asi_demir<– eskimeyen aşk

009

asi64qn611

448 Yanıt to “asi_demir<– eskimeyen aşk”

  1. valla bana sorma emelim ben tv izlemiyorum haberde rast gelirse bakiyorum dizilerlede artik hic ilgilenmyiorum 😀

  2. bende tv izlemiyomm öle derbeder gibiii geziniyom

  3. tvde dizi kalmadıki arkası yarın hepsii akşamd ayok

  4. fundammmmmmmmmm yine kisa yazmayaa basladin ablammmmmmmmm iyimsin

  5. benim icin bir dizi vardi oda son buldu

  6. abla net donma yapıoo

  7. HAYIR GENCERİMMM ABLACIMMM SANA BEN KIRILIRMIYIM ABLAMM….
    SEN HAKLISINNN …
    SEN DE TABİ Kİ KIRILDINI VEYA BU KONUDA HASSAS OLDUNU ANLATACAKSINN…
    BİZ BURDA SADECE SOHBET ETMİYORUZ…
    SIKINTILARIMIZI ÜZÜNTÜLERİMİZİ PAYLAŞIYORUZ….
    ZATEN BU DA OLMAZSA BENCE SAMİMİYETİMİZ SAHTE OLUR….
    YANILIYORMUYUM….
    BENCE BÖYLE….
    BENİM DE YARIN ÖBÜR GÜN Bİ ŞEYE ÜZÜLÜR VEYA KIRILIRIM BEN DE SÖYLERİMM….
    SAKIN ÜZÜLME ABLACIMM…
    BENDE ÜZÜLÜRÜM….
    SANA KIRILMADIMMMMM
    VE KIZMADIMMMM
    İNAN ABLACIMMMM

  8. sıcak su dökecemde patlar

  9. adam gibi tv olsa belki izlenecek bişey bulunur ama işte 😀 o yüzden bugün kuzenden kitap aldım hatta geldikten sonra nete giremiyceğimi görünce ilk 50 sayfasını bitirdim bile 😀
    şu hala teyze muhabbetine gelince benim 98 tane kuzenim var ve bunların yarısından fazlası evlidir muhtemelen.buda demektirki ben çoktan 2. dereceden dayıda olmuşum amcada olmuşum.ve sizin sayenizde yakında teyze ile halada olmazsam çok iyi olcak ama neyse 😀 😀 😀 😀 bu yorumum yoruma kapalıdır 😀 😀

  10. gencccccccccccccccccc diploma ne olduuu almayamı geldinnnnnnnnnnnnnnnnn

  11. ANLADIM BENDE TV FALAN İZLEMEK Bİ YANA…
    HABERLERE BİLE BAKAMADIM BU ARALAR….
    BENİM İÇİN DE ASİ VARDI…
    O DA BİTTİ….
    PAZARTESİ MELEKLER KORUSUNA BAKIYODUMMM…ONU BİLE İZLEYEMEDİM ….ZATEN ÖYLESİNE BAKIYODUMM…..
    DENK GELİRSE TEKRARINA BAKARIMMM…..
    ŞU TELAŞELER BİTSİNNN ASİYE BAŞLICAM ZATENN…..
    Bİ KENDİMİ TOPLAYAYIMMM…..

  12. GENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ
    98 Mİİİİİİİİİİİİİ
    ABOVVVVVVVVVVVVVVV
    NE GÜZEL YAAAA…….
    ADLARINI KARIŞTIRMIYON DEMİ ABLASIII…. 🙂

  13. abla bende kırılmadım zaten 😀 sadece hatırlatmak istedim yani insan hali unutkanlık oluyor.konu açılmışkende fırsat bu fırsat yazıyım dedim.çünkü başkalarıda unutabiliyor bazen.ayrıca çok teşekkürler abla anlayışın üçün 😀

  14. hhhhhhhhhhhhhhhhaahahahaha hahahahah hahahahaha benim toplamı 100 ü gectiiii gencc senle ben akraba olmayalım hahaha

  15. evet funda diploma için geldim bakcaz artık.

    abla ne adları yaaa.kimine yolda çarpsam tanımam 😀 nerden biliyim adlarını.gerçi çoğunun suratını bilmesem bile adlarını bilirim yani ama hepsinin değil 😀

  16. FUNDAM SEN DE Mİ ABLAMMMM….MAAŞALLAH 100 HEE…
    GENCERİM SENİ ANLLADIM ABLASIMMMM…
    Bİ ŞEY DEĞİL CANIM …..
    YAA SAYFA AĞIRLAŞTIMI BANA MI ÖYLE GELİYOOOO…. 🙂

  17. GENÇÇÇÇÇ 🙂
    SENİ ANLIYOM ABLACIMMM…
    BEN OLSAM BENDE UNUTURUMMM…. 🙂
    MERAL NERDE GIIIII
    GENE DÜŞTÜ GALİBA BACIMMMM

  18. valla hatta 2 ay sonraa yeni bir kuzen daha geliyor bide kısın dogmustu :)))))))))))9

  19. yarin kahvaltida yanina gözdemin baya bir yorum olacak kac günden sonraaaaaaaaaaaaaa 😀

  20. FUNDAM RADYODA SANA ŞARKI TUTTUM YARİM YARİM ÇIKTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII…… 🙂
    İNAN KI….. 🙂

