asi demir-kor aşık

449 Yanıt to “asi demir-kor aşık”

  1. BENİM AKLIM YERİNDE DEĞİL ZATENN…
    Bİ DE DÜŞÜNÜYOM NEDİR BU NEDİR BU DİYEEEE 😀

  2. FUNDAM BEN BARİ ABAM ANLADIM O BAŞKA BU BAŞKA DİYE…. 🙂
    CANIM YAA NE GÜLDÜMMMM 🙂
    SEN ANLAMADIN HEMİ…. 🙂
    AYYY TİLLEDİMMMMMMM… 😀 GÜLMEKTENNN 😀

  3. antika Says:

    hic birsey olmuyor fundacim bak anlatamadim galiba soruyu tekrar soruyorum

    1 DÖRTGENi 3 CIZGI ILE NASIL YAPARSIN

    YANI DÖRTGEN ZATEN VAR GENIS BIR DÖRTGEN CIZ VE ICINE
    3 /// CIZGI YERLESTIR BE ABLACIM

  4. YA BENİM YAZILAR ÇIKMIYO GALİBAA…..
    YERİNİ ŞAŞIRIYO YORUMLAR GENE…. 😀

  5. antika Says:

    SIMDI ANLATA BILDIMMI ANLADINMI ABLACIM yoksa numarani ver tel de anlatacam

  6. antika Says:

    cikiyor bacim ben hep 1 kac yorum yukardan aliyorum kaymistir aralara diye

  7. antika Says:

    fundammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    kizdinmi nereye kayboldunnnnnnnnnnnn

  8. İÇİNE ÇİZGİ ÇEKTİNMİ O ZATEN 4 ADET DÖRTGEN OLMUYO MU… 😀
    AYY OLAMDI GALİBA… 😀

  9. KARE ÇİZDİM VE İÇİNE 3 ÇİZGİ ÇİZDİMMM…
    EEE 4 TANE DÖRTGEN OLUYO… 😀
    TAMAM BACIMMMM…
    FUNDAA GEL ABAM…
    ÇÖZCEZ İNŞ…. 😀 😀

  10. antika Says:

    almancilar gelmedi bu gece
    M D M D __ __ __

    M D M D F S S diye devam ediyor das sind die wochentage

    neyse

    fundam biyerde sormussun frau nedemek diye bayan demek ablacim

  11. GLİR GELİR BİRSELİMMM
    NETİ GİTTİ BELKİ DDE….
    BAZEN OLUYO…
    FINDIK KURDUM KIZMAZZZ….

  12. antika Says:

    bacim ikinci soruyu unutun bos ver

  13. antika Says:

    kizmicagini biliyorumda aslinda ama cok güldük diye yazdikya onami9 bozuldu dedim

  14. ALAMANCILAR YOK BU AKŞAM…
    AYLAM DA GELMİŞ AMA HEMEN ÇIKMIŞ….
    BELKİ SONRA GELİRLER…..

  15. BEN Bİ MSN BAKEMMMM….

  16. antika Says:

    bacim sizleri soru lar ile baydim ben bi kacar namaz kilar yatsi oldu sonrada yatar kusuruma bakmayin emi yarin sabah erkenden is var

  17. MSN İ KAPALI BİRSELİM….
    KESİN NET GİTTİ FUNDAMIN….
    GEÇEN DE OLMUŞTUUUU…
    GELİR BİRAZDAN DÜZELİRSE….

  18. antika Says:

    almancilar sizleri temsil nettim simdide sizler beni temsil edin gelin artik bekliyenler var alööööööööööö

  19. TAMAM BİRSELİMMMM
    SANA İYİ GECELER BACIMMMM
    KİB
    AEO
    ÇOKKKKKKKKKK ÖPÜYORUMMMM
    SANA KOLAY GELSİNNN…..
    BENDE BU AKŞAM SAHUR HAZIRLICAMMM ZATEN BENDE FAZLA KALMAM…
    PERŞEMBE KANDİL YAA….

