Asi&Demir – Bu böyle

187 Yanıt to “Asi&Demir – Bu böyle”

  1. nazlım senle sohbet çok güzel ama benim çıkmam lazım canım ya..kusura bakma….gezmeye gidicem canımm

  2. evet ben bunu bi düşüneyimm….neden olmasınn dimi ama… 😀
    canım benim çıkmam lazım seni çokkk öpüyorummm…
    kib
    aeo
    byyyyyyyyyyy
    en yakın zamanda grşmek üzere…. 😀

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. suruclu Says:

    sağol emelim benim çok çalışmam lazım zaten işleri bitirim kitapları elime alıyorum hergün çalışıyorum zararın neresinden dönersem kardır evet ya hevalimizi çok özledim sadece benim hevalim değil herkesin hevali funda nallım

  4. suruclu Says:

    tamam canım güle güle benim için kaldığın için ayrıca çok teşekürler sağol desteğin için öptüm seni

  5. suruclu Says:

    emelim bunu ciddi bir şekilde düşün yaşın daha çok genç bunu başarabilirsin

  6. ben geldimmmmmmmmmm

  7. suruclu Says:

    hoş geldin şekercim burdamısın

  8. suruclu Says:

    Esti seher yeli söküldü seller
    Gidiyorum kömür gözlüm ağlama
    Ağlamanın vakti geçti ne çare
    Kement atıp yollarımı bağlama

    Sana derim sana kaşı kemanım
    Büküldü kametim geçti zamanım
    Gidiyorum yedi benli cevranım
    Yarim gitti diye yürek dağlama

    Karacaoğlan der gözyaşım silinir
    Bir ok çeksem yüce dağlar delinir
    Yüreciğim bölük bölük bölünür
    Yaş döküp de arkam sıra ağlama

  9. suruclu Says:

    neyse bende gidiyorum hepinizi çok seviyorum wordpress ailesi

  10. burdayımm suruçluuuuuuuuuuuuuuu

  11. suruclu Says:

    bu arada mor menekşelerimi tebrik ediyorum dünkü güzel futbolarından dolayı canım cimbomum inşallah daha büyük rakipleri böyle devirir kim ne derse desın ben mor formaları çok beğendim aslanlara ne giyse yakışır neyse hoşçakalın

  12. suruclu Says:

    tamda gidiyordum nasılsın canım benim

  13. nazlıı ablaaaa sende gs lisinn heeeeeeeeeeeeeeeee

  14. suruclu Says:

    şekercim fazla kalamayacam ben nasıl gidiyor hayat

  15. çok yoruldumm yaaa sabahh çıktımm şimdii geldimm almanyadan dayımlara geldii onlarınn işlerii vardıııııııı onlaraa gideceklerii yerlerii gösterdimm çokkk yoruldummmmmmmmm

  16. suruclu Says:

    eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet hemde koyu cimbomluyum ya sen

  17. ben takımm tuttmammmmmmmm

  18. suruclu Says:

    ah şekercım bu sıcakta misafir ağırlamak çok yorucu kolay gelsin benimde kuzenim izine geliyor yarın

  19. benn nötrümmmmmmmmm tarafsızımmmmmm

  20. suruclu Says:

    niye kız

  21. bilmemmkiiiiiiiiiiiii ben sadecee futbolcuu severimm gs dedkii sabriyiii çokkk seviyorumm

  22. suruclu Says:

    canım benim belkide en iyisini yapıyorsun ne kaybetin diye üzülüyorsun ne derbide geriliyorsun ama avrupa maçları heyecanı hiç bişeye değişilmez

  23. bilmemmmki benn şeydee deliriyorumm türkiyee maçları hiçç kaçırmamm hele geçenn senekiiiiiiiiiiiii of neydii son dakikaa golleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  24. suruclu Says:

    aman aman yani varya ikiz kardeşimle sürekli sabri yüzünden tartışıyoruz o sabriyi her zaman savunuyor bende inadına barış daha iyi diyorum

  25. suruclu Says:

    hakikatten çok güzel maçlardı inşallah dünya kupasınada katılırız

  26. ikizmisinizzz tekk yumurtamıııııııııııı

  27. ya ben oynamasınııı bilmemm sabriyii seviyorum ama türkiyeee maçlarındaa güzelll oynamıştıııııı

  28. suruclu Says:

    evet ama hiç birbirimize benzemiyoruz çok alakasıs duruyoruz

  29. öylemiiiiiiii benn benzerlerr biliyodumm demekk sizz benzemiyosunuzzzzzzzzz

  30. suruclu Says:

    çok hızlıdır ama topu her zaman kalenin 5 metre üzerinden auta gönderir bir neyse kaçtım acil

  31. gülee gülee nazlıı ablaa açıkk öğretimm sınavlarınaa girecekmişşiiinnnn bencedee girrrrrr çokk sevindimmmmmmmm enn önemlii olann inanmakk buu işiii başaracağınaa inann

  32. emell ablaaaaaa sendee düşünücekmişinn bu sınavv işinii sendeee kaatıll ablaa sınavlaraa gireersin dünn gençç abiyleeeeee iyii sohbett etmişinizzzzzzzzz gençç abii geçmişş olsunn mantarr çıkmşş sendeeeee ilaç merhemm bişee allllllllllll

  33. benn buralardayımmmmmmm gelenn olursaa ell etsinnnnnnnn

  34. kimse yokmu

  35. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/07/asi-demir-ben-seni-yasaklarda-sevdim/#respond
    ………………………………………………………………………………………………………………………….

Yorumlar kapatıldı.