  21. tayyip erdogan 3 cocuk desede izimkiler 11den asagıı kesmyoo

  22. evet ama bu sayfa daha yeni açılmadımı bere 😀 😀 amada çenemiz düştü bu akşam 😀 haddiiiii editör hanım konuştur editörlüğünüde bize tertemiz bi sayfa açıver 😀 şöyle tavşan kanı olsun 😀 😀

    bu arada siz msndede yazışınyonuz galba.çünkü dönüşümlü geliyor yorumlarınız.neyse artık 😀 😀

  23. burdayim emelim sizi okuyorummm

  24. maşallahhhhhhhhhhhhhhh 500 yapalım hadinnnnnnnnnnnnnnnnnn

  25. GENÇ HAYIRLISI OLSUN ABLACIMMMM…
    SEN DİPLOMAYI AL GENE SİTEDE PARTİ VERİRİZ…..
    BEN Bİ ŞEYLER HAZIRLARIM İKRAMLIKKK….. 🙂
    EVET MERALİM GÖZDE YARIN OKURR….
    NİYE FAZLA YORUM OLMADI MI BU ARALAR….
    BEN OKUMADIM YA BİLMİYOMMM……

  26. ama siir fln dell normal konusun

  27. yok genc tutturamadin msn deyiz ama konusmuyoruz 🙂

  28. 500 dediğin neki
    75 yorumcuk daha sadece

  29. BENİM GEÇ ÇIKIYO YORUMLAR CANLARIMMMM
    GÖRDÜM MERALİMMMM

  30. evet valla konusmuyzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  31. hatta 70 bucuk 😀

  32. tamamdaa video arayamıyacamm foto attırı verm

  33. ben konuşuyosunuz demedim zaten, yazışıyosunuz dedim 😀 😀

  34. EVET BENDE KAPADIMMM ŞMD MSNİ
    YEĞENE LAF YETİŞTİRİYOM BİDE…..
    BURSADA DAYIMIN OĞLU YAZIP DURUYOOO 🙂

  35. ay allahimmmmmmmmmmmmmm birde demezelermi niye yorum olmadi:D bunu aylada dedi cevabini aldi 😀 emelim bence hic sormayin yoksa borclu cikarsnizzzzzz ben kac gündür hatice ablamla yalnizlari oynadim bilmem anlata bildimmi bacim 😀

  36. GENÇÇÇ
    ABLAM BU SAATE KAFALAR DURMUŞŞ….
    SEN DE DOĞRUCU DAVUT….. 😀
    KELİMELER KARIŞIYO… 😀 İDARE ET ARTIKKK 😀

  37. benim acik ama ben siteye bakiyorum

  38. bu arada hangi kitabı okuduğumuda söylüyüm.aziz nesinin en ünlü eserlerinden “yaşar ne yaşar ne yaşamaz” 😀 😀 ama çok güzel ve komik bişey.yani daha sadece ilk 50 sayfasını okudum ama şiddetle tavsiye edebilirim 😀 gerçi aziz nesinin bütün kitapları güzeldir.

  39. AHH KIYAMAM MERALİMMMM 🙂
    BEN DE YOKTUMMM AMA BİLİYON CANIMMM….
    İNAN Bİ CEEEE DEMEYE FIRSATIM OLMADII….
    BAK BU AKŞAM YARIM SAATLİĞİNE GELDİMMM SAAT KAÇ OLDUUU 🙂
    SEVİLDİNİZİ BİLİN ONA GÖRE… 🙂
    TAİLE GİTTİ TABİ HERKEZ…
    BELKİ ONDAN….
    BEN DÜŞÜNÜYOM SİZLER OLMAYINCA MAPCAZ….. 😦

  40. AAAA
    NE GÜZEL GENÇÇÇÇ
    BEN DE ÇOK SEVERİM KİTAP OKUMAYII…..
    AMAM BU ARALAR BOŞLADIMMM….. : 😦
    EN SON OKUL KAMPANYASINA ALIŞVERŞTE ALDIM Bİ KAÇ TANE KİTAP….2 SİNİ OKUDUM 1 TANE KALDIII 😦
    OLMUYO Kİ İŞ GÜÇ….

  41. önceden cok kitap okurdum ama simdi okumayi unuttum aslinda arada okunsa iyi olur cocuklarimiz bizden örnek alir cünkü onlar bizlerin taklidini yapiyor

  42. abla ben takılıyom sadece 😀 😀 yoksa mesela bende biliyom konuşuyoz derken aslında yazışıyor denilmek istediğini veya kızlar derken arkadaşlar denmek istediğini 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  43. ya tatilde kim gitti tatile bir duygu gitti digerleri daha burda mujganimda gitti ama yinede yaziyor kizcagiz 🙂

  44. evet meral abla çok güzel bi konuya değindin taklit etmeyi çok seviyo bazıları 😀 😀 😀 😀

  45. BEN KIŞIN DAHA ÇOK OKUYORUMMMM…..
    AMA BU AARALAR OLMADI İŞTE…
    HAKLISIN GENCERİMM….KİTAP OKUMAK GÜZEL Bİ ALIŞKANLIK….
    BEN HER TÜRLÜ OKUYORUMMM….
    GÜLME MESELA EN SON OKUDUĞUM KİTAP FUTBOLCU BECKAMIN HAYATI…. 😀 KARDEŞİM ALMIŞŞ…BEN DE ONDAN ALDIM OKUMAK İÇİN… 🙂
    DÜŞÜN YANİ….O DERECE SEVERİM….
    BUDÜN BİLE D R DA KARDEŞİMLE KİTAPLARA BAKTIM ….

Yorumlar kapatıldı.