  20. antika Says:

    bacim ben birazdan gelirim su namazimi kilayim yatmadan yoklarim oldumu canim

  21. antika Says:

    yarin niyetlimisin bacim

  22. GELSELERDEİ GELİRLERDİ ….
    AMA HİÇ BELLİ OLMAZ BİRSELİMMMMM….
    HER AN GELEN OLABİLİRRRRRRRR…..

  23. antika Says:

    fundacim sonunda nette bana kizdi seni aramizdan yok etti olsun bizi asi ayiramadi senin net mi ayiracak ablam gönüller bir olsun cok öpüyorum

  24. GİT KIL BACIMMM…
    BEN KILDIMMM….
    EVET YARIN DA NİYETLİYİMMM….
    RECEP AYINI KARŞILIYOM ……

  25. TAMAM BACIMMM….
    GELEBİLİRSEN GELİRSİN GÜLÜM….
    BELKİ FUNDAM DA GELİR O ZAMAN…..

  26. antika Says:

    allah kabul etsin bacim ne mutlu sana keske bende tutabilseydim gerci tutardimda iyide olurdu aslinda ama hem ramazana hazirlik olurdu ne güzel

  27. antika Says:

    burda yatsi olali 10 dakika oldu bacim gec oluyor havanin karadigi 40 dakika oldu anca

  28. antika Says:

    eger görüsemezsek sonra aeo kib bende seni cok öpüyorum bacim hakkini helal et

  29. antika Says:

    fundam canimmmmmmmmmmm
    kib. ablacim

    gözdem ve bebisi yazismasakta hergün aklimdan geciriyorum sizi kib saglikla kalin öpüyorum

  30. antika Says:

    öptümmmmmmmmmmmmmmmm

    fundam seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    kizmadin insaallah bye bye

  31. BİRSELİM GENÇİN MSNİNE MSJ ATTIM ….
    MERAK ETME…

  32. TAMAM BACIMM BENDE SENİ ÇOKKK ÖPÜYORUM …
    SANA DA İYİ GECELER…….

  33. EEEEE KİMSE KALMADIII….
    FUNDAMIN DA NET GİTTİ GALİBA…..
    BENDE ÇIKAYIM O ZAMAN…..
    ŞMDİK BYYYYY
    SONRA GELİRİM GENE……

  34. ne kızması sana kıza bilirmiyim ablamsın ilk ablamsın sen benimm göz agrımsın sana nasıl kızarım bu siteedeki arkadaslarımın heç birine kızamam öptüm bende sisi sefiorum byby

  35. bende tutucam inşallah orucuu yarın niyetliyiss demekki 😀 allahın izniyle 3 ayların baslangıcı oy oy nezmana gecti ne zzaman geldii antikam iyi uykular sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  36. FUNDAM GELDİNMİ ABAMMMM
    TEKRAR H.G

  37. GİTTİN Mİ GIIIIIIIIIIIIIII

  38. GELİRSEN SEE VERRRRRRRRRR 😀
    DAHA BURLARDAYIMMMM

  39. EVETTTTTTTTTTT
    YİNE BEN GELDİMMMMM
    AMA ÇIKMAK ZORUNDAYIMMMM……
    BU GECE ERKEN OLDU BELKİ AMA….
    NEYSEEE….
    GRŞMEK ÜZERE GÜZEL SİTEMİN GÜZEL İNSANLARIIII….
    HERKEZ KENDİNE İYİ BAKSINNNN…
    HERKEZİ ÇOKK ÖPÜYORUMMMM
    ŞMDİK BYYYYYY

    GELEN OLURSA KAPILAR AÇIKTIRRR……
    DAHA KAPILAR KAPANMADIIII……

  40. EVETTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    BU GECE KAPILARI KAPAMAK BANA KALDIIIII…..

    AMA HİÇ ŞİKAYETİM YOKKK…..

    BU GECELİK BU KADARRRRRRRRRRR

    KAPILAR KAPANMIŞTIRRRR……..

    HERKEZE İYİ GECELER TATLI RÜYALARRRRR…..

    GECENİN HAYRII SABAHINIZA DOĞSUNNNNN

    HERKEZ KENDİNE İYİ BAKSINNNN
    AEO
    BYYYYYYYYYYYYY

  41. GÖZDEM VE KUZUSU VE DİĞER SABAH ŞEKERLERİİİİİİ

    SİZLERE DE GÜNAYDINLARARRRRRRRRRRRR……..

