Asi&Demir-Bu Kalp Seni Unuturmu

347 Yanıt to “Asi&Demir-Bu Kalp Seni Unuturmu”

  1. duyguu 2 Says:

    eşiyle tatildeymiş abla yurtdışında diye okumuştum

  2. karşıyakalı Says:

    SON DÖNEMLERDE GENÇLER ARSINDA EN GÜZEL OYUNCU
    BENDE TUBA .DURU SADE GÜZEL.

  3. yavv ablacım bence gazetede hiç görünmeseler daha iyi.çünkü gazetede yalan haberler var.özellikle magazinle ilgili olanlar.

  4. cemre Says:

    nerde olacak abla kesin esiyle tatil yapiyordur yapsin pasamiz en iyi sekilde haketti tubamiz bekar diye daha cok cikiyor haberleri galiba, ama sen merak etme abla ben gelince istanbulda arastirma yapacagim muratin izini bulmaya calisacagim 😀

  5. duyguu 2 Says:

    tuba da tatilde görüntü yönetmeni sevgilisiyle görmediniz mi resimlerini

  6. cemre Says:

    evet bende gazete haberlerine pek inanmiyorum yani 1 dogruysa 10 yalandir

  7. karşıyakalı Says:

    ÖYLEMİ YURT DIŞINAMI GİTMİŞ BAY KARİZMA.
    HAKETTİ AMA CANIM YORULDU GİTSİN DİNLENSİN.
    KEŞKE YANINDA TUBİŞ OLSAYDI.
    EN ÇOK YAKIŞAN ÇİFTTİ ONLAR.

  8. cemre Says:

    evet gördük duygucum insallah onun ici iyi bir secim olur bizim mutluluk dilemekten baska birsey gelmiyor elimizden 🙂

  9. duyguu 2 Says:

    öyle tabi ama eşiyle de yakışıyolar gene de eşi tuba kadar olmasa da sempatik bence

  10. evet hakkettiler gidip dinlensinler.ama bizde hakkettik bence bizede bir tatil lazım ama nerdeeee 😦 😦

  11. karşıyakalı Says:

    TUBAYI GÖRDÜMDE MURATI BİLMİYORDUM NERDE OLDUĞU.
    GÖZLERİYLE KONUŞAN ADAM. 🙂

  12. cemre Says:

    tubismi bak abla o cok zor hatta imkansiz cünkü gercek hayata döndüler 😀

  13. karşıyakalı Says:

    EŞİNE BİRŞEY DEMİYORUZ CANIM .ÖNEMLİ OLAN MURATCIĞIMIN MUTLU OLMASI.BENİM İÇİN BİR MURAT BİR TUBA.

  14. karşıyakalı Says:

    EVET MERALCİM KABUL ETMEMİZ LAZIM.

  15. duyguu 2 Says:

    öyle tabi sezon başı murat hangi dizide rol alacak yada alacak mı bilen var mı

  16. cemre Says:

    gencer tatil icin gidelecek yerler doga, temiz hava ,deniz bence sende tam o güzeligin icinde yasiyorsun ama haklsin yani ne kadarda olsa insan degisik biryere gidip tatil ister belide olmaz bakarsin sanada bir tatil firsati cikar 🙂

  17. karşıyakalı Says:

    BİLMİYORUM DUYGU.HİÇ BİRŞEY DUYMADIM.

  18. duyguu 2 Says:

    yanına tuba kadar kimse yakışamaz ki bilmiyorum oynasa da nasıl olacak

  19. karşıyakalı Says:

    İNŞALLAH MERALCİM.GENÇERİMİZDE GİTSİN.ÇOK İSTERİM.
    ÜNİVERSİTESİNİDE BİTİRDİ.ZİHNİNİ DİNLENDİRSE İYİ OLUR BENCEDE

  20. cemre Says:

    duygucum her dizide murati oynatiyorlar simdlik 😀 yani belli degil hangi dizide oynuyacagi yani hep asilsiz haberler cikiyor ama oynasa bile ben izliyebilirmiyim cünkü be murati tubadan ayri kimseye bakmasina dayanamam tuba icinde aynisi gecerli 😦 bunu yüregim kaldirirmi sanmyiorum bakalim görecegiz

  21. cemre Says:

    insallah abla bende cok isterim haklsin derslerden oda yoruldu keske bir firsati olsa vede insalah gider bende cok isterim 🙂

  22. karşıyakalı Says:

    YANİ MERALCİM MERAK EDER YİNE BAKARIZ .
    EĞER BİRİNCİ BÖLÜM SARARSA DEVAM EDERİZ İZLEMEYE.

  23. duyguu 2 Says:

    tubanın kül ve ateş isimli projesinde rol arkadaşı kenan imirzalıoğlu olacakmış

  24. abla fırsatım olsa ben saydığın yerlerede razıyım ama nerdeeee bende o şans.okul idaresinde haberim dilden dile dolanıyor 😦 fakültenin en başarılı öğrencisi aynı zamanda en çok sürünen öğrencisiyim 😦 😦 bunları bizzat orda çalışanlar söyledi.onlarda durumuma çok üzülüyor ve bana acıyarak bakıyorlar 😦 😦 ama onlarında elinden bişey gelmiyor.hepsi emirkulu.hocayla görüşmeleri gerktiği zaman kapının önünde önce üst başlarını düzeltiyolar sonra giriyolar.yani onlarda hocadan korkuyo 😦

  25. karşıyakalı Says:

    YAAA BEN KENANI PEK BEYENMİYORUM.

