Asi&Demir – Dört günlük birşey (Bizce 100 yılın aşkı)

Hazırlayan: Kadriye

242 Yanıt to “Asi&Demir – Dört günlük birşey (Bizce 100 yılın aşkı)”

  1. HERKEZ RÜYA GÖRMÜŞ BEN NİYE GÖRMEDİM YA

  2. YAAAAAAAAAA COK SAGOLASIN YAAAAAAAAAAAAAAAAAA MERAL ABLA İŞİ CIKTI GİTTİ HABERİNİZ OLSUN GELECEK AMA GENE

  3. duyguu 2 Says:

    şöyle güzel bir sonla bitirmiyolar ki insan gönül rahatlığıyla uyusunn

  4. Yıllardır peşinden dolaşan asık
    Bundan böyle yoktur heberin olsun
    Dönüşü olmayan yerlere gitti
    Seni seven öldü başın sağ olsun

    Şimdi başkasını sevebilirsin
    Sevda yeli gibi esebilirsin
    Adakların varsa kesebilirsin
    Seni seven öldü başın sağ olsun

    Neler çekti sorun geçen yıllara
    Hasrete özleme hatıralara
    Sevdasını gömdü kara toprağa
    Seni seven öldü başın sağ olsun

    Şimdi başkasını sevebilirsin
    Sevda yeli gibi esebilirsin
    Adakların varsa kesebilirsin
    Seni seven öldü başın sağ olsun

    http://www.timsah.com/SENI-SEVEN-OLDU-MURAT-YILDIZ-ARABEKS-DAMAR-EMRAHIN-RAKIBI/Z0QdTnzWXEU

  5. SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  6. yani o asi ile demirin nikahından sonra asi&demir&asya üçlüsünün fotosunda bitirseydiler bile daha iyiydi.

  7. SERENAY Says:

    slm nasılsınız

  8. EVETT GONCAYI ZİYA ÖPTÜYA DEMİR OLSAYDII ASİYİ ÖPSEYDİ FİNALDE DEMİRLEEE ASİ ÇOK UZAKTIIIIIIIIIIIIIIIII

  9. SERENAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY HG KZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  10. vayyyyyyyy seranayyyyyyyyy sen buraları bilirmiydin 😀 😀 hoşgeldin 😀 nasılsın yaaaa ? görüşmeyeli çok zaman oldu.

  11. NERDESİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  12. EVET EVETTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  13. sevim Says:

    iyi aksamlar canlaim.nasilsiniz bu son 3 yorumu okuyabildim daha(BÜYÜK BASARI)
    :)bakiyomda herkes rüya görmüs.bende gördüm cok güzeldi.ben herzamanki gibi sadece asiyi gördüm.türkiyedeki evimizde benim cok iyi arkadasimmiss.hic kalkmak istemedim ama uyandim aside yok oldu
    :(.eeeee kriz atlatildimi ailem
    🙂

  14. duyguu 2 Says:

    sevim abla ağlıyooooozzzzzzz kriz falan atlatamadık şefkatli kolarına ihtiyacımız var 😦

  15. SEVİMİM VİDEO BULDUMDA ONU SİTEMİZE GENC ELELRİNE SAGLIK EKLEMEYE CALISIYO

  16. sevim Says:

    hem yorum yaziyom hemde okuyom hehehehehee
    :)vay beeee asimde yakismis canimmmmm
    :)tekrar tesekkürler genc kardesimm.demek bir videoda yoldaaaa.güzelll.diyom ya son güzel degildi asi demir birden ayrildilar ayri ayri köselere gittilr.hic olmassa ordadaelelee gitseydilerrrr.ama olmadi iste ne yapailimmmmm.

  17. sevim Says:

    gelin söyle ablanizin kolarinaaa
    :(ha söyle ben simdi sizi sakinlestiririm.
    fundam simdiden ellerine saglikablasi tabi genc kardesiminde
    :)peki bugün izleyebilcekmiyiz yoksaaaaaa.

