HOŞÇAKALIN….

032

MERHABA wordpress ailem…

bugün som günüm aslında siteye hiç girmek istemiyodum ama siz canlara veda etmeden gitmek istemedim..

bu aksam mersine yola cıkacam temmuz 20de nigdeye gidecem o güne kadar msnde görüse bilcezz ztn..
sonrasinida bilmiyorum.3 ayy kimin ne olacagi bilinez hakkinizi helal edin varsa benim hakkim helal olsun hepinize. 2 yıl acı tatlı ügzün neseli bi okadar sakin ve eglenceli gecirdigimiz 2 yılı asla ve asla unutmayacgıma emin olun…hayatımın en güzel yıllları işte bu 2 yıldı..

sizi okadar cok seviyorumkii anlatmayaa gücüm yetmez sayfaya yazmaya kalksam sevgimi zaten yazacagım okadar uzun bir sayfa yok….
ailem kadar cok sevdigim saygı duydugum incilmemeniz için elimden gelenden daha fazla ugrastıgım ailem ben sizlerin asla ve asla üzülmesini istemem.

hayatınızda hepiizz en büyügünden küçügünüze kadar mutluluk sagkolunuz olsun sizi asla bırakmasin .

bu sitede kimse kalmazsa en son gemiyi ben terkederim demiştim hatırlarsınız belki ama benden dha güclüleride var siizlere emanet site ona gözünüz gibi bakin umarım hayatta istediginiz hersey olur.simdi ayrılık vakti..
hergüzel seyin bir sonu vardır derler işte son.
illaki birgün biryerde karsılasacagım sizinle yanımdan gececeksiniz belki tanımıyacgım siz ama bilinki kalbim hep sizinle atacak ..
insallah yine sizinle sohbet etme sansim olurr 3 ay sonra geldigimde..dualarim hep sizinle..hakkinizi helal edin bugün varım yarın yok ne olacagımız bilinmezz hepinizi öpüyorum kocaman sevgi kelebeklerii pıtırcıklarım yumaklarım..sevgi mutluluk huzur saglık hep sizinle oılsun gülen yüzünüz hiç solmasin gözlerinizden akan tek damla yas mutluluk göz yası olsun..

cokk konustummmmmmmmmmmmmmmmmm tamam terlikleri indirin D
HOŞCAKALİN.


 

340 Yanıt to “HOŞÇAKALIN….”

  1. hah tmm burdaymışın şükür .gittin sandım

    öenmli değil kardeşim.olur böyle vakalar genç abin yakalar 😀 😀

  2. GENCERRRRRRRRRRRRRRRR
    GETİRTME BENİ ORAYA BAKKK…… 😀
    FUNDAYA HEMİ…
    BİZE YOK SANKİ…..
    ZATEN SİTEDE ŞU AN BİZDEN BAŞKASI YOKK….
    2 TANE DAHA YOKMU KAHVE…. 😀

    ANLADIM FUNDAM HAYIRLI YOLCULUKLAR ABLACIMMM….

    BİZDE PAZARTESİ SABAHI 5 DE ÇIKICAZ BAKALIM….
    HERKEZ Bİ YERLERDE OLUCAK…
    AMA BEN 1 HAFTA SONRA BURDAYIM KISMETSE….
    SENİ BURDA BEKLİCEZ CANIM

  3. genç abi benim frekanslarrrrrr karışıyo bazenn napcan 🙂

  4. anladık biraderim iyi yolculuklar şimdiden.sık sık mektup yaz 😀 😀

  5. GENCER NAZARIN DEYDİ GALİBA…
    Bİ YANDAN SEN Bİ YANDAN KARAM…..
    KAHVEYİ DÖKTÜMMM…..
    GELİYOM HEMEN ŞURALARI SİLEYİMM 😀

  6. abla bana kokulu mektup yollaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  7. KUSURA BAKMAYIN Bİ SUSMADİ ZİL YAF DELİRCEM AHA

  8. yok abla kahve bitti.biraderime bile kavanozun kenarından kazıyarak yaptın kahve yok diyip rezil olmıyalım diğe 😀 hehehehe

    hem sana kahve yasak 😀 😀 şekerde şeker daha 😀 😀 yani oda sevmezde zaten dımı şeker kardeşim ? 😀 😀

  9. FUNDAM BENDE İSTERİM MEKTUPPP… 😀

  10. YOLLARIM ADRESLERİNİZİ ALIYIM 😀

  11. ne kahveyimi döktün heheheeeee.funda duydunmu muhahahaaaaaaaaaaaaaa 😀 😀 😀 😀
    abla ben sana msnden kahve yolluyum istersen 😀 😀

  12. İSTEDİGİNİZ MEKTUP OLSUN BENİM PARFUMDEN MEKTUBA FIS FIS YAPAR GÖNDERİRİM SİZEE 😀 😀

  13. BAK SENNN NİYE BANA KAHVE YASAKMIŞ BAKEMMM…..
    AMA NEYSE MADEM KAHVEN BİTTİ…
    ALINCA YAPARSIN SENDE ONA GÖRE….
    UNUTMA Bİ KAHVENİN 40 YIL HATIRI VARMIŞŞŞ….
    GERÇİ BİZİM BİRBİRİMİZE OLAN HATRIMIZN YANINDA Bİ KAHVENİN LAFI OLMAZ ABLASII HEMİ… 😀

  14. ben mektup yolla demedimki ne edecen adresi? ben sadece mektup yaz dedim 😀 😀 😀

