Nice mutlu yıllara FUNDA

dogumgunu15

Şiir: Cemre                  Hazırlayan: Genç

619 Yanıt to “Nice mutlu yıllara FUNDA”

  1. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnnnn beyaz meleklerimmmmmmmmm 😀 ve abla melegimm cok güzel bir yaziiii degilmi artik birileri bunlari yasiyorsa asik olmusutur demek 😀

  2. günaydın bacımmmmmmmmmmmmmmm

  3. cemre Says:

    nasilsin gözdemmm goozel bacim iyimisinnnn 😀 ya sem gozel ablam sen nasils oldun bas agrin gectimi dinlene bildinmi

  4. karşıyakalı Says:

    TABİ BU YAZIYI OKUYUNCA DEMİRLE ASİ GELDİ AKLIMA.
    CANLARIM.ONLARIN AŞKI ANCAK BU TARİFE UYUYOR.

  5. cemre Says:

    gözdeeeee kahvaltimi yapiyorsun afiyet bal seker olsun

  6. karşıyakalı Says:

    GEÇTİ BİRTANEM. İYİYİM SEN NASILSIN .İLAÇLARINI AZALTTINMI.
    AYLANIN KIZI YASEMİN NASIL OLDU.DÜN İSHALİ KUSMASI VE ATEŞİ VAR DEMİŞTİ.AYLA.İNŞALLAH İYİDİR.

  7. cemre Says:

    evet hatice ablam onlari anlatiyor birde ugruna gururunundan vaz geciyorsan olsa tam isabet 😀

  8. yaptım hayatım kahvaltımı işe koyuldum bile 😀 evet ablam gerçekten bizimkiler bu tabire uyuyor ben 2 gündür hiçbir bölümü izlemedim fırsatı olmuyo işten ,nasıl özledim can atıyorum videoları seyretmek için bu nasıl bir sevgi yarabbim ,her geçen gün özlemim ve sevgim artıyor

  9. cemre Says:

    bende iyim ablacim evet bugün az dozajda aldim bakalim doktor 2 hafta öyle dene gel yine senden kan alip bakacagiz nasil geliyor ona göre dozajina devam edcegim hayirlsi 🙂 aylamda dün fazla kalamadi kizi onla ytmak istemis cikti halen hastaydi insallah bugün dha iyi olur 😦 gözdemde bize sayfa aciyor olmali 🙂 sesi cikmiyor acaba hangi klibi eklsem diyor 🙂

  10. ay evet ya yasminim hastalanmış guzum benim çok çok geçmiş olsun teyzesi yesin onu kıyamam ben ona canım benim inşallah ilaçlarını içince hemen düzelir

  11. cemre Says:

    ay burdaymis bacimmmmmmmmmm bende seni tam konusuyordum gözdem 😀

  12. evet meral aynen öyle yine aklımı okudun 😀 senden korkuyorum ben artık:D
    işler yoğunlaşmadan klip seçiyordum size ,ama müjganın klibini eklemek istiyorum da hangisi onun ki bilmiyorum diğer sayfalara link atmıştı bulmaya çalışayım

  13. karşıyakalı Says:

    CANIM İŞTE NETTEN BÖLÜMLERİ İZLEYEREK ,KLİPLERİ SEYREDEREK
    AVUNACAZ .ELİMİZDEN BAŞKA BİRŞEY GELMİYOR..İYİKİ TEKNOLOJİ SAYASİNDE BUNLARI YAPABİLİYORUZ .ESKİDEN BÖYLE ŞEYLERDE YOKTU.
    ESKİDEN TEKRAR TEKRAR SEREDECEYİMİZ BİR DİZİDE YOKTU.

  14. aboooooooooooooo beni daha yeni farketti 😀 ay ben sana ne diyim meral ,ben sayfa açmakla ilgileniyorum bilginiz olsun klibi bulursam hemen açarım yoksa biraz beklersiniz 😀

  15. cemre Says:

    hehehehhehehehhe öylemi gözdemmmmmm ya ben diyorum size ben sizin akliniza giriyorum bir sen degil birileride korkukuyor bendennnnn 😀

  16. karşıyakalı Says:

    CANLAR BANA MÜSADE .ADAMCAĞAZIMLA DIŞARI ÇIKACAZ
    ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN.İKİNİZİDE ÖPTÜM .BY BYYY.

  17. cemre Says:

    yok guuuuuuuuuuuuuuu seni fark etmezmiyim sen fark edilmiyecek birimisin bacum benim yani bir iki yorum gelmeyunce dedim guuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  18. cemre Says:

    tmm güzel ablam enisteme hürmetler arabayida sana versin sen kullan iyi gezmeler öptüm görüsürük 😀 bende birazdan cikicagim arkadas ev degsiti bir hayirli olsuna gidecegim yarinda baska yere bu ara yine acilir gibi olucagim ama frene basarim yine sizle sohpet daha cazip geliyor bana meleklerummmmmmm 😀

Yorumlar kapatıldı.

