Bir aşk öyküsünün vedası

339baeh3ji4

Şiir: Cemre 

Hazırlayan: Genç

280 Yanıt to “Bir aşk öyküsünün vedası”

  1. dünkü bölümde asyayla demirin kucaklaşması çok güzeldi

  2. ilknur Says:

    D: abla mecbur yapmak zorundayım cunku buugn sunnetımız var misaifrler geldi dun bugunde gelecekler daha 😦

  3. ilknur Says:

    😯

  4. ilknurcum size kolay gelsin

  5. ilknur Says:

    tşk ederiz ablacıgım hadi bu sefer kesin caktım hepiniiz çok seviyorum ve öpüyorum 😀 gözde abla senın yerinede oynayacam merak etme 😀

  6. benim yerimde oyna ilknur güle güleeeeeeee

  7. KADRİYE Says:

    ERKEK KARDEŞİNİN Mİ SÜNETTİ VAR CANIM. ALLAH DAMATLIĞINIDA GÖSTERSİN ŞEKERİM. SİZE KOLAY GELSİN OZAMAN

  8. bende çıkıyorum byyyyyyyy

  9. KADRİYE Says:

    GÜLE GÜLE

    AY YİNE YAZNLIZ KALDIMMMMMMMMMMMMMMMMM

  10. KADRİYE Says:

    açılmış galiba bakın bakalım …………………. açılıyuormu kimse yokmuuuuuuuuuu

  11. Sürmelim Says:

    slm kadriye abla üste alttığın link açılıyodu ben izledim çok güzel olmuş ellerine sağlık.bizde birazdan gitcez 5 dk sohbet edelim senle

  12. Sürmelim Says:

    dünkü bölüm neydi ya öle basları güzel sonları nı bozdular.bu aradakim dedi hatırlamıyorum biri yazmış ceylanın elindeki kita kül ve ateş diye ben netten finali izledim,ceylanın elindeki kitap jane austenin aşk ve grur kitabıydı yani tanıtım felan yapmamıslardı sadece asi dizisinin ask ve grur romanından esimlendirildiğini bahsediyodu ben o romanı okumuştum konusu felan asiye benziyo zaten sonunuda çok benzettim ben bu kadar benzerlik yapmazlar heralde finalde dedim ama yapmışlar işte

  13. Sürmelim Says:

    bence şu kül ve ateş in dizisi çok güzel olcak simdiden meraklanıyorum.ama tabi hiç bir dizi yada film asinin yerini tutamaz

  14. KADRİYE Says:

    selam gül. ben görmüştüm ama ataş ve kül sandım . yazar aynı olunca hemen o sandım ……. benden sonrada herkes aynı yorumu yapınca. neyse artık . dizimiz bitti. ilk başları çok güzledi ama sonrada diğer karakterlerede ağırlık verince demir asi gölgede kaldı ve çocuksu bir son bu aşka yakışmadı sadeceeeee

  15. Sürmelim Says:

    slm kadriye abla.bencede çocuksu bir son oldu zaten dizinin konusu aşk ve grur du çocuk bayramıyla ne alaka ya

  16. KADRİYE Says:

    hele şükür paşamız geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    gencccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  17. Sürmelim Says:

    aksam rüyanda asiyi gördünmü abla ben gördüm çok güzeldi bide sabah bol bol hayal kurdum kendimce final yaptım.ama olsun sükretmek lazım enazından demiri öldürmediler.bu final güzel di ama çok sıradandı biraz abeks kaçmıştı daha farklı yapılabilirdi bizim dizimize gertçekten yakışmadı

  18. Sürmelim Says:

    hoş geldin genç

  19. KADRİYE Says:

    sorma kız . bütün gece rüyamda uğraştım onlarla……….of of ne olucak bizim halimizzzzzz

  20. Sürmelim Says:

    evet nolcak bizim halimiz.bide gözde ablanapmışdır neler görmüştür acaba rüyasında.bi soralım

  21. KADRİYE Says:

    ben karmakarşıktım akşam. bilmiyorum ahalei ne alemde. gözde -meral abla falan epey sarsılmışlardı ama yıklımadılar ayaktalardı……………. kimin ablaları beeeee dimii

  22. Sürmelim Says:

    ya bu senaristlerin aklına tüküriyim ya gitmişler romandakinin aynısını yapmışlar.insan bi düşünür ya hamile felan vardır bu dizinin fanatiklerinin arasında yani hiçmi girmiyolar bizim siteye.azkalsın gözde ablama bişey olcaktı

  23. Sürmelim Says:

    ben bittim valla bu kadar bölüm aglamadım bundn durdum durdum salak gibi finalde aglaya ağlaya geberdim 😦

  24. KADRİYE Says:

    SUS KIZ DİLİNİ ISIR……………..ALALH KORUSUN
    HALİM ALLAH GÖZDECİM HERŞEYİMN ÜSTESİNDEN GELİR. HEM BİZ NE GÜNE DURUYOZ. SADECE ÜZÜLDÜK BİR DAHA OLMUYACAKLAR DİYE. MERAK ETME BİZ ONLARI BURDA YAŞATACAĞIZ………

  25. Sürmelim Says:

    bu arada klibin çok güzel olmus ellerine sağlık

  26. Sürmelim Says:

    evet biliyorum yasatacagımızı keske su yeni dizide muratubayı oynatsalar ama aptal senaristler yapmazlarki

Bir Cevap Yazın

