Asi dizisi final bölümün reytingleri

HEDEF KITLE : AB 19 HAZIRAN 2009 CUMA

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ASI KAND 8,99% 30,80%
2 ADANALI ATV 7,54% 25,64%
3 ASI (OZET) KAND 4,41% 21,11%
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 4,18% 24,67%
5 ADANALI (OZET) ATV 3,04% 14,23%
6 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 2,87% 17,82%
7 ASI (OZEL) KAND 2,86% 10,80%
8 GUNUN OLAYI STAR 2,64% 16,74%
9 GORUNMEZ ADAM (Y.S) STAR 2,35% 9,16%
10 SPOR GUNDEMI KAND 2,28% 13,26%

HEDEF KITLE : TOTAL 19 HAZIRAN 2009 CUMA

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ADANALI ATV 9,07% 28,90%
2 ASI KAND 8,31% 26,55%
3 ASI (OZET) KAND 3,99% 17,32%
4 KOLLAMA STV 3,65% 14,22%
5 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 3,63% 20,54%
6 ADANALI (OZET) ATV 3,26% 13,79%
7 ASI (OZEL) KAND 2,89% 10,13%
8 GORUNMEZ ADAM (Y.S) STAR 2,88% 10,70%
9 GUNUN OLAYI STAR 2,71% 16,99%
10 KOCAM SIZE EMANET KAND 2,68% 13,69%

450 Yanıt to “Asi dizisi final bölümün reytingleri”

  1. karşıyakalı Says:

    meralcim merhaba .

  2. karşıyakalı Says:

    ay ben üç yorum yazdım gitmedi

  3. karşıyakalı Says:

    selam

  4. karşıyakalı Says:

    merallllllllllllll

  5. karşıyakalı Says:

    yazılarım gitmiyor ya deli ılcam

  6. karşıyakalı Says:

    yardım.

  7. suruclu Says:

    günaydın hevalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllller hepinizi çok özlemişem nasılsınız be

  8. cemre Says:

    günaydin nazlim h.g bizde seni özledik nerdesinn nasilsinnnnnnnnnnnnnnnn

  9. cemre Says:

    umarim seni kacirmadim nazlimmmmmm

  10. suruclu Says:

    Bu Sabah Yerini Kimler Almış Diye Düşündüm Kalktığımda
    Hiçbiri Seni Hiçbiri Beni Hiçbiri Bizi Anlamamış
    Bu Sabah Telefonu Hiç Açmadım
    Çaldı Durdu Aldırmadım
    Hiçbişey Seni Seni Düşünmemei Engellemez
    Ben Anladım Bu Sabah

    Gül ki Sevgilim Gül ki Gözlerin Solmasın
    Sakın Aşk Çiçeğim
    Gel Biraz Bana Gel Biraz Daha
    Arşa Çıksın Nağmelerin

    Bu Sabah Adını Boş Kağıtlara Yazdım
    Astım Duvarlara
    Ben Bir Tek Seni Eski Günleri
    Özledim Canım Anlasana

    Bu Sabah Yatağın Boş Kısmını
    Resimlerinle Süsledim
    Gördün Halimi Anla Derdimi
    Ne Olur Dön Çok Özledim Bu Sabah

    Gül ki Sevgilim Gül ki Gözlerin Solmasın
    Sakın Aşk Çiçeğim
    Gel Biraz Bana Gel Biraz Daha
    Arşa Çıksın Nağmeleri

  11. suruclu Says:

    meral ablllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllla bende çok özledim gitmedim bu siteden gitmiyecem hepinize çok bağlandım

  12. suruclu Says:

    sabah sabah görevimi yapıyorum güzel bir şarkıyla günaydın demek istedim

  13. cemre Says:

    iyi yaparsin ablacimmmmmmmmmmmmmmm bizim kopmamiz cok zor birbirimize karistik yani ayrilamyiz artik heleki ortak bir baglantimizda varki hic ayrilamayiz e nazlicim nasilsin az daha iyisin

  14. suruclu Says:

    iyiyim ablacım sorma annem hasta yiğenim hastaydı yine misafir vardı onlarla ilgilendim anca geldim

  15. cemre Says:

    iyi yaptin ablacim yoktun kac gündür sarki icinde tesekkürler

  16. cemre Says:

    cok gecmis olsun nazlim allah sifa versin umarim ciddi birsey yoktur

  17. cemre Says:

    sorsammi nasil gidiyor hayat cevabini tahmin etsemdeeeeee

  18. cemre Says:

    hatice ablam kahvaltin bitmedi bu aradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  19. suruclu Says:

    ablacım toparlanmaya çalışıyorum çok kötü oldum sağolsun amcam kızı hergün beni arayıp teseli ediyor sizden bahsettim hepinize selamı var üzülmesinler diyor

  20. suruclu Says:

    sağol inşallah düzelecek bugün daha iyiymiş meral abla üzüntümü unutturmak için kına gecesine götürdü yengem beni abim alışveriş merkezine götürdü amcam kızı ilgilenyor ama olmuyor unutamıyorum asiyi

  21. cemre Says:

    sagolsun sende slm söyle ne yapacaksin nazlim bizde öyle yani toparlanmaya calisiyoruz kendimizi buraya atiyoruz biraz delilige birazda sohpete dalip iyi olmaya gayret ediyoruz yani öyle olmak zorundayiz sükürki sizler varsniz tek tesellim bu

  22. cemre Says:

    yok balam unutmassin öyle kolay kolay seni gölge gibi takip eder ama en iyi ilac zaman yani zamanla alisacagiz bu cuma cok kötü oluruz ondan sonraki sonra özlem duyarsin sonrada o özleme hasretede alisiriz 😦

  23. suruclu Says:

    tamam abla söylerim hiç böyle olmamıştım ne diziymiş be yedi bitirdi bizi alışacaz mecbur ne yapalım iyiki wordpres ailesi var yoksa kime derdimizi anlatırdık

  24. karşıyakalı Says:

    selam.

