Asi&Demir – Sensizim

223 Yanıt to “Asi&Demir – Sensizim”

  1. cemre Says:

    tmm pardon ablam ben pazar günü icin sandim evet bir gün daha bitti 😦 ömrümüzden bir yaprak daha düstü bizler bir agac gibiyiz ve her üstümüzden düesen yapraklar ömrümüzn günleri gibi dir hep öyle gelir aklima

  2. cemre Says:

    gencer haber vereyim funda msn geldi

  3. ok orya geçelim o zaman zaten gelen giden yok.

  4. ilknur Says:

    buradayım ablacıgım geldimh.bulduk iyiyim sen nasılsın canım burdayım

  5. ilknur Says:

    gençer abi videom hazır ama yayınlanma sürüyor ve 2 kişi izlemiş kimse onlar acaba 😀

  6. ilknur Says:

    h.b gençer abi nasılsın abi

  7. cemre Says:

    ilknurcum annen nasil iyimi sen neler yapiyorsun

  8. cemre Says:

    yine videoymu hazirladin ilknurcum eminim cok güzel olmustur izleriz artik insallah

  9. ilknur Says:

    annemde allah sukur ablacıgım naoıyım ablacıgım video yaptımda onu nete yayınlıyorum

  10. ilknur Says:

    😀 inşallah ablacıgım bir keras yapttınmı insnaın hep yapası geliyor ama resim bulmakta zor ya 😀

  11. yayınlanınca link at.bakalım.

  12. ilknur Says:

    😀 olur abicim 😀

  13. cemre Says:

    oh ne güzel bizdemi video yapmayi ögrensek acep gerci gerek yok sizler yapiyorsnuz ondandan geri kalaim degilmi kuzum

  14. cemre Says:

    ilknurcum sesin kesildi yine

  15. ilknur Says:

    neyse ben cıkıyorum görüşürüz ablacıgım zor yazıyorum işim varda az o yuzden neyse görüşürüz öptüm sizi iyi gecelerr by

  16. iyi geceler kardeşim

  17. ilknur Says:

    video yayınlasnmıs izleyin öyle cıkıyorum ben by

  18. cemre Says:

    ilknurcum cok güzel olmus kuzum ellerne saglik yüregine saglik nasil özlemisim onlari cok güzel resimler vede müzigi cok güzelllllllll tesekkürler

  19. teşekkürler ilknur eline sağlık

  20. saah kuşağı burdan devam edin;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/12/asidemir-gulu-susuz-yuregim-agir-yarali/#comment-106808

    gerçi pazar günü ne derce sabah kuşağı olur bilmiyorum ama yinede gelen olursa burya geçsin.

Yorumlar kapatıldı.

