Asi&Demir – Benim öbür yarım

198 Yanıt to “Asi&Demir – Benim öbür yarım”

  1. eee artık rahatladın yani çok yorulmuşundur.kafanı dinlersin artık.ebevvv ottuz kişi hele hele aralarında çocuklarda varsa o zaman daha bi ebbevvvvvvvv 😀 😀

  2. inşallah birileride bi gün bana süpriz yapar böle 😀 😀

  3. eee abla anlatmadın buluşma nasıldı 😀 emel2 abla nasılmış 😀 😀 nasıl buldun sultan ablamı 😀 😀

  4. şeker Says:

    genç abi sen sıcaktannnnn mı şikayett edyonn ben soğuktannnnnnnnn emel abla 30 kişimi anmammmm ne kadar çokkkkkkkk

  5. şeker Says:

    emel abla ben akçaabattanımmmmmmm

  6. şeker Says:

    genç abiiiiiiiiii 2 3 kilo ne demek çuvall olmadıı büyükkkkkkk halarlarla yollarım soğuğuuuuuu

  7. kalın giyin o zaman ıyy demesi bile beni terlettti 😀 😀

  8. gönder gönder kilosu kaça demiştin 😀 😀

  9. ayyy sizinle buluşmak hayali hayatımdaki en büyük hayalim ve hayatta en çok istediğim şey.keşke bir gün 1 dakikalığına bile olsa siznle buluşma fırsatım olsa 😦

  10. şeker Says:

    gülmeyin ama ben yorgan battaniye örtünüyommmmm çok üşüyorumm gülüyüklarr benii 🙂

  11. aloo nerdesiniz pırpırmı ettiniz?

  12. şeker Says:

    genççç abi seninle pazarlığa girdiğim zamn para işlerinde zararlı çıkyom ama neyseee sana kilosu 100 kağıtt 🙂

  13. şeker Says:

    emell ablalarrrrrrrrrr gittilerrrrrrrrrrrrrr nirdesinizzzzzzzzzzzzzzzzzz

  14. bende bizim evde yaz kış yorgan kullanırım zaten tabi kışın battaniye ile birlikte ama yazın sadece yorgan 😀 çünkü serinlik veriyo 😀

  15. şeker Says:

    sen serinlik için ben üşüdüğümdenn 🙂

  16. hmm 100 kağıt demek .peki ne kağıdı bu çizgili kağıtmı çizgisiz kağıtmı 😀 . A4 mü , A5 mi 😀 😀

  17. yani 😀 ama cidden evde kullanıyom 😀

  18. şeker Says:

    yokk benimm kağıtt çok büyükk A100 cinsiiiiiiiiiii 🙂

  19. şeker Says:

    bakk vazgeçerimmm haaaaaaaa 100 yeni türkk lirasından satyomm o kaddaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 🙂

  20. şeker Says:

    emel ablalarrrrrrrrr kayboldularrrrrrrrrrrr

  21. emel Says:

    ya kusura bakmayın eşim pcyle ugraşıyoooooooo bana fırsat vermiyo sonra gine gelmeye çalışırım kendinize ii bakınnn
    adaşımdaaaaa tefon etti onunda neti gitmiş gezmeye gitcekmiş oda kusura bakmasınlar birden çıktım diyo gelebilirse gelcekmiş slm varrrrrrrrrr

  22. şeker Says:

    ikinizede gülegüle ozamn byyyyyyyyyyyyyyyyy

  23. demek A100 😀 ama şöyle bişey var rakam büyüdükçe kağıt küçülüyo bunu biliyon dımı 😀 😀

  24. şeker Says:

    nasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii genç abii ben onu bilmiyorummmmmmmmm bi tongaya düşmim sakjkım 🙂

  25. güle güle emller kib.byy görüşürük.ee kaldık yine karagöz ile hacivat 😀 😀

  26. şeker Says:

    evet bi kragöz bi hacivatt sitedetyiz her daimm hizmetteyizz 🙂

  27. tmm ben A100e razıyım o zaman hehehehehehe 😀 gönder üç buçuk kilo 😀 😀

  28. şeker Says:

