EFSANELER ASLA UNUTULMAZ !!!!!!

2vxkbqc.jpg

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/x9axny_asidemir-66-bolum-son-sahne-aglayay_shortfilms

558 Yanıt to “EFSANELER ASLA UNUTULMAZ !!!!!!”

  1. cemre Says:

    tmm tmmm emelim beni kopyalama bak ben getiriyorum sükür sizdn korkmuyorum ahanda hadri meydannnnn 😀 birseymi dediniz efendim isitmedim 😀

  2. emel Says:

    evetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    meralimm gelelim fasulyelerin faydalarına bacımmmmmmmmmmmmmmm:)
    kim kimi yutar bakalımmmmmmmmm sevimiiii seni alayım ortaya:)

  3. SEVOSSS GALİBA ÖYLE OLUYO BACIMMM 😀 😀 😀
    AYY KOPTUMMM YAAAAAA 😀
    HATCEM ABLAM YORULMUŞSUNDDDUR…ÇAYIM VARRR BUYUR İKRAM EDEYİM….

  4. karşıyakalı Says:

    EMELLER 1 VE 2
    SEVİM
    AYLA
    FUNDA
    MERAL
    GENÇER
    SELAMLAR CANLARIM.

  5. sevim Says:

    saka tabi fundam ne anlamda dedigini biliyom abalsi.meralimmmmm giiiiiiiiiiiiiiiiiii ne intikamiiiiiii yerim seni.hahaaaaaaaaaaaaa.ama msj güzeldiiiiii.gelelim tirsmayaaa bak bacim sen benim kalbimin cigerisinnnnnn eni cok seviyommmm ama iri kemikli bacini yikip gecmen zorrrrrrrrrrr
    :)malummmm agirimdir birazzzz.mazallah bir yerin incinirrrrrrrrr.bilmem anlatabiliyommu
    🙂

Bir Yanıt Bırakın

