler olur sanırdım 😀

  32. beren Says:

    hem o kırmızı ağızlı nasıl çıktı onda bilmiyurum vala hehehe

  33. evet 1 saatten fazladır deliliğe veriyorum napim baktım olacak gibi değil ,ama final olduğunu her düşündüğümde şöyle derin bir nefes alıyorum çünkü kalbim sıkışıyooooooooo

  34. DUYGU Says:

    Eee daha daha gut musunuz 🙂

  35. beren Says:

    sanada kocamannnnnn bi alkışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş kardeşim ama 😯 bide bu 😀 bilerke öğrenerek yaptıklarım diyerleri hasben kader çıkanlar hahahha

  36. beren Says:

    çok şükür iyiceyiz duygucum sen nasılsın

  37. bende alkışlıyayım bari emeğe her daim saygılıyımdır

    ALKIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ

  38. beren Says:

    sevim hangi ara çıktı kacırmışım yoksa güle güle sana yolun acık olsun dedmişmiydim ay ne bilim kafan karıştı kafalardan

  39. DUYGU Says:

    Tuncelı benım koyum.babam tarlada su an dedeme yardma gttı.gencer kasnma ya.:-) kasınma ne sımarık bı yaratıksın sen delu:-)

  40. sevim Says:

    neyi alkisliyoruz bakemmmm
    😛

  41. sevim Says:

    berrak daha burdayim
    🙂

  42. beren Says:

    yanlız kimsenin cesaretide yok geri saymaya son kac saat demeye aman demeyinnnnn kalsın öyle

  43. GENÇER BÖYLE GÜNDE KÜSLÜK OLMAZ BEN ZATEN İSTESEMDE KÜSEMEM SANA SENİ NEKADAR ÇOK SEVDİĞİMİ SEN BİLİYORSUN ,SEN ABLANIN KOCAMAN GUZUSU SUN BİLİYON 😀 BEN AZ MÜSADE İSTEYEYİM ENKAZ OLARAK GERİ DÖNMEM İNŞALLAH ,BERRAĞIM CANIM ÇIRAĞIM VE PAŞAM ÖPÜYORUM HEPİNİZİ GÖRÜŞMEK ÜZERE BU ARADA BU GECE BURDAYIM İNŞALLAH SAĞLIĞIM YERİNDE OLURSA ÖPÜLDÜNÜZ ,İŞTEN ÇIKMADAN GELMEYE ÇALIŞICAM BYBY

  44. beren Says:

    ehhhhh sevim burdasında ne diye ses vermiyon bacımmmm bende gittin sandım nerdeydin

  45. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/19/asidemir-yalanin-batsin/

    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Bir Cevap Yazın

