Asi&Demir – Gittim sanma

373 Yanıt to “Asi&Demir – Gittim sanma”

  1. karşıyakalı Says:

    KİMSELER GELMEMİŞ
    İN CİN İP ATLIYOR.

  2. karşıyakalı Says:

    GENÇER ABLASI NETİN DÜZELMEDİMİ HALA.?

  3. karşıyakalı Says:

    BİRİ BANA GELSİN,ODA SENSİN.

  4. karşıyakalı Says:

    Bu akşam

    Yarını bekleme,çok geç olacak,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.
    Gelmezsen ellerim öksüz kalacak,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.

    Bu akşam içimde garip duygular,
    Bu akşam aklımda büyük korkular.
    Sensizlik bu akşam beni sorgular,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.

    Kendime bir masa seçtim bu akşam,
    Kendimle oturup içtim bu akşam.
    Aklımdan vaz geçtim gittim bu akşam,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.

    Sabaha bu akşam çok zor gidecek,
    Bu akşam gözlerim çok şey görecek.
    Bana yaptığını her kes görecek,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.

    Dünyamı tersine buldum bu akşam,
    Aşkımın sonunu duydum bu akşam.
    Kendimi kabire koydum bu akşam,
    Bu akşam gözlerim seni arıyor.

    Orhan Özçelik

  5. karşıyakalı Says:

    Bir Seher Vaktinde İndim Bağlara

    Bir seher vaktinde indim bağlara
    Öter şeyda bülbül gül yarelenir
    Bakmaz mısın şu sinemde dağlara
    Derdim söylesem gül yarelenir

    Boş geçirmeyelim gel bu çağları
    Dolaşalım sahraları çölleri
    Bir gün gazel döker ömrüm bağları
    Eser sam yelleri dal yarelenir

    Daimi’yem yanar aşkın çırağı
    Dostun muhabbeti cennet otağı
    Ancak şu dünyada derdim ortağı
    Sazım figan eder tel yarelenir

    Aşık Daimi

  6. karşıyakalı Says:

    http://www.slide.com/r/ZuWksdQ30z94QuKMp1TSXR2MUjFd89wJ?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=576460752741257775

    BURDA ASİYLE DEMİRİN SLAYT RESİMLERİ VAR .TAŞIMAK İSTEDİM BAKALIM OLACAKMI.

  7. karşıyakalı Says:

    AYYYYYYYYYYYYY ÇOK GÜZELLER.EKRANI BÜYÜTEREK BAKIN.
    ANCAK BÖYLE AVUNUYORUZ .KANALLARDA BÜTÜN DİZİLERİN TEKRARI VAR ,ASİNİN YOK HAYRET BİRŞEY……

  8. karşıyakalı Says:

    EVET GÜZELLERİM .SİZİ ÇOK BEKLEDİM.GELEN GİDEN OLMADI.
    BANA MÜSADE .HEPİCİĞİNİZİ ÖPTÜM.HOŞÇAKALIN.BYYYY

  9. cemre Says:

    tekara merhaba müjganim saniye arayla karsilasamamisiz gülüm saglik olsun nediyelim ,güzel ablam sende cok beklemissin kusura bakma bir arkadas geldi onula oturdum gelemedim sende yorgunsundur ablacim yat dinlen belkim bir gelen olur 😦

  10. cemre Says:

    Öze özlem
    denize özlem derinliğine
    yaylaya özlem yeşilliğine
    dağa özlem erişilmeze
    geceye özlem yalnızlığına

    poyraza özlem deliliğine
    sılaya özlem yarin güzelliğine
    saza özlem nağmelere
    söze özlem bal dillere

    uykuya özlem ölüm oluşuna
    rüyaya özlem yarin gelişine
    dosta özlem yüreğin gülüşüne
    sırra özlem serden geçişe

    öze özlem özden oluşuna
    kula özlem topraktan doğuşuna
    yaza özlem kışı silişine
    güle özlem bülbülün hatırına

    bu can özlemlerle gidecek
    özlem toprakta bitecek

  11. cemre Says:

