Asi&Demir – Can damarımsın

162 Yanıt to “Asi&Demir – Can damarımsın”

  1. ayysu Says:

    hoşbuldum şekerim

  2. sevim ablaaaaaaaa hayırlısıyla türkiyeye ayağını bassın aysuuu ablaaaaa tüm sokakalar onuuuuuuuuunnn 🙂

  3. of ya bakletilmeyi hiç sevmemmm çarşıya gidcez arkadaşımla nerseyse yarım saaten beri çıkıcakkkkkk çiçek dökücem ya 🙂

  4. aysu abla sen napyonnnnnnnn

  5. ayysu Says:

    inş canım Allahın izniyle , sokaklar gözdeyle sevim hanımınnnnn

  6. neyse ben çıkyommmm byyyyyyyyyyy aysu ablaaaaaaaaaa

  7. ayysu Says:

    ben bugün biraz rahatım nette dolaşıyorum 🙂

  8. ayysu Says:

    byyyyyyyy canım iiyi gezmeler

  9. ayysu Diyor ki:
    10/07/2009 11:23

    yarın çıkacak gazete başlıkları

    KEMİK KIRAN TÜRKİDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    KEMİKLERİNİ SEVEN SOKAKLARA ÇIKMASINNNNNNN
    😀 😀 😀

    hahhahahahahahahah ay sen çok yaşa emi ayşem gülüm 😀
    dün sabah beni çok güldürdü sevim telefonda ,biz buluşacağızya bak bacım denizde bir vapur görürsen bir tarafı yana eğilmişse o vapurda kesin ben varım diye düşün dedi 😀 😀 deli yaaa bende dedimki bende diğer köşeye binerim vapuru dengeleriz ALLAH korusun alabora olmasın :D,bacıma kollarımı açtım bekliyorum heyecanla şuan uçuyor hayırlısıyla gelsin inşallah bugün öğleden sonra 3 gibi istanbulda olacak sanırım

  10. oooooooooooooooooooo ayşegül hanımın işleri sakin birde nette geziniyormuş bak bak bak 😀 😀 😀

Yorumlar kapatıldı.

