BABALAR GÜNÜ

636 Yanıt to “BABALAR GÜNÜ”

  1. kana d nin yayın akışına baktım salı günü yok cumayada yerli dizitekrar diyo ama adını vermiyo gülücüm güle güleeee

  2. Bursa’nın Gemlik ilçesinde 3.6 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

    Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü yetkililerinden edindiği bilgiye göre, Gemlik’te saat 12.29’da yerin 5 kilometre derinliğinde meydana gelen depremin büyüklüğü 3.6 olarak kaydedildi. Depremde can ve mal kaybı yaşanmadı.

    Kaynak: lifeinbursa

    22.06.2009

    bütün bursa halkı ve türkiyeye geçmiş olsun

  3. genç abi hggggg

  4. karşıyakalı Says:

    BENDE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM .
    ALLAH AFATINDAN SAKLASIN …AMİN .

  5. emel 2 abla funda abla burdaydı sabah msn ni almayı unuttum yaaaaaaaaa

  6. karşıyakalı Says:

    GENÇER HAYIRLI İŞLERRRRR .

  7. bu depremlerde nedir nerdeyse hergün yeni bi deorem allah hepimizi korusunnnn

  8. karşıyakalı Says:

    Ya hep ya hiç sevgilim
    Ya seninle ya sensiz
    Olamaz başka biri
    Ya seninle ya sensiz!
    İstersen al at beni
    İstersen yarat beni
    Dağ gibi deniz gibi
    Ya seninle ya sensiz!

    Olmasa da sevenim
    Ağlayanım gülenim
    İlk sözüm son yeminim
    Ya seninle ya sensiz!
    İstersen sevme beni
    İstersen bekle beni
    Taş gibi toprak gibi
    Ya seninle ya sensiz!

    Yalnız bir mevsim değil
    Yalnız bir bahar değil
    Her zaman her yerde bil
    Ya seninle ya sensiz!
    İstersen öldür beni
    İstersen güldür beni
    Gün gibi güneş gibi

  9. ilknur Says:

    bunu bütün bablar için yaptım ßAßACAIGIM BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN SNEİ ÇOK SEVİYORUMMM

  10. tüm bursalaların halkına ve tüm türkeyeye geçmiş olsun…

  11. ilknur Says:

    evet müjgan abla bu ne ya heryerde deprem oluyor 😦

  12. qimse yokmuuu

  13. ilknur Says:

    hatice abla sen dmei yoksun anamm 😦 gelde bana bir türkü söyle ablacıgım

  14. ilknur Says:

    neyse kimse yoksa o zaman bende cıkıyım of hepiniz çok öptüm görüşürüzz

  15. karşıyakalı Says:

    MERHABA İLKNUR.

  16. karşıyakalı Says:

    SÜNNET DÜĞÜNÜNÜZ NASIL GEÇTİ.ANNEN NASIL.MİSAFİRLERİNİZ GİTTİLERMİ.SENİN İKİ FOTONMU VAR .HER YZDIĞINDA DEĞİŞİYOR .

  17. karşıyakalı Says:

    OFFFFFF ÇOK SICAK BE .

  18. ilknur Says:

    merhaba ablacıgım güzel gecti abalcıgım 2 araba gittiler bazıları burda kaldı annemde iyi alllah sukur cok yorulduk ama deydi vallah evet ala 2 tane var 😀 istanbulda cok sıcak

  19. SLMMMMMMMMMM
    BEN GELDİMMMMMMMMM……
    KİMLER VARRR………….

  20. ilknur Says:

    ben varımmm

  21. ilknur Says:

    h.g a.s

  22. BİRAZ YORUMLARA BAKTIM DA….
    HATCEM ABLAMMMM GELMİŞŞŞŞ…ABLAM H.G GEZMELERDENNNN 🙂
    HERKEZ UMARIM İYİDİRRR…..
    BENDE BUGÜN YOKTUMMM…ŞMD GELDİMMM…
    AMA BİRAZDAN ÇIKCAMMMM…YİNE GEZMEYE GİTCEMMMM…
    MERALİMMMMMMM
    HATCEMMMMMMM
    BAYILDIMMMMM KLİPLEREEEEEEEEEEE……

    BU DA BENDENNNNNNNNNNNN
    UMARIM BEYENİRSİNİZ…..

