Demirrrrrr Doğan ………………

dm21zv6

336 Yanıt to “Demirrrrrr Doğan ………………”

  1. sayfada iyice ağırlaştı.sayfa açacak kimsede yok benden başka.o kadar kişiyi editör yaptık hiçbiri ortalıkta yok 😀 😀

  2. napalımm sende maaşlarını kesersinnnnn genç abii 🙂

  3. dur bakıyım ben

  4. evet takılmış onayladım şimdi.

  5. bakk ordaa daha değişik kota hesaplamam varr onu biliyonmu sennn

  6. attığın linkte kotayı aşarsan ne kadar ücret gelir onu hesaplamayabilirsin ben bunu bilmiyodum iyiki attın.bak attığın yerdeki tablo varya işte o tabloyada benim attığım linkten erişebilirsin 😀

  7. öylemii ne bilim ben yaaaa oara açılmadıya gençç abii annemler geldii ben gidiyorummmmmmmmmmmm byyyyyyyyyyyy aeo haftaya görüşürüzzzzzzzzzz

  8. attığın linkte kota değil fatura hesaplaması var.benim attığım linkten kotana bakacan ve orda kaç gb yazıyorsa onu buraya yazıp faturanın ne kadar geleceğini görmüş olcan .bunu ben önceden bilmiyodum senin sayende bunuda öğrendim sağol

  9. görüşürz kardeşim,kendine iyi bak.iyi tatiller iyi eğlenceler.bye

  10. neyse bende çıkıyım o zaman.byy

  11. günes Says:

    selam canim arkadaslarimmmmm

  12. günes Says:

    sizi ve güzel sohpetinizi kacirmisimm

  13. günes Says:

    ne yaniii emelim 2 demi gidiyorrrr ve müjgan ablam sendemi gidiyorsunnn ozaman ikinizede iyi tatiller diliyorum hayirli yolculuklar kendinize dikkat edin olurmuuu sagliktan önemli sey yoktur bu hayatta
    ikinizide öpüyorummm hemide tane tane 🙂

  14. günes Says:

    canim arkadasim cikti cikicak yolaaa
    ben burdayim yeniden ugrarsa diye
    bir yorumlara göz atayimmm

  15. günes Says:

    emel 2 bacimm sali günü kardesinin dogumgünü varmisss
    biraz gec kaldim ama …

    emel 2 nin kardesi … Dogum günün kutlu olsunnnnnnn

  16. günes Says:

    müjganimmm anneanneninde dogum günü kutlu olsun
    ninemin ellerinden öperimmmm bencede 70 yas kutlanmasi gerekirr ninenin yüzündeki mutluluk yeter size zaatenn
    insan sevindirmek cok kolay insanlarin yüzü herzaman gülmeli benceee
    neyse ben duygulandim kendi anneannem geldi aklimaa canim ninemm az kaldi bende ninemi görücem hem bu arada ben nineme benziyommm en gözde torunu benim hep anlatirlarr bütün torunlar kara olunca bende ona benzeyince bir numarayi cekmisimmmm 🙂

  17. günes Says:

    emel2 asill Diyor ki:

    28/07/2009 13:09
    DOĞRU DİYON ABLAMM…..BEN EN İYİSİ MERALE SÖYLYİMM…. GÖZDE MERALİME CEZA VERECEKTİİ….MERAL DE GÖZDEYE DİKKAT ETSİN O DA GÖZDEYE GEREKİRSE CEZA VERSİNN
    ÇOCUK NEYE UĞRADININ ŞAŞRCAKKK
    HELE DEMİŞ YA SEVOSLA MERALİ Bİ ANDA KUCAKLICAKMIŞŞ….
    ÇOCUK 2 ARADA Bİ DEREDE KALMASINN…..

    şeker Diyor ki:

    28/07/2009 13:15
    gözdee abla en iyisii teker tekerr kucaklısnnnnnnnnnn sevim ablayla meral ablayııııı

    bende coook merak ediyorum bakalim nasil sarilcaklar birbirlerine artik kim önce gelirse onaaaaaaaaa

  18. günes Says:

    bilemem artik sevim bacim yeniden kacirirmi vapuru ama alismistir artik istanbulun hizinaaaa kimbilirrr 🙂 🙂

  19. cemre Says:

    slm ben geldim biarazdan cikiyoruz birkez daha hoscakalin demeye geldim geldim

  20. cemre Says:

    aylam burdamsin bacimmmmmmmmmmm

  21. günes Says:

    inanmiyorum yaaa gözdeme allah kolaylik versin dedikce daha cok isi cikiyor sabah kapilari acamamis bilemmm yazik bacima yarinida atlatsinn birdaha dinlenir insallah
    allahim yigit emirimizede sabir versinn cocuk kabundan daha cikmadan sabrinin sinirlari deniyorlar ahhh bu seffler yokmu

  22. günes Says:

    meralimmmmmmmm burdayimmmm
    canim arkadasimmmmmm

  23. cemre Says:

    nasilsin bacim iyimsin

  24. günes Says:

    güle güle meralimmmm
    allahim yolunuzu acik etsin kazasiz belasiz gidin ve gene gelin

  25. cemre Says:

    evet bacim birazdan cikiyoruz bir kez daha canlarima bakayim dedim seni cok cok öptüm kizalrida aeo sizi cokkkkkk seviyorummmmm bize dua edin emi bacim

  26. günes Says:

    sagol meralim iyim sennn
    sormama gerek yok dimiiii heyecanlisin muhakkak
    yusufum nasil neler yapiyorrr iyimiii

  27. cemre Says:

    iyi teyzesi ioda ne zaman gidiyoruz diye dakika sayiyor

  28. günes Says:

    duami eksik etmeyecem meralimmm dualarim sizinle sen endiselenme hersey cok iyi gececekkk

  29. günes Says:

    canim benim kiyamam ben onaaaa
    tamam meralim kizcelerimi öperimmmm
    bende sizleri öperimmmmm
    allaha emanet olun
    hayirli yolculuklarrrr yaninizda giden arkadaslarinizada hayirli yolculuklar

  30. cemre Says:

    neyse bacim herkese cok selam sizi cok özlüyecegim tek tesellim bacilarimi görecegim icin cok mutluyum yoksa onalrida görmeseydim inanki kendime zor gelirdim gencere ,müjgana su anda onlardan baska kimse yok birde benden sonra gelecek arkadaslara kucak dolusu sevgiler hepinizi cok seviyor vede cok öpüyorum firsati buldugum an ugruyacagim iyi bakin kendinize hemi canlarim beni merak emteyin siz iyi oldugunuz zaman bende iyiyim kolay gelsin bacim sanada hadi aeo byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  31. günes Says:

    meralim iki üc saat sonra sana mesaj atarim tamammi canim arkadasimmm yakininda tut telini emiiiiii

  32. cemre Says:


    buda kiractann 🙂 tmm bacim hadi byyyyyyyyyyy

  33. merallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll seni çok seviyommmmmmmmmmmmmmmm Allahım yolunuzu açık etsin bacımmmmmmmmmmmmmm hayırlısıyla gel yanıma

  34. günes Says:

    güle güle meralimmmmm
    sende bizi merak etme tamammi bacimin iciiiii
    bende seni cok seviyorum koca kocamanda öpüyorummmmm
    diyer bacilarimada kucak dolusu sevgilerimi selamlarimi yolluyorumm
    bye byeeeeeee meralim bacim arkadasimmmm

Yorumlar kapatıldı.

