ASİ 71.BÖLÜM BÜYÜK FİNAL

kutlama-resimlerihavai-fisek-fotografla-815375834-orta

24661789

364 Yanıt to “ASİ 71.BÖLÜM BÜYÜK FİNAL”

  1. antika Says:

    hosbuldum bacilarim kardeslerim ben cok iyiyim ya sizler nasilsiniz

  2. BIRAKIN KADINI YATINCA UYUYAMIYACAK NASILSA OTURSUN ACCIKDAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  3. cemre Says:

    birselimmm h.g bacimm be bu arada kafa kalmadi gidenlerede güle güle diyemedim gidenlere iyi geceler allah sabirlar versin 😦

  4. ANTİKAM SEN NASILSIN AGIT VARMI NE DURUMDASIN AGLAMAKTAYSAN KÖŞEDEEE MENDİLLERDEN ALLLL KOLONYA BEND EVARR GEC OTUR RAHAT RAHAT AGLAAAAAAAAAAAA

  5. beren Says:

    ayyyyy bu kadın hala burda eyleşme hadiii iyi geceler de hepimizi toplu öp tek tek öpüp yorulama

  6. hatt hatta biraz daha abartırsam asinin demir yanan evlerine geçerken aldığı 36. bölümde izlerseniz yatak örtüsünün birebir aynı olduğunu görebilirsiniz
    nevresimleri 54 bölümde demirin babasının yatağını hazırlarken kullandı asi

    yani ben diziyi yaşadım 2 sene nasıl koparım bu kadar kolay her karesini yaşayarak izledim unutmak mümkünmü

  7. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/20/bir-ask-oykusunun-vedasi/#comment-97033

    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  8. beren Says:

    birsel hoş geldin bak kıymetini bil bu gece kimse kimseye hg güle güle git demedi bi tek sana bu ikram tekrar hg

Bir Cevap Yazın

