Asi&Demir – Armağan

459 Yanıt to “Asi&Demir – Armağan”

  1. cemre Says:

    slm ben geldim milett kusura bakmayin anca gledim sabah 6 beri ayaktayim islerim vardi ne isi sormayin rütük var 😀 ve yeni bitti sayilir birazdanda ise gidecegim sabah gözdemle konusamdim kahvaltinin yaninda aylamda bugün benim gibi yalnizlari oynamis emelimde gelmis gitmis neyse artik aksama müjganimda kimse yok diye cikmis ,ve gencerimiz onunla konusma firsati buldum pasamiz bugün evine gidiyor ve saliya anca gelicek o yüzden duyrulur umarim su 20lik pasamizin basini fazla agritmaz oda eksik kalsaydi ne olurdu 😦 neyse ben kactim ise gidecegim cok öptüm byyyyyyyyyyyyyy

  2. slmmmmmmmmmmmmmm
    ben geldimmmmmm
    güzel siteme bi bakem dedim….. 😀

  3. aylam
    gencerim
    şekerim ve de
    meralim gelmiş……
    ama yetişemedim…… 😦

  4. gözdem baya yoğun herhalde….bi daha gelememiş…. 😦
    gencerim güzel kardeşim de evine gidiyomuş….çabuk gel kardeşim…özletme kendini….
    meralim sana da kolay gelsin bacımmm….
    bende çıkayım o zaman…..
    akşam gelmeye çalışırımmm…..
    şmdik byyyyyyyyyyyyyyy

  5. http://www.vimeo.com/4689766

    umarım beyenirsiniz……. 😀
    ben çok beyendimmmmmm 😦
    of ulen offffff……

  6. hadi ben gittimmm…… 😀

    emel 2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrr

Yorumlar kapatıldı.