  15. ABLA BEN KİME CEKMİSİM BELLİ OLDUU SASNA SAKAR FUNDA SAKAR EMEL YAAA HER AN CIKABİLİRİM EVİN İÇİ İNSAN KAYNIYO ALLAM YAAAAAAAAAAAAA

  16. genç abi şeker istemem zten şekerliyim bu yaşta şeker hastası olamam 🙂

  17. nasılda kıvırdım ama 😀

  18. EMEL2 BİZDE SENLE BENİM KAHVEYLE BALKON SEFASI YAPARIZ BEN SANA FÜRT CEKTİRİMM OKİŞŞ BEBEMMMM

  19. TAMAM FUNDAM SEN YOLLA ABLAMM BİZDE KOKLARIZ… 😀
    GENCER YOLLA ABLAM İSTER MSN DEN İSTER TELDENNNN…. 😀
    ŞAKA Bİ YANA İYİ KLAVYEYE GELMEDİ…. 🙂
    KARAM DA Bİ YANDAN RAHAT VERMİYOOO….. 😀

  20. benim net gidebilir yazmassam gitti demektirrrrr

  21. KARAM KİM YAA BEN ANLAMADİM ..??????????

  22. karam kim abla?

  23. 🙂 🙂 🙂 🙂

  24. GENC SU BENİM SAYFAYI Bİ ACIVERDE YAZIYIMM OTARAFA GECELİM ORAYA YORUM YAPMASAN CATLARIM AHA

  25. insan mı acaba karammmmmmm

  26. KEDİMİ KÖPEKMİ YEGENMİ ??????

  27. TAMAM FUNDAMMM….NE VARSA SENDE VAR ZATEN ABAMMM….
    BAKSANA GENCEEEE…. 😀
    Bİ KEYİF YAPTIRMIYO ABLASINA…. 😀
    FUNDA SEN DE GİDİYON CANIM VALLA BU GENÇ ŞMD BANA SİNİRLENİP BENİ SİTEDEN VETO ETMESİN….. 😀
    EDER Mİ EDER YANİ….. 😀
    HE GENÇÇÇÇÇ…. 😀

    FUNDAM SEN İŞİNE BAK ABLASI İŞİN VARSA….
    ŞMD GELEN GİDEN OLUYODUR…..

  28. ben izim vermem emel abla veto edersee insan haklarına giderimmmmmmmmmmmmmm 🙂

  29. gönderdim msnye abla kahveni.afiyet olsun.

    hemen acıyorum birader.

  30. EMEL2 BEN BU SİTENİN TEK VARİSİYİM 😀 MISIRDAKİ DAYIMDAN KALDİ 😀 BAKMAYIN GENC ADMİN BN DEDİM KİMSE BİLMESİN BU DEVİRDE MISIRDAKİ DAYIMIN ÖLDÜGÜNÜ DUYUP SİTE KALDİGİNİ BİLSEER BENİ KELLE PACA PİŞİRİP MİRASİMA KONARLAR DEDİM ODA TAMAM DEDİİ YANE SEN KAFANI TAKMAA CANİSİ…

  31. KARDEŞİMİN KÖPEĞİ VAR YANIMDA…..
    ANNEMLER TATİLE GİTTİLER O DA BANA KALDII…..
    ANAM ÇOCUKTAN BETER….İLGİ İSTİYO HEP…..
    KARDEŞİM PAZAR GÜNÜ GELİCEK PAZARA KADAR BENDE HANFENDİ…. 😀
    BEN DEMEDİM HERHALDE SİZE….UNUTMUŞUMM…AKLIMA DA GELMEDİ….

  32. köpek miiiiii ne güzelllllllll sevmesi güzel ama baklması zordurrrrrrrrrr

  33. SUAN BU YAZILARI YAZARKEN YAZIYOR DEGİLDE SANKİ SİZİN YÜZÜNÜZE SÖUYLÜYORUM GİBİ GELİYOR SAYFADA YÜZÜNÜZ BELİRİRYORR GÖZÜMÜM ÖNÜNE GELİYONUZ 😦 😦 NE İŞSE 2 YILDAN SONRA AKLIM BASIMA GELDİ 😀 😀

  34. AYYY CANLARIMMM BENİMM…..
    BEN HEPİNİZİ BİLİYOMMM……
    BENDE HİÇBİRİNİZE KIYAMAM….SİZDE BUNU BİLİN……
    BİZLER BURDA KOCAMAN Bİ AİLEYİZ…..

    GENCER SAĞOL ABLASIIII KAHVEN ÇOK GÜZELLLLLLLLL

  35. funda abla gider ayak hüzünleniyon şimdi bi ağlamaya başlarsan burayı sel basarrrrrrrrrr 🙂

  36. cemre Says:

    slm millet yazilarim geliyormu gectimi yoksa devammmi ediyor

  37. FUNDAM BENİM YÜZÜMÜ NASIL GÖRÜYON ABLAMM…..
    SENCE NASIL BİRİYİM BENNNNN….. 😀
    BEN HEPİNİZİ AZ ÇOK BİLİYOMMM….
    SENİN YÜZÜN DE BENİM GÖZÜMDE CANLANIYO ŞU AN….

    HIII FUNDAM KOLUNDA F HARFİ OLMUŞ HE ÜTÜDEN…
    CANIM KIYAMAM GEÇMİŞ OLSUN …..

    EVET MÜJGANIM ÇOK TATLI …..
    EV KÖPEÜİ ZATENN….2 AYLIKKEN ALDIKKK VE ŞU AN 10 YAŞINDA….

Yorumlar kapatıldı.

