Asi&Demir-Böyle Gelmiş……. :) :)

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+DEM%C4%B0R/video/x9p44x_asidemirboyle-gelmiy_shortfilms

344 Yanıt to “Asi&Demir-Böyle Gelmiş……. :) :)”

  1. günes Says:

    fundammm meralimmmmm
    ne örüyonuz giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    süpriz nedirrrrrrrrr

  2. ooooooooooooo aylam hanim tesrif ettiniz demek nasilsniz iymsiniz afiyetemisniz

  3. hg aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  4. günes Says:

    hosbulduk canlarim sizde hosgeldinizzzzz

  5. günes Says:

    tesrif neydi meralim bir aciklarmisinnnnnn

  6. sagolun hosbulduk buyrun en nadide kösemize siz gecin ayla hanim bir emriniz arzunuz varmyidi her an hizmetinizdeyim 😀

  7. günes Says:

    meralim sen iyimisinnnnnnnnnn 🙂 🙂 🙂

  8. bişeee örmuozzz 😀

  9. karşıyakalı Says:

    HAYIRLI GECELER .CANKUŞLARIM.

  10. hopbalaaaaaaaaaaaaaaaaa al basina is astik 😀 aylacim yani tesrif geldiniz yani gelebildniz yani kibarca oluyor bacim

  11. şeref verdiniz iyiki geldiniz nasıl geldiniz gelmeseydiniz hgdiniz 😀

  12. günes Says:

    gectim oturdummmm cok mersiiiiiiiiii
    canim benim birsey istemem gelin yanima oturun biraz mabbet edip gidicemmm cok uykum varrrr yaticammmm

  13. karşıyakalı Says:

    AYLAM MERALİM FUNDAM
    NASILSINIZ .
    FUNDA BEBEK KİMİN BEBEĞİ .KUZENMİYDİ.ANNESİ.

  14. güzel ablacimmmmmmmm h.g nasilsin güzel ablam sicaklarla aran nasuil bak yukarda püf noktasini söyledim sicaktan bunalmamak icin 😀

  15. günes Says:

    hatice ablammm sende hosgeldin sefalar getirdinnnnn

    hmmmm anladimmmmm ne demekkkkmisss

  16. karşıyakalı Says:

    HOŞBULDUK MERALCİM .OKUDUM .AYNISINI UYGULIYACAM .CANIM .

  17. günes Says:

    fundammm bebeyiniz hayirli olsunnnn
    anali ve babali büyüsünnn

  18. birseyim yok aylam niye sordunki tuhafmi gözüküyorum ordan 😀 hem dur ne yatmasi zaten dün gece yoktun bugünde bu saat olmus yeni geliyorsun hemen gidegim diyorsun sakin haaaaaaaaaaaaaaa

  19. karşıyakalı Says:

    HOŞBULDUK AYLAMMMMMM.NASILSIN GÜZEL BACIM .ÇOCUKLAR NASIL .BU GÜN ÇOK MU YORULDUN .ERKENDEN UYKUN GELDİ .

  20. saolunn kuzenım ama ablamm gibi severimm 10 yıl aynı evde buyudukkk dunyalarr benım olduuu

  21. gercek hatice ablacim yani ben bu ara ac gezdigim icinmi nedense hic bunalmyiorum hatta az önce 2 arkadas vardi bugün cok sicak ter basiyor söylenip duruyorlar ama ben gayet sakin olmama soruyolr sen iyisin evet dedim sizde benim gibi ac gezin sizde iyi olursnuz 😀

  22. hg haccemmmmmmmmmmmmmmmmm

  23. karşıyakalı Says:

    MERALCİM SÜRPRİZN NE
    MERAK EDİYOM BACIM . 😛

  24. ne sustunuzzzzzz

  25. cok sevindim fundam allah herkese versin o sevinciiiii allah daha cpo versin tekrar gözünüz aydin ablacim

  26. karşıyakalı Says:

    HOŞBULDUK FUNDACIM. NASILSIN GUZUM .

  27. saolun aşgoşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  28. süprizimi acikliyacagim ablam ama azcik sohpet edelim degilmi 😀

  29. acıklaaaa gıııııııııııııııııııııııııııııııııııııı hadıı net gider fln catlarımmmmmmmmmmmm

  30. karşıyakalı Says:

    BENİM YAZILARIM ÇOK GEÇ GİDİYOR .SAYFAMI AĞIRLAŞTI.
    YOKSA BENİM PC OYUN EDECEK ACABA .

  31. sayfaaa acımm durunn :DDDDDDDDDDDDDdd

  32. günes Says:

    sagol ablaaaa iyim cocuklarla yüzmeye gittik ondan yoruldum
    onlari evde yikadim yatirdim kendimde dus alinca yorgunlumu iyice hissettim

  33. kiz durun yaaaaa aciklarim ne sabirsizlandiniz gece olsun hele birrrrrrrrrrrr

  34. ooooooooooooooooo ayla balımmmmmmmmmm

  35. karşıyakalı Says:

    FUNDAAAAAAAAAAAA BU GÜN MÜJGANLA ÇOK GÜZEL EĞLENDİNİZ .
    İŞİMİ BİTİRDİM BENDE HALAY ÇEKEYİM DEDİM BAKTIM UÇMUŞSUNUZ .

  36. ac ac fundam sen sayfa aaaacccccccccccccccc

  37. e sayfaa acar oynarızzz haccemm duur gızzzzzzzzzzzzzzzzzz

  38. evet ablam bende okudum az önce siteyi az daha basimiza yikacaklarmis

  39. aylammmmmmmmmmmmm yok gitmek kahvemi iciyorsun ne yapiyorsun yap acilirsin

  40. ee daha daha agut gut gidakmsiniz birselimde gelse onunda az kaldi pazar günü gidiyor 😦

  41. eeeeeeeeeeeeeeeee nereye uctunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sayfa degistrildide benim haberim yok

Yorumlar kapatıldı.