  23. İLKNURUM NASSIN CANIMMMM
    BİTTİMİ DÜĞÜNÜNÜZ….
    ANNEN NASIL ABLAMMMM

  24. AYYY CANIM GİTTİN GALİBAA….BENDE NETTE BİRAZ DOLAŞIYODUMMMM….
    TUHHHHHHHHHHHH 😦

  25. MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    SEVOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    AYLAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    BU ŞARKIYI ÇOK SEVERİM BABAMDAN DOLAYIIII…… 😦 😦
    BENDEN SİZLERE VE TÜM GURBETTEKİLERE GELSİNNNNN…….
    CANLARIM SİZLERİ ÇOKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMM…….

  26. BİRSELİMMMMMMMMMMMMM
    SENİ DE UNUTMADIMMMM BACIMMMMMM…..
    BAŞIN GEÇMİŞTİR UMARIMMMMMM…..

  27. CANLARIM BEN ÇIKMAK ZORUNDAYIMMMM
    AKŞAM GELMEYE ÇALIŞIRIM…..
    GELEMEZSEM YARIN KISMETSE GRŞRZ……

    GÜZEL SİTEMMM VE DEĞERLİ İNSANLARIIII
    HERKEZ KENDİNE İYİ BAKSINNNNN…
    GÖZDEM CANIMIN İÇİ İYİ OLMANA ÇOK SEVİNDİM….BIZDIĞIMDA İYİMİŞ BALIMMMM….KİB……

    Ö P Ü L D Ü N Ü ZZZZZZZZZZZZZZZZ……

  28. haber izliyorum allahım yok böyle bişey karnım agrıdı gülmekten

    mahalle muhtarıı caminmin minareye cıkıp köy halkına beddua etmişş

    suyu cok harcıyonuz cogu insanın evine su gitmiyo persembe cuma toplanıyonuz hu cekiyonuz baskasının hakkına giriyonuz allah belanızı versin 😀 muhahahaha muhahaha 😀 😀 😀 😀 varya süper bişey yaaaaaaaaa

  29. günes Says:

    almanyadan biriciklerime sevgi dolu selamlarrrrrr
    hebinizi öpüyorummmmm

    canim gözdem beyeyin ve senin iyi olmaniza cok sevindim
    hele bide gelsin dünyaya ozaman dünyalar senin olucakkk
    cok sessiz kalma gözdem bebeyinle konus olurmuuu
    seni cook seviyorum

    hatice ablamda gelmis hosgelmisssss
    bizde seni cok özledik ablaaaaaaaaaaa
    fundaya attin sarki cok güzel ben firtinadan biliyorumm ozamanlar bu sarkiyi kimin söyledini bilmiyordum senin sayende öyrendim ablaa
    tesekürler 🙂

    meralim seninkide cok güzell tesekürler bacimin iciii
    siteye bakayim dedim sarkilara takildim 🙂

    emelim 2 cook cok sagol dinledim ve agladimm annemi babami ve kardesimi cooook özledimm allahim en yakin zamanda kavustursun beni aileme gurbetcilik ceken herkezi kavustursunnn insallah

    biriciklerim görüsürüzzzzzzz

  30. karşıyakalı Says:

    BİR ÖNCEKİ SAYFAYA YORUM YAZIYORUM .

  31. karşıyakalı Says:

    EVET OLDU İNŞALLAH

  32. karşıyakalı Says:

    BİR TANE DAHA YAZAYIM .SAĞLAM OLSUN .

  33. pınar Says:

    slm

Bir Yanıt Bırakın