    Dost!
    Yollarımız ayrılsada…
    Yüreğim dost kalır sana!
    Habersiz gitsen uzağa…
    Arar bu can seni,ey dost!
    Bulur bu can seni,bil dost!
    Dost…

    Çatlamış topraklar gibi,
    Susamışsa dostun dili,
    Sular seller, yağmur gibi…
    Akar bu can sana, ey dost!
    Yağar bu can sana,bil dost!
    Dost…

    Arar insan,arar dostu!
    Bulursa o gerçek dostu,
    Gönlümde tapulu yurdu…
    Kurdu bu can sana,ey dost!
    Kurar bu can sana,bil dost!
    Dost…

    Açılır kapılar sana…
    Sen de kapılar aç bana!
    Dost olan dostundan yana…
    Gelir bu can sana,ey dost!
    Koşar bu can sana,bil dost!
    Dost…

    Gerçek dostlar unutur mu?
    Gezer o dostun yurdunu…
    Derdin dost derdim olurdu,
    Devam sen de,bilesin dost!
    Özün gerçek,sözünse dost!
    Dost…

  12. cemre Says:

    Ayrılık
    Sessiz köşelerin arkadaşı ayrılık
    Karanlık gecelerin sırdaşı ayrılık
    Umutsuz kişilerin yoldaşı ayrılık
    Ayrılmaz ayrılık, sadıktır sevdiğine

    Anlamsız cümlelerin öznesi ayrılık
    Zamansız bitişlerin gözdesi ayrılık
    Oransız sevmelerin yüzdesi ayrılık
    Ayrılmaz ayrılık, sadıktır sevdiğine

    Zamansız ölüm kadar yakındır ayrılık
    Hücum sözüyle kalbe akındır ayrılık
    Kaşındıkça kanayan acındır ayrılık
    Ayrılmaz ayrılık, sadıktır sevdiğine

    Doğduğun gün yazılan kaderdir ayrılık
    Nöbetini bekleyen askerdir ayrılık
    En beterinden bile beterdir ayrılık
    Ayrılmaz ayrılık, sadıktır sevdiğine

  13. cemre Says:

    4 gün sonra asimiz biteli 1 ay olacak ama bir türlü acisi cikmadi hala alismaya calisiyorum özleme bile alisilmiyor 😦 😦 😦

  14. emel Says:

    slm kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuu

  15. cemre Says:

    aglasam sesimi duyan olurmu
    hickirsam ses veren olurmu
    oflasam burasi yankilanirmi
    yalnizligi tarif etsem kalbim dayanirmi
    eskiyi arar oldu gözlerim desem
    hasret ,özlem cekiyorum desem
    arkadas ,dost ,kardes istiyorum desem
    icim yaniyor söndüren olurmu
    alismamis yüregim bu sessizlige 😦
    karelerin icindeki bosluga
    satirlarin caresizce yokluguna
    iki damla yas anlatir hüznümü
    bir nefes isterim yalnizligima
    gönül bagi tek umudumdu
    elbet birgün eskiler tazelenecek
    yine yüzünde güller acacak
    MERALINIZINNNNNNNNNN

  16. emel Says:

    merallllllllllllll bacım ne bu hüzün kaderrrrrrrrrrrrrr

  17. cemre Says:

    neyse ben cikiyorum emelim geldin ama netin düstü galiba görüsemedik öptün seni bacim

  18. cemre Says:

    emelim burdamisin bacim h.g evet ya 2 gecedir yalnizalri oynuyorum hüzün basti nasilsin iyimsin

  19. emel Says:

    meral burdayımmmmmmmmmmmmmmmm msnem bozuk galibaaaaaaaaaa

  20. cemre Says:

    tmm bacim gördüm seni ne yapiyorsun iyimisin

  21. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/15/asidemir-bu-kalp-seni-unuturmu/#comment-107752

    ………………………………………………………………

Yorumlar kapatıldı.