  18. sevim Says:

    serenay h.gnasilsin biz iyi sayiliriz hani firtinadan sonra insan nasilsa bizde öyleyiz
    🙂

  19. SEVİM ABLA LİNK ATTIM İZLE KIZZZZZZZZ

  20. duyguu 2 Says:

    ben tekrar izledim gene dertlerim depreşti 😦

  21. sevim Says:

    izledim cok güzellllllllll.terar hayallere daldim yaaaaaa.hüzünlendimmmmm
    😦

  22. HÜZÜNLENMEYİNN GIIIIIIIIIIIIIIIIII BENİDE TİTRETMEYİNN OTURUNN SÖLE SERENAYDA GLEMSİYLE GİTESİ Bİ OLDU Bİ MEŞALEDE OMU ALDI NE ATES ALIP GİTİİ

  23. sevim Says:

    yarim yarimmmm nasilda bakisiyorlarrrrr
    :(hani emos dün aksam video gösterdiyaa firtina dizisiyle alakali.cok ikkatli baktim orda mrat burcine bile öyle bakmiyordu asiye baktigi gibi.yoksam yaniliyormuyum.bakislarin aodaklandim muratin ama hic hisli bakislar yoktu.birde asiye bakisina bakiyomda söyleyecek kelime bulamiyom

  24. SEV,İMİM FURTUNADA AMATÖRDÜÜ ASİDE PROFÖSYONEL OLDU ADAMM MECBUR 3. DİZİSİNDE DAHADA BETER OLUR BELKİ 😀 KADİR İNANIRLA Bİ DİZİSİ VARDI BÜTÜN COCUKLARIM ORDAA YABANCI Bİ KIZA ASIK OLUYODU TOPALDI ORDADA HARİKAYDI GÜLÜSÜ DAHADA FARKLIYDI COCUK GİBİ MASUMDUU YANİ HER GECEN GÜN OLGUNLASACAK YONUTULACAKK HAMURU SAGLAM OLACAK OKİŞŞŞ ANAMISKİİ

  25. sevim Says:

    hani esini seviyor tamam sürekli dile getiriyor
    :)tubayida sevmiyorrrrr.o zaman su sonuc cikiyor.sevmedigine icten bakiyor sevdiginee öylesine
    :)ya yine sacmalamaya basladim
    :)acep birseyler hissetmismidir demir asiye karsi.bir dakika düsünüyommmmm:)

  26. SEN KALEM OL BENDE KAGIT YAZ BENİ YARİM YARİM ÇİZ BENİ YARIM YARIM OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

  27. duyguu 2 Says:

    ama kesin hissetmiştir yaaaaa bence tartışmaya açık bi konu

  28. NET GENE DONUYO YAAAAAAAAA

  29. sevim Says:

    haklisin fundis.dizi cevirdikce tcrübe artiyor tabi.birde byle ustalarla oynayinca.polu acik olsun.

  30. YOKYA SENARYOYA GÖRE OYNUYO ADAM OYUNCUU YAPACAK GERCEK GİBİ Kİİ KAZANACAK DİMİ AMA

  31. BOŞUNAMI OKYOLAR HER DİZİDE AYRI KARAKTER O KARAKTERİ CANLANDIRMAK İÇİN GECE GÜNDÜZ CABALIYOLARR OKADAR OLACAK ADAM GECEK HAYATTA HEP KARIM TEK KARIM DEDİ DAHDA YOKKK BENCEE MUTLU OLSUN MURATTA TUBADA

  32. duyguu 2 Says:

    amma insan gerçek evgilisine öle bakmaz funda yaaaaaaaa

  33. sevim Says:

    YARALI ASKLARA
    KARA SEVDALARA
    KALDIRDIM KDEHI ICIYORUMMMM
    ICIYORUM BE ZALIM
    DÜNYA DERT CEKIYORUMMM:

    ah ulennnnn ah ne diziydi ama halen unutamadim
    😦

  34. sevim Says:

    SENIN ARKANDAYIM FUNDAAAA EDIKLERINE KATILIYOM ABLASIIIII.
    IKISININDE YOLU ACIK OLSUNNNNNNNN
    :)DURUN SU IRI KEMIKLERIMLE YOLARINI ACAYIM CEKILIN SÖYLEE BAKEMMMMMMMM
    🙂

  35. sevim Says:

    eeeee aylam meralim emosum emelim hatcem nerdeler ve tabi digerleri.aksam vardiyasi de gelinnnnn.genc kardesimde yok olduama o videoylan ilgileniyor.eeeeeeeeeeeeeeee daha daa gutgut gidakmisiniz
    🙂

  36. sevim Says:

    evet yaa ege bugün hep sallanmis.hepsine gecmis olsun.bursdada olmus demek acaba 2 emelimiz nasillar.canlari korkmuslardir.allah hepsinin yardimcisi olsun.

  37. https://asidizisi.wordpress.com/2009/06/21/asidemir-yarim-yarim/

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Bir Cevap Yazın

