Asi&Demir-Yarim Yarim

134 Yanıt to “Asi&Demir-Yarim Yarim”

  1. günes Says:

    gülnarcim emelim sizleride öpüyorummm canlarim benimmmm
    iyi geceler diliyorummmm
    görüsürüzzzzzzz
    hosca kalinnnnn

  2. SLMMMM
    BEN GELDİMMMMM
    KİMSE YOKMU… 😀

  3. AYLAM VE İLKNURUM GELMİŞLER AMA YOKLAR GALİBAAA…. 😦
    YAAA YETİŞEMEDİM Mİ…. 😦 😦

  4. GÜLNARIM DA GELMİŞ….
    OFF YAAA GELEMEDİM İŞTE… 😦
    GELEN GİDEN YOK GALİBA.A…. 😦

  5. EVET AYLACIM VE SİTEDEKİ CANLARIMMM…AKŞAM ADAŞIMIN DÜĞÜNLERİNE GİTTİM…GERÇEKTEN TARİFİ ANLATILACAK GİBİ DEĞİL CANLARIMM…..ÇOK MUTLU OLDUM…
    BU SİTE SAYESİNDE SİZLERİ TANIDIM….
    BU SİTENİN BANA KAZANDIRDIKLARI ÇOKKKK…..
    İYİ Kİ BU SİTEYİ GENCERİM KURMUŞ….
    İNŞALLAH BİGÜN HEPİMİZ Bİ YERDE BULUŞURUZ… NEDEN OLMASINN….
    KİMSE OLMADIĞINA GÖRE BENDE KAÇAYIMM….
    BELKİ SONRA GENE GELEBİLİRİM…
    ŞMDİK BYYYYYYYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRR

  6. hopsssss ben geldimj 😀 bugün eve gitmedim hala burdayım 😀
    demek adaşlarda buluştu 😀 sizin adınıza çooook sevindim.ne güzel hayaller kurmuşunuz öğle benimde en büyük hayalim hepimizin bir arada toplanıp buluşması,hayali bile heyecanlandırıyo insanı.
    ayla abla sanada güzel dileklerin için teşekkürler.

  7. birileri gelirse ben buralardayım.eğer görmediysem.msnem açık.msnden bi seslenin 😀

  8. anlaşılan sizde rüyalar diyarına daldınız 😀 ama ben hala burdayım gelen olursa 😀 binde bir ihtimal gerçi ama olsun 😀

  9. neyse hadi herkese tatlı rüyalar o zaman.meral abla yetişmişmidir acaba.neyse hadi byyee

    günaydınnnnnnn

  10. Günaydın WordPress ailem.benim şansım çok az,belki de yok ama sizleri görmeyi nasıl istediğimi anlatamam.Gelecekte ne olacağını kimse bilemez tabi.ben de umarım bi gün bu hayalim gerçekleşir.

  11. İnanamıyorum,siteye benden sonra kimse gelmemiş.Bu gün siteyi banamı koydunuz?tamam o zaman ben de keyfini çıkarayım

  12. Bi gün öğretmen öyrencilere soruyor:sizce balıklar neden konuşmuyor.kimse cevap veremiyor.bu zaman öyrencilerden biri kalkıp söylüyor:öğretmenim,peki ben sizin kafanızı suya soksam konuşurmusunuz?!

  13. meral abladan sok dakika haberi;
    bu sabah saat 6da allahıma bin şükürki sağ sağlim varmışlar.ilgililere duyurulur.herkese selamı var.

  14. SLMMM
    BEN GELDİM CANLARIMMM
    Bİ BAKEM DEDİM….
    TUH YAA GENCERİM AKŞAM GELMİŞSİN BENDE GİTTNİ SANMIŞTIM SENİ.. :d NEYSE GENE GÖRÜŞÜRÜZ ABLASI…GÜLNARIM SANA DA YETİŞEMEDİM…HERKEZ İYİDİR UMARIM..BENDE İYİYİM.BİRAZDAN ANNEMLERE GİDİCEM..SABAH DA KAHVALTIDA MİSAFİRLERİM VARDI..ANCA GELDİM..
    GENCERİM HABER İÇİN SAĞOL ABLASI..MERALİM ŞÜKÜR GELMİŞ..AKLIM ONLARDAYDI…ÇOKK ŞÜKÜRR RABBİME…
    NEYSE BEN ÇIKIYORUM…ŞMDİK BYYY

    EMEL2 KAÇAR………….. 😀

  15. hopsss ben celdum.kimse yok dımı?
    bu arada günün fıkrasını tazeledim ilgililere duyurulur.

