BİR ÖPÜCÜK

32861500iy6

407 Yanıt to “BİR ÖPÜCÜK”

  1. sevim Says:

    meraaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    pala biyik degil birkerem kalpsizimmmmm.sen demirine bakkkkkkkkkk gerci ben onuda begeniyom yaa
    :lol:.

  2. cemre Says:

    yok sevimim bu tansiyon yükselmesi degil ben bilirimmmmmm 😀 ama gecti gitti kesin kansizlik guatiradir yine tenbellesmis olmasi lazim guatiranin ilacin dozunu yükseltirler daha iyi olurum

  3. sevim Says:

    bu sohbetin devai aksama kacma bir yereeeee hesaplasacaz heheeeeee
    :)simdi hesastan gittim
    :)aylam senide özledim aksam burda olllllll

  4. cemre Says:

    iste dur ordaaaaaaa demirin sinirlari agiremsiinnnnnnnnn ciltlerle cevrili sakin haaaaaaaaaaa 😀 tmm bacim allah kolaylik versin cok öptüm seni aksam görüsmek üzere cok seviyorummmmmm ana gralicemmmmmm

  5. cemre Says:

    tmmm giiiiiiiiiiiiiiiiii senden korkan ne olsun ahanda burdayimmmmmmmmmmmmmmmm pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hodri meydan hesastan güle güle hadii sine git gec kalacaksin bak herr ler birsey der karismam 😀

  6. sevim Says:

    meralim ben grerim sinir minir anlamam heheheeeeeeee hadi kactim
    🙂

Yorumlar kapatıldı.

