Asi&Demir – Sensizim

260 Yanıt to “Asi&Demir – Sensizim”

  1. Gİttiğin yerlerden dönmedin geri
    Yollara rest çektim isyanlardayım
    Kırıldı sonunda sabrımın teli
    Yıllara rest çektim isyanlardayım

    Beklenen yarınlar kaybolmuş dünden
    Ümitler selamı kesmişler benden
    Nasılsa hayır yok gelecek günden
    Kadere rest çektim isyanlardayım

    Bu benim talihim sözüm yok sana
    Payımı aldım ben sevdadan yana
    Hasretinden başka ne verdin bana
    Sana da rest çektim isyanlardayım

  2. hmm netinmi gitti acaba

  3. GELDİMMMMM
    AYY GENE GİTTİ NETT.. 😀 ŞÜKÜR BU SEFER ERKEN GELDİ…

  4. A.S ABLACIMM…SENDE GRŞRSEN SLM SÖYLE ABLASII…VALLA BİLMİYOM GENCERİM ADAŞIMLA GRŞMEDİM DAHA NE ZAMAN GİDİLCEK DİYE…NASİP KISMET ABLACIM..AMA ÇOK İSTİYOM BKALIM … 😀

  5. bak abla bak 😀 bu arada yeni sayfa açıyom 🙂

  6. SEN ARADIN MI BACILARIMI 3LÜ GÖRÜŞMEDE..GÖZDE KİMBİLİR DELİRMİŞTİR HERHALDE..BAKSANA SEVOSLA MERAL ASİ DEMİR KAVGASI YAPMIŞLAR BİLE.. 😀 SEVOSUMDA 8 İNDE Mİ GELİYODU ACABA..UNUTTUM..

  7. TAMAM GENCERİM SEN SAYFA AÇÇ..BEN ŞMDİK BURDAYIM CANIMM…
    BEKLEMEDE… 😀

Yorumlar kapatıldı.