  42. BEN KAPILARI KAPADIMMMM…..
    BENDEN DE BU GECELİK BU KADARRRRRRRR

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  43. günaydınnnnnnnnnnnn emelim 2 nin kapattığı kapılar açılmıştır,buyrun doluşun,benim okumam gereken 2 sayfam var dün sayfa okuyamadım önceki günün ve dünün sayfaları bebi bekliyor hem kahvaltı yapıcam hem sizler neler yazmışsınız ona bakıcam görüşürüzzzzzzzz

  44. karşıyakalı Says:

    İNCİTANESİNE VEDE BEBİŞİNE GÜNAYDIN.
    AFİYET OLSUN BACIM YE .EGEME KAN OLSUN CAN OLSUN .
    DÜN BU BİLGİSAYAR BENİ DELİRTTİ.HERKESE YAZIYORUM GİTMİYOR.
    NEYSE SAĞOLSUN GENÇER HALLETTİ.SANADA MSNDEN İMDAT DEMİŞTİM .
    YA KUSURA BAKMA BACIM NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM.SENDE KENDİNİ TOPARLADIN DEĞİLMİ CANIM.HİÇ KEYFİN YOKTU.SANA İŞLERİNDE KOLAY GELSİN .ÖPTÜM HAYATIM.SONRA YİNE GELİRİM .

  45. günes Says:

    Günaydinnnnnnn sabah kusagiii sekerleri güzelleri biricikleriiiiiiiiiii
    gününüz iyiliyin güzelliyin üstüne dogsun……

    gözem isin cok olurda sayfalari hemen okuyamassan sana haber vereyim meralimin hem tel hemde net gitti sorun varmis ve uzun süre bilirmis ama insallah bugün hal olacak birde ne yapmis biliyormusun …
    hehehe dün fittirmis evde delirmis gitmis ar cora yani nerde bagliysa teli ve neti o subeye demis millet böyle olmuyor sürekli sorun cikiyor ben bizim sözlesmeyi iptal ediyorum ve iptal etmis baska bir yere bas vurmuss hehe kendime dedim bu türkiyede yasasa kimbilir kanal D sirketini ne hale getirirrrr gözdeyle beraber hallederlerrr benzetirler…

    canlarimmm almanyaan sevgi dolu selamlar yolluyorum cok cok öpüyorum hebinizi bugün evdeyim islerimi bitirir yetisirim insallah sizeee
    görüsürüzzzzzz

  46. karşıyakalı Says:

    RAHMET MEVSİMİ ÜÇ AYLAR YARIN BAŞLIYOR.

    “Bu mübarek zaman dilimini fırsat bilerek, aramızdaki çekişmeleri ve kırgınlıkları, şahsi menfaat hesaplarını bir tarafa bırakıp yüce dinimizin bizden istediği sevgi, saygı ve hoşgörü ortamının kurulmasına, birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin güçlenmesine, insani ve ahlaki meziyetlerin yaygınlaşmasına gayret gösterelim.”

    “İlahi rahmete fazlasıyla mazhar olan bu mübarek gün ve gecelerde kendimizi sorgulamaya ve dinin manevi ikliminde gönül huzuru, istikamet ve özgüven kazanmaya, ihtiraslarımızı dizginleyip menfaat ve çekişmelerden uzak kalmaya ihtiyacımız daha fazla artmaktadır.

    “Bu mübarek ay ve geceler, Yaratıcı’mıza, ailemize, çocuklarımıza, vatanımıza, milletimize ve tüm insanlığa karşı görev ve sorumluluklarımızın olduğunu bir kez daha bizlere hatırlatmakta, yanlış ve kusurlarımızdan dönmemize vesile olmaktadır.”

    DİYANET İŞLERİ BAŞKANININ BU GÜZEL SÖZLERİNE TEŞEKKÜR EDERİM

    ALLAH ŞİMDİDEN HAYIRLARIMIZI VE DUALARIMIZI KABUL ETSİN.
    ALLAH GÜNAHLARIMIZI AFFETSİN……… AMİN .

  47. geri döndüm okumadığım sayfalarıda okudum ,aylam sağol bilgi verdiğin için sarı kekliğim benim,ama okumuştum meralin gelemediğini ,

    meral bacım yanımda olsaydı biz neler yapardık,her gün bizi emniyetten toplarlardı heralde ,birgün asis i bir gün kanal d yi basardık heralde ,
    gerçi berrakla ,sevim de delilikte yanımızda eskik kalmazlkardı özelliklede berrak 😀

    hatçe ablam günaydın canım benim ,duaların için çok teşekür ederim ablam benim,
    ben iyi olmaya çalışıyorum ama hala çok sessizim sanki kendi kabuğuma çekildim herkes şaşkın o gülen deli dolu gözde nereye gitti diyorlar ,bende asi ile birlikte o deli kızı yolcu ettim diyorum,geçermi bilmiyorum,
    ama asinin 11. bölümde dediği gibi kendimi kanatsız bir kartal gibi hissediyorum ,içimden sadece susmak geliyor

Yorumlar kapatıldı.

