Arkadaşlık&Dostluk = WordPress Ailesi :)

http://www.dailymotion.com/user/–ilknur–/video/x9rj9h_dostluk-arkadaylyk_shortfilms

Hazırlayan :İLKNUR

315 Yanıt to “Arkadaşlık&Dostluk = WordPress Ailesi :)”

  1. cemre Says:

    olsun bacim tarlalrdaki dikakt et togumu vardir yani sende togumnu al sep bahcene

  2. cemre Says:

    ye bacim buyur 😀

  3. günes Says:

    simdiden gözdeme stress yapmayayim canim güccük bacim benimmm
    saka maka az kaldi dogumunaaaa

  4. günes Says:

    evet öyle yaparimmm

  5. cemre Says:

    evet az kaldi ama ne yazikki en agir zamanlar yaz ayina geldi allah yardimcisi osun bacikizcemin

  6. günes Says:

    meralim ben yatayim artik bacimmmmmmm
    yarin nasil kalkarim yoksa ise gidicemmmmmm

  7. günes Says:

    emelim uctu gitti birdaha dönmediiii
    fundamda gelmediiiii
    hatce ablamda yok
    emelim 2 de yokkkk

  8. cemre Says:

    tmm bacim cok öptüm seniiiiiiii cokta seviyorummmmmmmm güzel asili rüyalar aeo kib byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. günes Says:

    güzel sitemin güzel insanlariiiiiii
    yarin yeni bir hafta basliyor calisanlara hayirli isler dilerimmm
    ev hanimlarada sabirlar dilerimmmm
    kizcelerimize iyi tatiller
    genc kardesimede hayirli isler dilerimm isleri raz gider insallah

    meralim seni öpüyorum güzel bacimmm kendine iyi bak olurmuuuu
    hebinizi cok seviyorummmmmm

  10. günes Says:

    bende meralimmm hemide cooook cooook seviyorummmm
    hosca kall

  11. cemre Says:

    bende gideyim bu saaten sonra kimse gelmez wordpress alilesine ve herkse iyi geceler tatli asili rüyalar iyi bir hafta baslangici diliyorum mutlu saglikli günler diliyorum 😀 gözdeme ve sabah sekerlerinede günaydinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn cokca seviliyorsunuz öptüm sizi kokulu kokulu byyyyyyyyyyyy

  12. meralimmmmmmmmmmmmmmmm gittinmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  13. ben cıkınca dökülmüsünüz gene

  14. ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  15. merallllllllllllll 3lere kadar beklerdin kız kariiiii uydunmuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Yorumlar kapatıldı.

