Asi&Demir – Gülü susuz – Yüreğim ağır yaralı

Hazırlayan: İlknur

237 Yanıt to “Asi&Demir – Gülü susuz – Yüreğim ağır yaralı”

  1. cemre Says:

    evet bacim bende daha cok varda aklima geldikce anlatirim 😀 sen nereye gidiyorsun tatile

  2. MELİSİM İZİNE ÇIKTIN MI ABLASIIII…

    MERAL FUNDAYLA KONUŞTUNMU BACIMM….
    GİTMİŞ HAYIRLISIYLA CADIII….SEVİNDİM….
    DÜŞÜNÜYOM DA HERKEZ Bİ YERLERDE….

  3. abla ben biliyorum 😀 GUBREDIR kesin 😀

  4. cemre Says:

    tlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  5. MERALİM BEN DATÇA YA DA ANTALYA İSTİYOMM BAKALIM…
    EŞİMDE YAKINLARA Bİ YERE GİDELİM DİYO….
    ANNEMLER ERDEKTE….
    GEÇEN SENE SEVOSUMUN YAZLIĞI VARMIŞ YA ALTINOLUKTA..ORAYA GİTMİŞTİKK…..BİLMİYOM BAKEM….ANNEMLERİN YANINA UĞRUCAZ…ONDAN SABAH ÇIKCAZ…KAHVALTIYI YAPARIZ ORDAN DA BAKARIZ…

  6. abla ciktim 🙂 hayirlisiyla bu ayin sonunda gidecem izine 🙂

  7. ooo ne guzle gezicen abla 🙂

  8. YANİ MERALİM HİÇ BİLMİYOMM….
    AMA BİRAZ TATİL İYİ GELCEK BACIMMMM
    TEMİZLİKLER DÜĞNLER DERKEN VALLA ÇOK YORULDUM BACIMMMM….
    DİNLENMEK İYİ GELCEKKKK…..
    EE ZATEN RAMAZAN DA GELİYO…..
    TATİLDEN GELCEM ZATEN GÜNLERİM VARR….HEP BANA GELCEKLER…..
    ONLAR DA BİTTİ Mİ DEYMEYİN KEYFİME…..
    SESSİZ SAKİN Bİ YER OLSUN ŞÖYLE KAFAMI DİNLEYİM BAŞKA Bİ ŞEY İSTEMİYOM BACIMMM……

  9. kimseden ses yok

    bana biraz musade sonra gelirim in$ simdilik kib aeo optum by grsz

  10. OHH MELİSİM SENİN ADINA SEVİNDİM ABLACIMM….
    SENİN MEMELEKET NERESİYDİ TÜRKİYEDE MELİSİM….

  11. TAMAM MELİSİM SENİ ÇOK ÖPÜYORUM ABLACIMMMMM…..
    KİB
    AEO
    BYYYYYYYYYYY

  12. ankara abla !!

  13. TELLLLLLLLLLLLLL

  14. bende seni abla by

  15. GELDİMMMMM

    TAMA MELİSİM ANKARAYI AZ ÇOK BİLİRİM ABLASIII…..

  16. cemre Says:

    geldim kusura bakmayin beklettim ama cikacagim malesef canalrim

  17. cemre Says:

    iyi emelim sevindim iyi bir tatil gecirisin insallah simdiden iyi tatiller ama cok kalmassin galiba 🙂 melsim seninde insallah tatilin ii gecer 🙂 ve sizde cikmissiniz galiba 🙂

  18. cemre Says:

    neyse bende kactim esimi kaldirip yemek yiyecegiz aksam görüsmek üezere simdilik byyyyyyyyyyyyy

  19. GELDİMMMMM

  20. KUSURA BAKMAYIN CANLARIMMMM
    YA ….
    ELTİM TEL DE KONUŞTUM ANCA…..
    İKİMİZİN DE ÇENELERİ DÜŞÜK OLUNCA…. 😀
    KİMSE DE KALMAMIŞ BENDE ÇIKIYORUMMM…..
    HERKEZE KUCAK DOLUSU SEVGİLERRRRR SLMLARRRRRRRRRR……
    SABAHA KARŞI 5 GİBİ YOLA ÇIKICAZ….
    1 HAFTA YOKUMMMMM….
    ŞMDİDEN SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM…..
    KENDİNİZE İYİ BAKINNN….
    ALLAHA EMANET OLUN……
    AKLIM VE KALBİM SİZLERLE OLUCAKKK…..
    ŞMDK HOŞÇAKALINNNNN……
    BYYYYYYYY

    EMEL 2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  21. ilknur Says:

    KİMSE YOKMU

  22. günes Says:

    iyi aksamlarrrrrrrrr

    yeni sayfamiz hayirli olsunnn
    ilknurummm cok tesekürler ablammmm

  23. günes Says:

    melisimmmmmmmmm
    güzel meleyim cooook tesekür ederimmmmm
    süprizini gördümmmm beni cok mutlu etttin
    ellerine saglikkk melisimmm

  24. günes Says:

    hatice ablama ve emelime iyi yolculuklar dilerimm iyi tatiller canlarimm sizi özliycezzz valla cabuk gelinnnn hebiniz birden gitmeyinnn yahuuu

