Can Dostum Güzel İnsan FUNDA’ya

YOLUN VE BAHTIN HER DAİM AÇIK OLSUN KARDEŞİM

Hazırlayan: Genç

422 Yanıt to “Can Dostum Güzel İnsan FUNDA’ya”

  1. Dizilerin vazgeçilmez güzeli kim seçildi?
    Kendilerini “Keşfetme kılavuzu” olarak konumlandıran HayHuy.com’un editörleri, sitenin üyeleri arasında “Sizce yerli dizilerin en vazgeçilmez güzeli kim?” konulu bir anket düzenledi.
    Anket sonucunda, bir numarada “Aşkı Memnu” dizisinin “Bihter”i çıkmış.
    Beren Saat yüzde 37 gibi yüksek bir oranla ilk sırayı alırken, “Asi”nin yıldızı Tuba Büyüküstün yüzde 31 oy oranıyla ikinci olmuş.
    “Yaprak Dökümü” dizisinin güzellerinden Fahriye Evcen, yüzde 14 oy oranıyla üçüncü, “Elveda Rumeli” dizisinden ayrılan Berrak Tüzünataç yüzde 12 oy alarak dördüncü olmuş.
    Ekrana veda eden “Binbir Gece” dizisinin yıldızı Bergüzar Korel’e ise site üyelerinin sadece yüzde 7’si oy verince, “Şehrazat” ancak sonuncu sırada kendine yer bulabilmiş.
    Her internet sitesinin aynı isimler arasında yapacağı anketten eminim başka bir sıralama çıkar…
    Çünkü “Zevkler ve renkler tartışılmaz” diye boşuna söylememişler.
    Aynı soru size yöneltilse ne yanıt verirdiniz?
    Siz, “Yerli dizilerin en vazgeçilmez güzeli” anketinde bir numaraya kimi yerleştirirdiniz?
    Böyle bir soruya yanıt vermek durumunda kalsam Tuba Büyüküstün’le Fahriye Evcen arasında tereddüt ederdim, ama 1 numaraya Beren Saat’i yerleştirmezdim. bunu diyen miiliyette yazan ali ayüpoğludur
    Yerli dizilerin en vazgeçilmez güzeli?
    * Beren Saat % 37
    * Tuba Büyüküstün % 31
    * Fahriye Evcen % 14
    * Berrak Tüzünataç % 12
    * Bergüzar Korel % 7

  2. yani bencede tubba büyüküstün ama ordaki yazarın dediği gibi zevkler ve renkler dğişiyo ama TUBAAAAAAAAAAA BÜYÜKÜSTÜNNNNNNNNNNN BİRİNCİİİİİİİİ BENİM İÇİNNNNN

  3. funda abla inş. hayırlısıyla yerine ulaşırsınnn hayırlısıylada gelirsinnnnnnnn

  4. yapılan 10 larca anket içinde bereni ilkkez 1. olmuş gördüm olsun varsın bu duyguyu bir kerede o yaşasın:D tubanın üzerine güzel tanımıyorum

  5. karşıyakalı Says:

    MERHABA CANLARIM.
    İYİ BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM.
    KAHVALTIDA MİSAFİRLERİM VARDI.ŞİMDİ İÇERDE GAZETE
    KEYFİ YAPIYORLAR.SİZE MERHABA DİYEYİM DEDİM.ONLARLA BERABER
    ÇEŞMEYE GİDECEZ.ÇOCUKLARDA YOKLAR.BİZDE BU GECE KALCAZ ÇEŞMEDE.PAZARTESİ GÖRÜŞMEK ÜZERE HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.
    HOŞÇAKALIN. BYBYYY.

  6. Sürmelim Says:

    slm ben geldim doğrudur zevkler ve renkler tartısılmaz (ama oraya bereni nasıl koymuslar anlamadım ama neyse) bence 1:tuba büyüküstün 2:bergüzel korel 3:fahriye evcen 4:berrak tüzünataç 5:deniz çakır 6:beren saat benim zevkim böle sizi bilmem 😀

  7. Sürmelim Says:

    kimse yok galiba görüşürüz byyyyyyyyyyyyyy

  8. hatçe abla sana iyi gezmelerrrrr 🙂 gözde abla ve sürmelim sizcde tuba 1. ci doğru söze ne denirrrrrrr

  9. Baskın yemiş bir evsen dağılmışsan
    Tutuklanmış kitapsan yakılmışsan,
    Bir çift turnaya benzerdi gözleri
    Göğüm öksüz kaldı bakar ağlarım

    Aldı gitti neyim var neyim yoksa
    Kalanlarsa yalım yalım yangınsa
    Bu can bu bedenden ayrılmıyorsa
    Daha çok acıyla yanacak ömrüm
    Daha çok hasretle yanacak ömrüm.

    Yaktım koca ömrü zaaflı bir anda
    Yarla baharımı kışlara gömdüm
    Eğdim dağ başımı onun önünde
    Yetmedi ardından bakar ağlarım.

  10. kimse yok mu?

  11. müjgan kardeşim burda mısın?

  12. peki ya sen gözde abla sendemi yoksun?

  13. burdayımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. nasılsın kardeşim?

  15. demek burdasın.iyi çok güzel

  16. hg genç abi öncelikle klib çok güzel yasemin göksuyu ben çok severim şarkılatı çok güzel onunnnnnn

  17. evet öğle bende çok severim.kardeşim eğer müsaitsen seninle şu halletmemiz gerken işe bakalım msnde.zaten sitede kimse yok.msnye gel anlatıyım istersen.

  18. geldim msn ye abiiiiiiiii

Yorumlar kapatıldı.