  16. üç harflilerde yok.site çok ıssız 😀

  17. ayla abla nerdedir acaba,emel ablada girmiş çıkmış.güllüde keza.ilknurda nerdedir belli değil.başka kimsede yok zaten bildiğim kadarıyla.nazlı var oda her zaman giremiyo.

  18. ne kadar sıkıcı bi gün yaa.ben nasıl dayancam sizsiz böyle ya 😦 😦

  19. günes Says:

    uyyyyyyyy gencer sen gitmemisinn be ablammm
    bende kimse yok diye erkenden yattim
    bugün ve yarin misafirlerim var ondan gelmeye bilirimm ama firsat buldukca ugrarimmm ne var ne yokkk bakarimm
    yarin birde büyük bulusmaaaa bende heyecanlandimmm haaaa
    meralim allaha cok sükür sagsaglim varmis evinee
    ben haber aldim ama malesf siteye haber veremedimmm
    iyiki gencer evine gitmemissss haber vermis sagolsunn neyse simdide cikmam lazimm misafirim her ann gelebilirrrr
    görüsürüzzzzzzzz

  20. günes Says:

    burdayimmmm ablammmmmm

  21. günes Says:

    ama cikiyorummm
    görüsürüzzzzz byyyyyyyyy

  22. görüşürüz abla.byyee 😦

  23. oturdum bir of çektim yaylanın çimenine
    göz yaşlarım damladı toprağa tane tane

    Daha dün yanındayken gezerum hayalinle
    Kader değil bu yarim sen ettun bile bile..

    Olmadi bu sevdaluk biz dost kalalum dedun
    Bana yar olamadun dost nasil olacaksun..

    ettuğun yeminleri nede çabuk unuttun
    hani sen hep benumdun şimdi söyle kiminsun

    sen yüreğimden değil sırtımdan vurdun gittun
    bu yalanci dunyada sende benimi buldun

    Olmadi bu sevdaluk biz dost kalalum dedun
    Bana yar olamadun dost nasil olacaksun..

    dinleyin;

    http://dinlea.com/296750

    şu an gerçekten yaylanın çimenine oturup hüngür hüngür ağlamak geliyor içimden 😦 😦 o moddayım yani 😦 😦

  24. ilknur Says:

    selam ebn geldim eminimki kimsecikler yoktu zaten benimde az işim var onu halledeyim o zaman görüşürüz kendinize iyi bakın diyecemde kimse yokkı neyse görüşürüz İLKNUR KAÇAR….emel2 ablanın bu söüzünü çok begeniyorum kulakları cınlasın ablamın neyse öptüm by

  25. Bir zamanlar kör bi delikanlı varmış ve bunun bi sevgilisi varmış.
    sevgilisi bu delikanlıyı öğle çok seviyormuşki herşeyi göze alırmış onun için.
    kız sevgilisine eger bi gün gözlerin eski haline dönerse benimle evlenmek istermisin diye sormuş ve delikanlıdan evlilik sözü almış.
    aradan zaman geçmiş hayırsever biri bu delikanlıya gözlerini bağışlamış ve delikanlı görmeye başlamış.
    ilk kez sevgilisini görcek olan delikanlı çok heyecanlıymış ve büyük an gelmiş.
    delikanlı bide ne görsün kız arkadaşı kör!!
    kız sormuş ne zaman evlenecez diye ve delikanlı cevap vermiş:
    ben seninle evelenemem çünkü sen körsün demiş ve arkasına bile bakmadan yürümeye başlamış.
    kız da buna tek bir cevap vermiş:
    BUNA DA TAMAM… AMA GÖZLERİME İYİ BAK OLURMU…

