Asi&Demir-Jenerik

http://www.dailymotion.com/relevance/search/asi+demir/video/xa3ugu_asidemirasi-jenerik_shortfilms

468 Yanıt to “Asi&Demir-Jenerik”

  1. günes Says:

    tamam abla burdayiz bekliyoruzzzz

    gut gut gidakiss meralimin kulaklari cinlasinnn

  2. antika Says:

    bende namaz kilip geliyorum bir yere kacmayin

  3. sevim Says:

    olabilir gen ckardesimm hahaaaaa
    :)rtükkk delindi yasasinnnn benimde canim cekti amaaaaaa.hatcemmmm sen neden yasagi deldinnnn bakemmmmm
    🙂

  4. yavv bendede şans yok zaten tamda sizi bulmuşum ortamda süper şimdi kim sizi bırakır yaa 😦 😦 pufff ama mecburum ne olur affedin .ama artık kapatmak zorundayım.kalmayı çok istiyorum ama hem yarın işim var hemde başka bi neden var o yüzden artık pcyi fazla açık bırakamıyorum nolur kusura bakmayın .hepinize iyi geceler diliyorum.

  5. günes Says:

    allah kabul etsin birselimmm

  6. günes Says:

    güle güle gencer kendine iyi bak yarin görüsürüzzz

  7. sevim Says:

    cinlasin hemde cok cinlasin hehehe
    :)kendisini tavuik gibi kizartmissssss.kimbilir simdi nasil olduuuuuu.

  8. karşıyakalı Says:

    BEN GELDİM.PARDON CANLARIM YASAĞI DELDİM DEYİLMİ.
    GENÇER ABLAM İYİ GECELER .ALLAH RAHATLIK VERSİN.
    BİRSELİM ALLAH KABUL ETSİN.
    SEVİMCİM AYLACIM SİZLER DE İYİSİNİZ DEYİLMİ .

  9. sevim Says:

    canlarr bende cikmaliyimmmm.yarin ise gidecemmm.sizi cok öpüyrummm.hayirli geceler tatli rüyalarrrrrrrr.ksura bakmayin beklerdimm.ama uykum cok geldiiiii.sizi cok seviyorummmmm.sabah sekerleri sizede kucak doliusu günaydinlarrrrrrrrrrr.gününüz aydin olsun güzel gecsin.byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  10. günes Says:

    sagol ben iyiyim ablacummm
    sende iyisin dimiiii

  11. sağol abla hadi ben çıktım allah rahatlık versin.sabahçılarada günaydınnn.
    bu arada abla onlar tel ile konuşuyor biraz bağır belki seni duyarlar 😀 hadi byyyy

  12. anaaa duymuşra bile 😀 neyse hadi çavvvv

  13. sevim Says:

    hatcem bende iyiyimm.merak etme iri kemigeeee birseyolmazzz
    :).hadi simdi hesastan kactim byeeee

  14. karşıyakalı Says:

    YA BEN BU OĞLANA BİRŞEYLERDE YAPTIM YESİN YATSIN DİYE .
    ŞİMDİDE PC Yİ İSTİYOR.
    BESLE KARGAYI ALSIN ELİNDEN BİLGİSAYARI. 😀
    CANLARIM SİZE DOYUM OLMAZ BENDE ÇIKIYORUM.SİZİ SEVİYORUM VEDE TANE TANE ÖPÜYORUM.HAYIRLI GECELER .GÜZEL RUYALAR.
    YARIN GÖRÜŞMEK ÜZERE .BYYY

  15. günes Says:

    iyi ozama ablacum bende yatarim yarin ise gidicem
    birselim kusura bakma seni yanniz birakiyorum
    sanada iyi geceler diliyorum öpüyorumm
    sevimim hatice ablam allah rahatlik versin
    yarin görüsürüzzzzz byeeeeeeeeeeeee
    bende tane tane öpüyorummmmmmmmm

  16. antika Says:

    bu demekki ben yanliz kalmisim allah hepinize rahatlik versin iyi geceler kib. allaha emanet olsun öptümmmmmmmmmm

    sabahcilar günaydin

  17. günaydınnnnnnnnnnnnn canlarım herkese hayırlı cumalar diliyorum öncelikle ,her cuma günü geldiğinde benim içim cız ediyor öylesine alışmışımki asinin varlığına bir boşlukta hissediyorum kendimi ,neyse sabah sabah güzel şeylerden bahsedelim ben hemen bir sayfa açayım dün çıkmadan açacaktım ama işlerim yetişmedi buralardayım gelen olursa

  18. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/14/asidemir-ask-bekler/#comment-111995

    cicişler ve paşam gelen burdan devam etsin lütfen 😀 😀

Bir Yanıt Bırakın