  25. günes Says:

    neyse kinse yok sonra ugrarimmmm
    simdilik byeeeee

  26. canlarımmm herkese iyi akşamlar hepinizi nasıl özleidm bir bilseniz siteye cumartesi gündüz gelemedim çünkü şirketen erken çıktım izin alıp ,şimdide misafir olarak geldim çıkıcam 😀 haber vereyim ilk olarak yarın sabah ben yokum doktorda randevum var oraya gidicem öğleden sonra gidicem işe ,

    bugüne gelince hala bir rüya gibi geliyor ,çok mutluyum bacımla ve zilanla harika bir gün geçirdik ömrümce unutmayacağım müthiş birgün 😀 şimdi 2 ağustosu bekliyorum meralimle sevimimi birlikte göreceğim günü tabi duygumuda 😀 uzun uzun anlatırım neler olduğunu şimdi çok zamanım yok hepinizi yanımda istedim bugün inanın ,öpüşüp koklaşma faslından 5 dakika sonra sevimle asi demir kavgasına giriştik ,kadıköyde herkes bizi dinlemiştir heralde 😀 😀 😀 yolda hem yürüyoruz hem çekişiyoruz ,sevim beni ben sevimi hemen tanıdık ,daha önce camerada bile görmedik birbirimizi sadece nette resimde bacımla kanımız kaynadı koştuk birbirimize harikaydı kelimelerle anlatamıyorum ,meralimde gelince mutluluğum 2 ye katlanacak aylamıda dört gözle bekliyorum,neyse çenem düştü yine 😀 bana müsade evde işlerim var ,siteme yazmayı özelmişim yahuuu 😀 bu arada bütün gün boyunca ortak konumuz asi demir sitemiz ve sizlerdiniz 😀 hatta tam paşamdan bahsederken bizi aradı çok şaşırdık kalp kalbe karşıdır misali ,haaaa birde sevim mendil satan bir çocuktan mendil aldı biraz sonra farkettim ki mendilin üzerinde berrak yazıyor 😀 çok şaşırdık aslında hepiniz bugün bizimleydiniz canlarım öpüyorum herkese sevgiler yarın öğleden sonra görüşmek üzere iyi geceler

  27. cemre Says:

    gözdemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kacirdim seniiiiiiiii 😦 😦 😦

  28. zilan Says:

    iyi akşamlar arkadaşlar..genç,meral,funda,ayla ve gözdecim..size anlatacaklarım var gülmekten kopacaksınız özellikle sevim hn ma:)

  29. zilan Says:

    bugün gözdeyle sevim hn mı birbirine düşürdüm..normalinde ben ihsancıyım ama bazı bölünlerini izlediğim için asi dizisinin bu sebepten dolayı demirin tarafınmı tuttum..defne olmasaydı ve asiyle konuşmasaydı gurur yapmasaydı onların kavuşması zordu valla:)
    tam ben bunu söylerken sevim hn kadıköyün ortasında artık düşünün nasıl oluyor sesini gözde nin dediği gibi herkes duymuştur..meralin dediği kelimeye gelince bunu tekrar söylüyorum ve şu an sevim hn balkonda çay içerken ben yine söylüyorum asi kasıntının teki dedim:D:D:D
    sevim çıldırdııııııııııııııııııı ne diyeceğini şaşırdı….ama tabiki saolsun benim gözdem yanımda koçum benim:))))
    şu an bilse bunları yazdığımı ne yapar siz düşünün..aslan demirim devam ettt seninleyiz bitsende bitmesende:))
    asiciler bana kızmayın kasıntı dediğim için o sevim hn mı kızdırmak içindi ama biraz dediğim gibi gururu oılmasa yine de iyi kız canım hakkını yememek lazım en azından demirden bir kızı oldu:D
    günümüz çok güzell geçti, sahilde oturduk yemeğimizi yedik ve benden sölemesi gözdeniz bize kahve falı baktı:)
    ama sevim hn mınkine bakamadı üzerinde çok ağırlık varmış:D
    kendinize çok iyi bakın hepinizi öpüyorum

  30. ilknur Says:

    HATÇE ABLACIGIM BUNU SENİN İCİN YAPTIM BU ŞARKIYI ÇOK SEVDİĞİN İÇİN YAPTIM CANIM ABLAM

  31. cemre Says:

    zilan yaaaaaaaaaaaaa gititnmi be bacim kacirdik seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  32. günes Says:

    canim gözdemm zilannnn ve sevimimmmm
    sizin adiniza coook sevindimmmmmmmm
    varin tartisinnnn beraber oldunuzyaaaa
    berrama bunu mutlaka anlatmaliyizzzzz ne tesadüfler var dimiiii
    meralimmm berramizi ararrr anlatirrrrr
    yazik o bulustuklarinizi biliyormuydu acaba
    neyseeee cok güzel bir gündüüü
    allahim hebinizi görmeyi nasib eder insallah
    herkeze iyi gecelerrr dilerimmmm

  33. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/13/asidemir-sen-yarim-idun/

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Yorumlar kapatıldı.

