Asi&Demir – Sen yarim idun

İLKNUR’DAN HATİCE ABLASINA ÖZEL

Hazırlayan: İlknur

329 Yanıt to “Asi&Demir – Sen yarim idun”

  1. valla ben sette sami saydanıda gördüm ve ne yalan söylüyüm sette en cana yakın onu buldum.yani tmm tipi müsait olmayabilir birde bu önceden evlenmiş ve boşanmış dayımın dediğine göre çocuklarıda varmış(artık kaç tane bilmiyom 😀 ) .ama yani dayımı her gördüğünde selam veren hal hatrını soran bi o var adam gibi.diğerlerinin hepsi kendini beyenmiş.birde benim dayımla gittiğimi öğrendikten sonra geldi bana selam verdi tokalaştık hoşgeldiniz dedi 😀 😀 yani kişilik olarak bence iyi birine benziyo.

  2. karşıyakalı Says:

    NERDESİNİZ GİTTİNİZMİ LOO.
    KENDİ KENDİME YAZIYORUM.
    BENİM KADERİM.TEK BAŞIMA KONUŞMAK.

  3. slmmmmmmmmmmmm

  4. suruclu Says:

    tabiki cidiyim genç hata yeğenleri bile seni tanıyor ablam kuzenim bile sordu
    genç bizim sitenin yöneticisi dedim boşver genç beliki kıskanmışlar aramamışlar düşün dizi tekrar yayınlandığında yine bir gün izleyecez seni belki yıllar sonra birgün burdan ayrılsak bile yine seni görecez bu güzel bişey

  5. evet abla antakyada bayağı rüzgarlı , birazda bulutlu yani burdada diğer günlere nazaran bugün hava güzel.

  6. resimlerimiz çıkıyo başta yenimiiiiii oldıuuu

  7. karşıyakalı Says:

    TABİ CANIM DIŞ GÖRÜNÜŞÜNE BAKIP ALDANMAMAK LAZIM.
    İNSANIN İÇİ GÜZEL OLSUN.
    İŞTE TUBA ÇOK GÜZELYA HEP ONU DEMİR GİBİ BİRİSİYLE HAYAL
    EDİYORUZ.
    ACABA SAMİ NİYE AYRILMIŞ KARISINDAN
    BAK ŞİMDİ BUNU MERAK ETTİM.
    AY DELİMİYİM BEN BANANE NİYE AYRILMIŞSA AYRILMIŞ OF.

  8. hoşgeldin şekerrrrrrrrrr 😀

    evet yaaa nazlıı bak beni heyecanlandırıyosun ama 😀 😀 😀 yok ya kıskandıklarından olduğunu sanmıyorum zaten kimseye haber vermedim aile dışında.yani zaten arkadaş çevremde yok haber verecek.yani kimsenin aramaması normaldi 😀 zaten haberi olanlarla birlikte izledik.abimde yurt dışında oda mesaj gönderdi hepsi bu kadar 😀

  9. karşıyakalı Says:

    MÜJGANNNNNNNNNNNNN
    HOŞGELDİN KUZUM.

  10. evet şeker yeni, daha dün gece yaptım,güzel olmuşmu?

  11. suruclu Says:

    vaybe demekki insanin dış güzeliği değil iç güzelliği daha önemliymiş demek daha önce evliymiş çok genç ama yinede bilmiyorum tubaya yakışmıyor kanımca şekercim hoşgeldin canım hatice abla kış bir gelsin yazı hiç sormayacam zaten yaz ayını hiç sevmiyorum

  12. hoş. genç abi hatice abla nazlı ablaa

  13. karşıyakalı Says:

    KIZ KAMYONCUYA ŞİİRMİ YAZDIN .
    TELEFON TELLERİNİ KOPARDI DİYE
    ALLAH SENİ EMİ

  14. hehehe evet ablaaa kamyoncuya şiir yazdı 😀 😀 😀

  15. bizdemi kamyoncu olsak acaba 😀 belki bizede şiir yazar bu sayede 😀 😀

  16. ben kamyoncu olursam sende bana şiir yazarsan söz senin şiirlerini kamyon arkası yazı yapacam hehehe : 😀

  17. suruclu Says:

    boşver hatice abla zaten boşanan boşanana genç ben olsam bende heyecanlanırım dediğim gibi asiyi her izlediğimizde seni hatırlayacaz tabiki en önemlisi bu siteyi kurduğun için sana çok teşekür ederiz kardeşim

  18. karşıyakalı Says:

    YA BU YETENEK VAR NASIL OLSA .
    KAMYONCU OLMAMIZA GEREK YOK.O İŞİ USTALARINA BIRAKALIM.
    MÜJGAN BİZE ABİ ,ABLA ,KARDEŞ OLARAK YAZSIN.

  19. kamyoncuya eleştirel bi şirr yazıcammmmmm yazıcam ama şimdi dava açmasınlar bana başka yazcammmm ama insan koparırda arkasına bakar dimiiiiii yaniiiiiiiiii

  20. yahu hayatımda bi şirr yazdım zaten abi abla kardeş şirrleri beni çok aşar ama denerim sizin içinnnnn 🙂

  21. bende size çok teşekkür derim, siz olmasanız ben site açmışım açmamışım ne önemi kalırdıki.

  22. suruclu Says:

    neyse ben gideyim artık işlerim var meral ablayla yine karşılaşamadık şansa bak kendinize iyi bakın ablalarım kardeşlerim görüşürüz

  23. güle güle nazlı ablaaa

  24. karşıyakalı Says:

    GÜLE GÜLE NAZLI .
    ARKADAŞLAR BANADA MÜSADE YEMEK YİYECEZ.
    SONRA GÖRÜŞÜRÜZ .BYYY.

  25. güle güle hatçe abla afiyet olsun sizeeeeeee

  26. daha yeni geldim herkes gidiyo yaprak dökümü mübarek 🙂

Yorumlar kapatıldı.

