Asi&Demir-Hayır ben değilim yanındaki

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/x7eveb_asi-hayyr-ben-deyilim-yanyndaki-ylh_shortfilms

503 Yanıt to “Asi&Demir-Hayır ben değilim yanındaki”

  1. GÖZDEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM DARISI SANA CNMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    SAG SALIM DOGURUP KUCANA ALIRSIN INSALLAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,,,,,,,,,,

  2. HEMŞİRE KARISİ BEBİSİMİ BAĞIRTIYO AGLAMADI AGLASIN DIE AGLAMAMIŞ DOGUNCA NEDEN AĞLAMADI DIOMUŞ GÖZLERI ACIK COCUGA AGLASIN DIE VURUO BENDE VURMASİN BİZİM SULALENİN BEBEKLERI DOGUNCA AĞLAYARAK DEGILDE ĞÖSU ACIK GLR DEDİM OYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    ANAYADA BABAYADA BENZEMİO COK GUZEL VE SUT GIBI AK DEMİŞ ARAMAYA NE HACETT KURBAN OLDUGUM TEYZESİNE ÇAKMİŞŞ GUVERCİNİM

  3. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnn fundam ne güzel bir haber Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu ,evet darısı başıma 😛 ben yeni sayfa açıp hemen geliyorum

Yorumlar kapatıldı.