  26. Mrb herkese.Nasılsınız?Tubanın resmi super. Ben yorumları okuyodum,bi iyi geceler diyeyim dedim.yorum çok kalamıycam,kendinize iyi bakın.bye

  27. duyguu 2 Says:

    üzülme genç sende ansızın firar ediverirsin 😀

  28. cemre Says:

    BELKİ MASAL DİZİSİYLE GERİ DONUYOR …..

    MURAT gorusmeleri varmıs masal dizisi icin
    dizi hakında bilgiler
    Atv’de gösterilecek olan dizinin adı Masal…

    Masal adlı dizinin yapımcılığını Mustafa Oğuz üstelenirken Yönetmenliğini Gül Oğuz yapmaktadır..

    Dizinin Senaryosu ise Mahinur Egun tarafından kaleme alınacaktır.

    Dizi Ağustos ayında Bursa’da başlayacaktır…

    Dizinin oyuncuları içinse henüz bir detay anlatılmamaktadır…

    ve bas erkek karakter muhtesem bir adam olacakmıs alıp goturen biraz maco dedigi dedik ve demir dogan kadar etkiliyci efsane bir karakter ve bunu murat oynarsa dahada efsanesir onun etkiliyci bakıslarıyla

    dizinin basrol kadın oyuncusu belirlenmis yeni bir yuzmus ve cok guzel bir kadınmıs.

    dizi bursada cekilecekmis

    Insallah murat kabul eder

  29. duyguu 2 Says:

    bende beğenmiyorum abla tubayla da pek yakıştıramıyorum üstelik bu arada dizinin ana teması güzele benziyo inş olur gülü hoşgeldin ve güle güle

  30. hoşgeldin gülnar keşke kalsaydın diğer sayfaya geçerdik eğer istiyosan.

  31. cemre Says:

    anladim gencerrrrrrrrr 😦 ne diyeyim ablasii allah yardimcin olsun demekki bu zamanda caliskan ögrenci olmakta ise yaramiyor 😦 allah kötülerle karsilastirmasin 😦

  32. cemre Says:

    iste bunun gibi degsik dizilerde oynuyacak diye haberler var duygucum ama asli varmi bilmiyorum

  33. karşıyakalı Says:

    VAY MERALCİM NE GÜZEL HABER GETİRDİN.
    İNŞALLAH OLUDA MURATI GÖRÜRÜZ.BİRDE GÜZEL BİR DİZİ ARKADAŞI OLURSA .TUBA OLMASADA YİNE BEYENDİĞİMİZ BİRİ OLSA.
    BEREN HİÇ OLMASA. 🙂

  34. cemre Says:

    gülnarcim hg ablasi nasilsin iyimsin

  35. duyguu 2 Says:

    berenin olma gibi bi ihtimali yok ablacım aman da olmasın soğuk navale

  36. sağol abla .zaten başıma ne geldiyse çalışkanlığımdan geldi.çünkü hocanın kendisi beni seçti.daha doğrusu onun emrinde olan birine seçtirtti.ona demişki sınıfın en başarılısı kimse onu bana ayır 😦

  37. cemre Says:

    birde syöle bir haber var
    ALINTI;

    gnş tarafından gönderildi

    Murat Yıldırım Yeni Sezonda Uyan Sevgilide

    arkadaşlar tomris giritlioğlu uyan sevgili için murat yıldırımla anlaşmış
    yani bülent inaldan sonra ikinci başrolde murat olacakmış
    ayrıca dizide burçin terzioğluda olabilirmiş
    kaynak sağlam yerden bir aksilik olmassa muratı yeni sezonda uyan sevgilide izliycez ….

  38. karşıyakalı Says:

    GENÇERİM KONU NE BİLMİYORUM AMA SIKMA CANINI
    HERŞEY DÜZELİR.YOLUNA GİRER.SAĞLIĞIN BOZULMASIN YETERKİ.

  39. sağol hatice abla.konu uzun hikaye.ama özetle sınıfımdan diplomaya hak kazananların çoğu diplomasını aldı.hatta bugün bir arkadaş geldi aldı.ama ben hala alamıyorum 😦 birde ben sınıfın en başarılısıyım .bana en çok koyanda bu 😦 😦 yani o kadar çalıştım didindim ama diplomayı en son ben alacam 😦 😦

  40. cemre Says:

    evet gencer seni secti ama sen zaten fazlasi ile yaptin hala ne bekliyor bence normal biri degil o zmana

  41. duyguu 2 Says:

    yaaaa hayatta hep haksızlıklar olur zaten eylem yapsak faydası olur mu hocana karşı genç

  42. cemre Says:

    gülnarcim gitmis buarada by gülnarim öptüm sanada iyi geceler

  43. cemre Says:

    evet duygucum haksizliklar oluyor ama o haksizliklar birde haksizligi hak edenleri bulsa daha güzel olacak niye hak etmiyenleri bulyuor ben en cok ona üzülüyorum 😦

  44. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/17/yosun-gozlu-marur-prensesimiz/
    …………………………………………………………………………………..

Yorumlar kapatıldı.