    😦 😦

  26. byy ilknur 😦

  27. bende şu eski yorumlara bi göz atıp kendimi avutuyum biraz o zaman 😦 😦

  28. biraderim nasıldır caba onu çok çok özledim 😦 😦 gideli tam 22 gün oldu 😦 😦 😦

    kankamıda çok özledim oda iyidir inşallah.onunda gelmesine dah çok var 😦 😦

    sevim ablam canım ablam senide çok özledim,ara sıra uğruyorsun ama seninle uzun zamandır konuşamıyoz.senide çok çok özledim 😦

    birsel ablam seninlede uzun zamandır görüşemiyoz senide çok çok özledim.keşke şimdi olsanda muhabbet etsek 😦

    sezen,nazlı ve selam kardeşlerim vardı onlarlada uzun zamandır görüşemiyom.onlarıda çok çok çok özledim.nerdenelrdir ne yapıyolardır acaba.eski günleri çok özledim 😦
    sayın abla senide çok özledim 😦 seninde düğünler bir an önce biter pcde tamir olur ve en kısa zamanda dönersin inşallah.

    gözde abla seninde mesain bitti zaten ve 1 hafta yoksun 😦 senide çok özlüycem 😦

    şeker kardeşim senide çok özledim 😦 şu an olsaydın ne güzel laklak ederdik.seninle sohbet etmek çok hoşuma gidiyo.

    berak ablada uzun zamandır ortalarda yok onuda çok özledim 😦 en kısa zamanda oda döner inşallah.

    sürmeli gül senide çok özledim.sende şuan ne yapıyorsundur acaba.inşalah iyisindir.

    dudu sen var ya seninle gelince hesaplaşacaz 😦 neymiş temmuzda burda olcakmış.temmuz geldi geçti hanım efendi daha dönemedi.yani seni bile çok özledim 🙂

    hatice abla 😦 😦 😦 sen aklıma gelikçe dram basıyor.senide çok çok özledim.diğer arkadaşlar bi şekilde haber bırakıyo.ama senden hiç haber bile alamıyoz 😦 😦 canım ablam inşallah iyisindir.

    ve meral abla gecelerimin yoldaşı canım ablam senide şimdiden çok çok özledim 😦 sen olmayınca gecelerim çok ıssız ve yanlız geçiyo 😦

    HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM 😦 VE SİZSİZ DAHA NE KADAR DAYANABİLİRİM BİLMİYORUM.BU ACIYI Bİ TEK BEN BİLİRİM 😦 AMA HEPİNİZİN CANI SAĞOLSUN,BENİM TEK İSTEYİM TATİLİNİZİN EN İYİ ŞEKİLDE GEÇMESİ VE TEKRAR EN KISA ZAMANDA SİTEDE HEP BERABER TOPLANMAMIZ. 😦

    HEPİNİZE İYİ TATAİLLER VE İYİ EĞLENCELER

  29. sevım Says:

    canlarım slm.nasılsınız.fırsat buldukca gırmeye calısıyorummm.ben ıyıyım.genc kardesım bende senı ve dıger canlarımı cok özledım ablası.az kaldı ama tekrar sıteme gelmem.umarım ıyısındır.bız gelene kadar evımıze ıyı bak ablası.meral benım tam burnumun dıbıne geldı.su an aynı mahalledeyız.ama görme fırsatım olamadı.düsünsenıze aynı mahalledeyız.bu bıle benı heyecanlandırıyorr.allah ızın verırse p.tesı bulusacaz gözdem mben meralım.hepınızı cok öpüyorum.benı merak etmeyın uslu uslu oturun.yoksam bu sıtenın ırı kemıgı bır kolbastı yapar hahahaaaaaaaaa.sızı cok sevıyorummm.byyyyy.ama hesastan hahahaaaa byeeee

  30. Mrb Genç o ne hikayeydi ya tüylerim diken diken oldu,çok etkileyiciydi.keşke hayatda da öyle insanlar olsa,ama tabi ki en büyük kurbanları her zaman kadınlar verir.Ben de herkesi çok özledim,umarım iyi dinleniyorlar.

  31. biliyorum kimse yok ama yinede şansımı deniycem.kimse yokmuuuuuuuu?
    ayla ablanın misafirleri var demişti.zaten gülnarında bu saaten sonra gelceğini sanmam.surucluda bu saate hiç gelmez.geriye ilknur ile amel2 abla kalıyor.ilknurda nerde bilmiyorum.emel ablada annesi gile gitmişti.inşallah artık dönmüşse belki girer tek umudum o yani.

Yorumlar kapatıldı.

