Asi&Demir – Ben Seni Yasaklarda Sevdim

461 Yanıt to “Asi&Demir – Ben Seni Yasaklarda Sevdim”

  1. sevim Says:

    duygum dudumuzzzzzzz sen nereledesin bakemmmmm.hani biz türkiyede bulusuyordukk hiiiii.gelemedin tunceliden neden aceppppp
    :)özelmi yoksa
    :)senide cok özledim ablasi.cokta öpüyorummm

  2. sevim Says:

    berrakimmm bacim benim sende gelemiyormussun.pc yüzünden.kizim bu pc nasil kullaniyonda bozuyonnn hiii.biraz kibar oluversebn gari ne olur
    :)senide cok özledim bacim cokta öpüyorummmm

  3. sevim Says:

    meralimmmmm canim bakiyomdaaaa tatilde bile kocani ekip kafelerdesin
    :)giiiiiiiiiii tatile gittin keyfini cikar bacim benimm.saka bir yana burda olman ismini okumam bile icimi rahatlatiyor kalbimin cihgeri.sana iyi tatilerrrr iyi aglencelr bacim.senide cok öptümmmm

  4. sevim Says:

    ilknurum veeee arzummm.uarim sizlerde iyisinizdirrrrr.sizinde kliplerinizi vede sizi cok özledimmm.artik tekrar bol bol izlerim insallah.sizlerde iyisinizdir umarim.sizide cok öptümmmmm

  5. sevim Says:

    müjganimmmm sana hep sekerim dedim demeyede devam edecem ona göre
    :)sen neler ypiyorsun hersey yolndadir insallahhh.senide cok özledim sekerim benim.cokta öpüyorumm

  6. sevim Says:

    veeee diger canlarimmmm.gülnarrrr,duygu2,kadriyem,suruclu ve diger canlarim sizleride cok özledim.umarim sizde cok ama cok iyisinizdirrrrr.asinda hepinize ayrii ayri yazmaya devam edecektimde yoruldummm.meger ne büyük aile olmusuzda yeni farkettim
    :).kizmayin ne olurrrr sizlkeride digerlerinden ayirt etmiyommmm.hepiniz benim icin aynisinizzzzz.sizleride cok öpüyrummmmm

  7. sevim Says:

    oh beeeeeeeeeeeeee nihayet evimdeyimmmmmm.yasasinnnnnnn.teyteyteyteyteyyyyyyyy lililililiiiiiiiiiiiii hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.biraz halay cekeyimmmmmm teytetyteytetyetyyyyy
    :)birazda kolbastimi yapsam acepppp
    :)aman dur sevimm neme lazimmmm yikarsin falan.hani o degilde yarin sabhcilar gelir soite falan görmez o bakimdian heheeeeeeeee
    :)geldigim gibi postalanirim heheheeeee.

  8. sevim Says:

    anlasilan kimse gelmeyecekkkk.o zaman bende cikayimmmmm.hemde kapilari kapatarakkkkkkkk.gözdemmmm ve sabah sekerleriii sizlere kucak dolusu günaydinlarrrrrrrrrrrrrrrr.gece vardiyasi bugün erken paydos ederrrrr sevim yani iri kemik yani yüce gurruuu uyumaya gider heheeeeeee.horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    püffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ay daha kapatmadan baslamisim heeeeeee pardonnnnn.hadi sevim kacar emos gibi
    :)tüm canlarima tatli rüyalarrrr güzel uykularrrrrrrrrrrrr.

  9. ben geldimmmmmmmmmmmmm sevim hayatım dün gece haftaların acısını çıkartırcasına döktürmüşsün hayatım ,seni pazar günü aradım bacım iyi yolculuklar demek için ulaşamadım hayatım ayladan aldım sağ salim evine vardığını ,paşam gelmemiş yine anlaşılan evine gitti neyse ben sevim hanımın yazdıklarını okuyayım ve size güzel bir sayfa açayım canlarım işllerim yoğunlaşmadan birazdan kadife çiçeğide gelir zaten 😀

  10. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    HAYIRLI SABAHLAR GÖZDECİME VEDE YİĞİT EMİRİMİE
    NASILSIN BALAM.İYİMİSİN.
    DÜN AKŞAM BENDE ERKENDEN UYUMUŞUM.BİR UYANDIM
    SAAT 4,5.PENCERE AÇIK ÖNÜNDE UYUYAKALMIŞIM
    UYANDIRMAMIŞLAR.NASIL ÜŞÜMÜŞÜM.
    HEMEN YATAĞA GİTTİM PİKEYE SARILDIM.SABAH SAAT 8 DE UYANDIM.
    SİTEME VE GÖZDEME MERHABA DİYEYİM DEDİM.
    HERKESE HAYIRLI SABAHLAR,BOL KAZANÇLAR DİLİYORUM.
    BEN KAHVALTIYA GİDİYORUM.
    SABAH ŞEKERLERİM GÖRÜŞMEK ÜZERE.

Bir Cevap Yazın