  25. cemre Says:

    ben her nefes alis verisimde onlar aklimda burda kac gündür yürüyüse gitmiyorum cünkü ordaki dogayi görünce dayanamiyorum hep aklimdalar her sarkida her en ufak bir üzücü haber duydugumda hemen gözyasim hazir akiyor

  26. cemre Says:

    evet dedigin gibi iyiki burasi var yoksa nereye anlatirdik derdimizi benim ömrümde ilk ve sondu bir diziye baglanmam ama oda beni fena bitirdi bakalim ne zamana kadar alisacagim yani genccinde dedigi gibi sözün bittigi yerdeyiz 😦

  27. suruclu Says:

    futbol izliyim diyorum olmuyor kendimi avutacak başka bişey ne olabilir ki çok zor çok ablacım reytınglerde birinciyiz pazar günü takvim gazetesini okudum baktım diyorki adanalı yine cuma gunlerinin birincisi her zamanki gibi yazıyor şok oldum tabi o gazete atv ye bağlı

  28. cemre Says:

    tabikide kendi dizilerini 1. yaparlar ama asimiz 1. olmus bosuna kürek sallamasinlar olmasa bile asi bizim gönüllerimizin 1. böyle bir dizinin kiymetini bilmediler en cok ona yanarim

  29. cemre Says:

    3-4 ay sezon finaline raziydim keske hic bitirmeseydiler 😦

  30. cemre Says:

    nazlim uctunmuuuuuuuuuuuuuuuu netin gitti galibaaaa ,bu arada frauuuuuuuu fundaaaaaaaa tesrif edemediler henüz uykucu güzeli aksam erkende yatti ama yok 🙂

  31. karşıyakalı Says:

    ben giremiyorum.

  32. cemre Says:

    neyse bende cikayyim yapmam gereken islerim var mecbur yapmam lazim ara ara gelmeye calisirim simdlik byyy sizleri cok sefiooooooooooooommmmmmmmmmm 🙂 vede cok öpüyommmmmmmmm byyy

  33. suruclu Says:

    meral abla kusura bakma net gitti dediğin gibi ah keşke uzatsaydılar ama herşeyin hayırlısı burda söz veriyorum asi bitti diye asla adanalıya bakmayacam kesinlikle hiç bişey olmasa bile izlemeyecem neyse güle güle meral abla

  34. ilknur Says:

    selamın aleyküm ben geldim kimse varmı nasılsınız abllarım hatice ablayı genemi kacırdık be 😦 😐

  35. karşıyakalı Says:

    ilknurcum merhaba canım .

  36. karşıyakalı Says:

    gene olmadı

  37. KADRİYE Says:

    selam millet nasılsınızzzzzzzzzzz

  38. karşıyakalı Says:

    İLKNUR CANIM MERHABA .

  39. karşıyakalı Says:

    MERHABALAR SABAHTAN BERİ GELEMİYORUM .PC DE BİRŞEY OLDU .KIZLAR MERHABA .NASILSINIZ .

  40. karşıyakalı Says:

    EVET ARKADAŞLAR GELDİM .HADİ BİSMİLLAH .

  41. ilknur Says:

    😀 hatçe abla burdamısın yoksa gittinmi abla bi bir araya gelemedik gelsekte bana bir tane türkü söylesen 😀

  42. karşıyakalı Says:

    İLKNUR SANA HANGİ TÜRKÜYÜ SÖYLİYİM CANIM .PEÇETEYE YAZ İSTEK YAP.

  43. ayysu Says:

    merhabalar, nasılsınız asi biteli bakalım toparlandınızmı birazda olsa , ben ii sayılırım final bölümünü beyenmedim aslanla inci için hazırlanmış bi bölüm gibi geldi bana çok daha farklı bir final bekliyodum neyse bitti gittti şimdiden sonra yorum yapmamın anlamı yok dimi

  44. ayysu Says:

    meralim yorumlardan gördüğüm kadarıyla bittiğini kabullennemişsin daha, aslında banada final deyil sezon finaline girmiş gii geliyo önümüzdeki sezon diziler başlayıp cumalarımız boş anlamsız geçince bittigini kabullenecez

  45. ayysu Says:

    tık tık tıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  46. karşıyakalı Says:

    AYŞEGÜL CANIM BEN BURDAYIM .HOŞGELDİN .NASILSIN .
    CANIM BENCE EN ÖNEMLİSİ DEMİRİN SAĞLIĞINA KAVUŞMASI OLDU.
    AKSİ BİR ŞEKİLDE BİTİRSEYDİLER HEPİMİZ ÇOK ÜZÜLÜRDÜK .DEMİR İYİLEŞTİ.KARISINA KIZINA KAVUŞTU.EN GÜZELİDE BUYDU .

  47. ayysu Says:

    Kazım Koyuncu – İşte Gidiyorum
    Eylül 2nd, 2007 | Ekleyen: admin

    İşte gidiyorum
    Birşey demeden
    Arkamı dönmeden
    Şikayet etmeden
    Hiçbirşey almadan
    Birşey vermeden
    Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum

    Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
    Yürüyorum sanki senin yanında
    Sesin uzaklaşır herbir Adımda
    Ayak izim kalmadan gidiyorum

    Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
    Gönülkuşu şarkıdan yorulmadı
    Bana kimse sen gibi sarılmadı
    Işığımız sönmeden gidiyorum

Bir Cevap Yazın

