Asi&Demir-Ben aşığım

http://www.dailymotion.com/video/x9ry87_untitled

Hazırlayan : ŞEKER (Müjgan)

470 Yanıt to “Asi&Demir-Ben aşığım”

  1. cemre Says:

    vayyyyyyyyyyyyyyyyy fundammm h.g kuzummmmmmmmm nasilsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. emel Says:

    evet fundam bizie yeni sayfa guzum çok agır burasııııııııı

  3. sayfam silinmiş hemen nedenini ögrenip gelecem :@

  4. MERALİM AKLIM BURDAYDI BACIMM AMA GELEMEDİM İŞTE…..
    SANA DA GEÇMİŞ OLSUN MERALİMMMM İYİSİN UMARIMM…..
    HATCEM ABLAM HAYIRLI OLSUNNNN…..ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN İNŞALLAH….
    BİZ DE 4 GÜN ÖNCE ALDIK ARABA…..ALLAHIM HERKEZİ KORUSUN İNŞALLAH…..

  5. FUNDAM ABLASII H.G BALAMMMMMMMMMMMMMM

    ANLADIM HATCE ABLAMMM HAYIRLI OLSUN ABLACIMMMMM…….

  6. GELİYOM 5 DK YAA

    TELLLLLLLLLLLLLL

  7. ilknur Says:

    neyse ben cıkıyorum görüşürüz iyi geceler bol sohbetler diliyorum sizeee

  8. cemre Says:

    tmmm emelim bekliriggggggggggggggggggggg

  9. HERKEZ NEREYE KAYBOLDUUUUUU

  10. HERKEZ NERDEEE
    BEN GELDİMMMM

  11. cemre Says:

    tekrar h.g emelimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  12. emel Says:

    burdayız bacım sayfa agırlaştıda kaçamak yapıyoz:)

  13. karşıyakalı Says:

    SAĞOL EMELCİM TEŞEKKÜR EDERİM .EMELCİM SİZİN ARABANIZDA HAYIRLI OLSUN .KAZASIZ BELASIZ İNŞALLAH.

  14. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/08/asidemir-gorunce-asik-oldum/#comment-105395

    ………………………………………………………………………………………………………………………….

  15. sevim Says:

    eeeeeeeeee ben yeni sayfaya gelemiyommm.alooooooooooooo ben burda kaldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.imdatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    🙂

  16. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/08/asidemir-gorunce-asik-oldum/#comment-105395

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  17. sağolun canlarımmmmm
    evet arabalandık bakalımmmmm
    bu arada sayfa ağırlaştıı yaaa…..

Yorumlar kapatıldı.

