Asi Demir ömrüm senindir

307 Yanıt to “Asi Demir ömrüm senindir”

  1. bende yeni bir sayfa açayım günlerdir ilgilenemedim siteyle ,ilknur çok güzel bir yazı göndermiş sanırım kendi yazmış daha dün gördüm mailimde dün bakabildim daha doğrusu onu sayfaya ekliyeyim,
    meral senin terminin varmı varsa kaçta ,seni geciktirmeyeyeim biliyorsun hastahane konusunda nasıl hassasım

  2. yok denize atmam sonra seni kim kurtaracak ben bu halde atlayamam ;sevim atlayım kurtarayım derse deniz taşar çevredekilerin hayatı tehlikeye girer yazık Allah korusun ,yani bu riskleri göze almam merak etme denize atılmayacaksın 😀 😀 😀

  3. cemre Says:

    neyse güzel bacim sana doyum olmaz ama ben simdi cikmaliyim bugün doktormuz öglenden sonra kapali izne ayriliyor ,birde ben yürüme gidecegim araba bugün öglenden sonra geliyor bakimdan ,yusufu birakip doktora gidecegim artik eve gelince firsat buldukca gelirim seni cok cok öpüyorum özlemsim valla seni neyse türkiyeye gelince acisini cikartirim seni cok seviyorum güzel bacim hadi kactim görüsürüz byyyyyy

  4. cemre Says:

    hhahahahahahahhahahaahhahahahahah degilmi birde madalyonun öteki yüzü var sevim atlarsa heleki birde ben eklenince istanbulun yakin semtleri sular altinda kalir heheheh neyse hesastan kactim byyyyyy

  5. tamam canım güle güle yusufu şöyle kocaman öp benim için yerim ben onun o güzel suratını,ben tahmin ettim zaten sana git hadi bacım diyecektim
    görüşürüz bitanem bende seni çok öpüyorum ,ben bir sayfa açayım birde sarı kekliğim belki gelir diye onu bekliyeyim özledim aylamı hemde çok,müjganda gelir belki emellerdende umudum var neyse görüşürüz bacımın içi sana kolay gelsin

Yorumlar kapatıldı.