    üç bucuk nedirr buçuğu bırakk düzz 5 kilo anlaşalımm yanii 🙂

  29. dımı yani hizmette kusur yok 😀 (ama çaktırma daha bugün fıkrayı tazelemedim 🙂 )

  30. ŞÜKÜRRRRRRRRRRRRRR
    GELEBİLDİMMM…..
    YA KUSURA BAKMAYIN NET GİTTİ…
    TEMİNDEN BERİ UĞRAŞIYOMM…
    SİNİR ETTİ BENİ…FORMAT ZAMANI GELDİ HERHALDE… 😀

  31. şeker Says:

    evett farkındayımmm değiştirmedimm çaktırmaaaaaaaaaaaa 🙂

  32. şeker Says:

    hg emel 2 ablaa bir anda gittinizzzzz

  33. iyide bana üçbuçuk lazım sadece fazlasını ne yapcam 😀 orasınıda ikram verirsin sen artık 😀

  34. şeker Says:

    saklaa sakla zamna balli olmazz koy bi kenara abee abicimm 🙂

  35. mühim değil emel2 abla ne kusuru olur böğle vakalar.evet demek format zamanı gelmiş 😀

  36. BEN ÇIKMAK ZORUNDAYIM CANLARIMMM
    GEZMEYE ORDAN DA DAYIMIN OĞLU ASKERDİ İZİNE GELDİ ONU GEÇİRMEYE GİDİCEM….AKŞAM GELMEYE ÇALIŞIRIMM….ŞMDİK BENDEN BU KADAR….HEPİNİZİ ÇOKK ÖPÜYORUMM…
    BYYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRRRR 😀

    HAÇİVATLA KARAGÖZ… 😀 AYY NE GÜZELLLL
    ADAŞIM SENİ DE ÖPÜYORUMMMM

  37. şeker Says:

    emel ablaa gülee byyyyyyyyyyyyy

  38. tmm işte ikram ver sende orasını maksat ayağımız alışsın 😀 hem çürümezmi bu sıcakta 😀 😀 😀 son kullanma tarihi ne zaman 😀 😀 tse damgası varmı üstünde 😀

  39. byy emel abla askerinizede hayırlı teskereler.görüşürük

  40. şeker Says:

    AB damgalı her bişeyi varrrrrrrr çürümez korkmaaaa abii ikramm 100 gr veririmm o kadarrrrrrrr 🙂

  41. şeker Says:

    genç abi benim perdenin kapanma zamnı geldiiiiiiiiii hadiiiiiii byyyyyyyyyyyyyyyyy kibb

  42. ne 100 grammı. poşet 100 gram zaten 😀

  43. ok kardeşim byy benimde işim var zaten dışarda.çok sıcak olduğundan çıkmaya üşeniyom.neyse bende gidiyim artık.

    bu arada günün fıkrası tazelenmiştir.ilgililere duyurulur
    saygılar

  44. günes Says:

    selamlarrrrrrrrrrrrrr canlarimmmm
    amaniiiin kimler gelmisss kimlerrrrrrrrr
    emeller gelmissssss kizceler gelmis gencer kardesim gelmisss
    hebiniz hosgeldinizzzzzz canlarim sefalar getirdinizzzz
    simdi islerim varr iki dakka selam vereyim dedimmm merak etmeyin diyeee aksama görüsürüzzzz olurmuuuuuuu
    hebinizi tane tane öpüyorummm
    ve cooook seviyorummmmmmm
    hosca kalinnnnn

  45. günes Says:

    inanmiyorum yaaaaa dün gece bacilarimda gelmisssss
    canlarim benimmm bende onlarla mutlu oldummmm
    meralimde insallah bir firsat bulup gelebilirrrrr
    hadiii simdilik byeeeeeeeee

Yorumlar kapatıldı.

%d blogcu bunu beğendi: