Asi&Demir – Gözümün bebeği

174 Yanıt to “Asi&Demir – Gözümün bebeği”

  1. ilknur Says:

    selam ben geldim günaydın güzel sitemin güzel insanları kimse yokmu yoksa

  2. hg ilknurrrr ben burdayımmmmmm

  3. ilknur Says:

    h.b abalcıgım nsılsın

  4. ilknurr yaa asinin konusunu ve ilk bölümünü anlatann yazıyıı okudumdaa yaa eskii günlere döndümm yaaaaa

  5. ilknur Says:

    😀 aynen canımın ici

  6. ben iyiyimm köydenn döndümm ama dönmezz olaydımm dicemm evde temizlikk yapıyozz çamaşırr yerleştiriyoruzzzzzz

  7. sen nasılsınn napyonnnnnn

  8. bu aradaa emel 1 ve emel2 ablalarr uğramadılarr hiççççççççç nerdesinizzzzzzz

  9. ayla ablada işee gidicekkk bugünn uğramazz belkideeee

  10. neyse ilknurr ben annemi bağırtmadann çıkimmm yine görüşürüzzzzzzzz öptüm byyyyyyyyyy

  11. isomo Says:

    Yeni bir çalışma hazırlamıştım.Umarım beğenirsiniz.İyi seyirler…

  12. tuba_asi Says:

    yazdım işte merhabaaaaaaaaaaaaaaa

  13. kardeşimmmmmmmmmmmmmmmm hoşgeldin sefalar getirdin

  14. paylaşımın için çok teşekkürler isomo

  15. bu arada günün fıkrasını tazeledim ilgilenenlere duyurulur.

  16. ben geldimmmmmmm

  17. aramıza yeni birileri mi katıldıı yoksaaa daha önceden varmıydılarrr ama yinede hoşgeldiniz aramızaaaaaaa

  18. isomoo klibin güzell olmuşş ellerine sağlıkkkkkkk

  19. yok ya ne yenisi tuba-asi en eskilerden 😀 😀 canım kardeşim benim,o bizim taa eski siteden

  20. genç abii hopps 🙂 nerdesinnnn

  21. ha geldinmiiiiiii eskilerdenmii ay ben nerden bilimmmmmmm işteee yöneticimissimnn tanıştır banaa yeniii gelenlerii eskilerii

  22. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/06/asidemir-sensizim-2/#comment-110611
    ……………………………………………………………………………………………..

Yorumlar kapatıldı.

