Asi Demir-tanımam senden başka

311 Yanıt to “Asi Demir-tanımam senden başka”

  1. tubanın oynayacağı benim güzel meleğim ATV DEyayınlanacakmışşş dizide filizz akında yer alıcakmışşşş dizi eylülde başlıcakmışşşş bide mutatın karısı burçin de atvde elmalar armutlar adlı bi dizide oynayacakkkkkkk asinin kerimi yani cemal hünelde yine atv de masal adlı bi dizide oynayacakmışşşşşşşşş

  2. merall ablaa nereyeeeeeeee

  3. işlerin varmışşş sana kolayy gelsinn güle güleeeee

  4. SLMMMMMM
    HERKEZEEEEE….. 😀
    BEN GELDİMMMMM 😀

  5. KİMSECİKLER YOK HERHALDE……
    GÖZDEM ÇOK YOĞUNMUŞ…..
    MERALİMİ MÜJGANIMI VE GÜLNARIMI DA KAÇIRDIM….. 😦

  6. HERKEZ İYİDİR UMARIMMMMM…..
    BENDE İYİYİM CANLARIMM…İYİCE Bİ DİNLENDİM Kİ AKŞAMKİ KINAYA ENERJİ TOPLADIM…..EEEE PİSTLER BENİ BEKLİYO OYNAMAK İÇİN… 😀
    KİMSE OLMADIĞINA GÖRE BENDE ÇIKAYIM O ZAMAN….
    ŞMDİK BENDEN BU KADAR…..
    BİRAZDAN ANNEMLERE ORDAN DA KINAYA GİDİCEM….GECE GELMEYE ÇALIŞIRIM….EĞER GELEMEZSEM BİLİN Kİ OYNAMAKTAN BAYILDIM… 😀
    DERMİŞİMMMMMMMMMM 😀
    HADİ BYYYYYYYYYYYYY
    HERKEZİ ÇOKKKKKKKKKKKK ÖPÜYORUMMMMMM

    EMEL 2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRR

  7. http://www.gecce.com/anket.aspx?Id=558

    HEYTTTTTTTTTTTTTT BEEEE….BEREN NE YAPSA NAFİLEEEEEEEE 😀
    OYLARRRRRRRRRRRRR 😀

  8. ilknur Says:

    selam ben geldim birisi varmı sitede

Yorumlar kapatıldı.

