Yosun Gözlü Mağrur Prensesimiz :)

4420_109444027728_34440002728_2630866_7233713_n

311 Yanıt to “Yosun Gözlü Mağrur Prensesimiz :)”

  1. cemre Says:

    demek müjgan komyoncunun izindeee hehehehhehehe ay allahim hic gülücegim yoktuuu 😀

  2. 😀 dımı yani 😀 eee abla yorumlara göz attım biraz .kene ısırmış diğe okuyunca çok korktum.sakın ihmal etme.şimdi nasılsın peki?

  3. cemre Says:

    evet sagol gencer dün fark ettim ama yeni degil tahminimce cuma günü girmis olacak cünkü artik beyfendimi hanfendimi herne karin agrisiysa iyice yerlesmisti yeri sismis kizarmsiti sizlayinca kasindi elimi vurdumki kene gerci hastaneye gidecektim hemen ama arkadas birakmadi dedi ben alirim cimbizla aldi kafasi filan kalmadi sadece kasinti vardi ama simdi yeri söner gibi oldu bakalim takipteyim bir sey olursa giderim .arkadasta dalga geciyor eyer miden bulanr yada kötü olursna anlaki zehirleniyorsun yavas yavsa 😀

  4. abla aman sakın ihmal etme.yani takipte ol.geçmiş olsun.eee daha daha başka ne var ne yok?

  5. cemre Says:

    aslinda asisi var ben ihmalkarlik yapitim gitmedim doktora cünkü her sne beni ziyarete gelirler 😀 benimde onlara hazirlik yapmam lazim 😀

  6. cemre Says:

    baska ne var hmmmmm düsüneyim bugün üsteki komsum izine gitti hatta sizin oralara geldi yani adanaya 🙂 bende evimiz 2 katli ev bana kaldi 🙂 bugünde pazar cok sakin sokakta bile sinekler ucmuyor onlar bile seszlilikten uyku basti galiba 😀

  7. cemre Says:

    ben sana sormuyayim ne var ne yok sen nereye baksan heryerde grafik görürüsün simdi 😀

  8. https://asidizisi.wordpress.com/2009/07/19/asidemir-hasretim/
    ……………………………………………………………………………………….

Yorumlar kapatıldı.

