Asi&Demir&Asya =Mutluluk

GetAttachment asi

473 Yanıt to “Asi&Demir&Asya =Mutluluk”

  1. emel Says:

    sen neler yapıyon hatice ablam izmir çok sıcak demiiiiiiiii

  2. emel Says:

    ya meral yok oldu hatice ablam sen nere gittinnnnnnnnnnn

  3. emel Says:

    biri bana gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnn
    ahhhhhhhhhh fundamla genç in lafıııııııııııııııııı:)

  4. karşıyakalı Says:

    EMELCİM DÜN YAĞMUR YAĞDI .ÇOK GÜZELDİ.
    BU GÜN ONUN SERİNLİĞİ VAR HAVA GÜZEL BUNALTMIYOR .

  5. cemre Says:

    kusur abakma hatice ablam nete bir daldim emelimmmmmmm h.g bacim naislsin ne o sizden ümidimizi kestik gelmessiniz idy<e

  6. cemre Says:

    bu arada yagmurlar yagmis gözünüz aydin abalcim serinlednizmi

  7. karşıyakalı Says:

    NERLERE HANGİ KLİPLERE DALDIN BACIM.

  8. karşıyakalı Says:

    EVET MERALİM SERİNLEDİK BİRAZ .İYİ OLDU .

  9. emel Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllllll
    hatice ablaaaaaaaaaaaaaaa
    fundaaaaaaaaaaaaaaa
    sevimmmmmmmmmmmmm
    aylaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    adaşımmmmmmmmmmm
    gençççççççççççççççç
    berakkkkkkkkkkkkkkkk
    melissssssssssssss

    gece vardiyasıııııııııııııııı çok tembelsinizzzzzz aaaaaaaaaaaa daha ismini yazmadıklarım hadiyinnnnn

  10. cemre Says:

    ah hatice ablam sorma asi yok diye bende kendimi böyle avutuyorum

  11. emel Says:

    ay gelmişiniz pardonnnnnnnnnnnnnnn:)

  12. cemre Says:

    evet gece vardiyesi karizmami yerle bir etti yani hic bana yapilacak isimyidi buuuuuuuuuuuuuuuu yani resmen beni tinlamyiorlar 😀

  13. emel Says:

    meralimmmmmmmm sayfa çok yavaşladı bacım sanadaaa ögretsinler sayfa açmayı giiiiiiiiiiiiiiiiii:)

  14. cemre Says:

    dün ben yoktum emelim yoklugumdan gelip kacmssin ne si sora bilirimmi yani beni bekleseydiniz 😀

  15. karşıyakalı Says:

    KIZLAR BANA MÜSADE .YATAYIM .SAAT YARIM OLDU .
    UYKUM GELDİ .İKİNİZİDE ÖPÜYORUM.HOŞÇAKALIN .İYİ GECELER .BYY

  16. emel Says:

    tınlamazmıyız bacım ask olsun yaz ya telaş çok bazen gelinemeeye biliniyo af et artık:)

  17. emel Says:

    tmm hatice ablamm allah rahatlık versin a.e.o byyyyyyyyy

  18. cemre Says:

    tmm hatice ablacim cok öptüm seni iyi uykular asili rüyalar demirle beraber aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  19. emel Says:

    meralim kandiliniz kutlamaya gelmiştim bacım baktım kimse yoktuuuuuu dedim heralde herkes ibadet ediyoooooo bende ibadetime devam ettim balam

  20. emel Says:

    ay yazılar çok geç gidiyo meralim msneden konuşalım bize yeni sayfa açanada yok nasılsa 😦

  21. emel Says:

    herkese ii gecelerrrr
    günaydın gözdem ve guzusuuuuuuuuu ve sabah şekerleriiiiiiiiiiiii

  22. <strong>slammmmmmmmmmmmmmmmmmm güzzellikkkkkkkkkkkkkkkkkk

  23. neyse napıyonuz bu saatte olsa olsa baykus olur yda yarasa sitede hoş bu sitenin tek yarasası benim orası ayrı mesele

Yorumlar kapatıldı.

