Asi&Demir-Aşk Bekler

418 Yanıt to “Asi&Demir-Aşk Bekler”

  1. karşıyakalı Says:

    GÖZDEM KADİFE ÇİÇEĞİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZELMİŞ.
    RABBİM NE GÜZELLİKLER YARATMIŞ.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    SANADA BİRTANEM AFİYET OLSUN.
    BENDE ASLİ GÖREVİME DÖNEYİM .YANİ MUTFAĞA.
    SONRA GÖRÜŞÜRÜZ .HOŞÇAKAL.CANIM BYYY

  2. karşıyakalı Says:

    GÜLE GÜLE CANIM .KOLAY GELSİN .BYY

  3. ablam bende çok güzel ve narin bir çiçek olduğu için snei kadife çiçeğim diye seviyorum 😀 neyse ben şimdi gerçekten kaçtımm byyyyyyyyyyyy

  4. zEhRa Says:

    slmmm bn geldimmmmmmmm sitenin gülü geldi kimler var bakalım kız kalesinden geldim bi sürü fotolar çektirdim sizleri çok özledimmmmmmmmmm

  5. karşıyakalı Says:

    MERHABALAR CANLARIM.

  6. karşıyakalı Says:

    HOŞGELDİN ZEHRACIM.NASILSIN.

  7. karşıyakalı Says:

    HİÇ KİMSELER YOK GALİBA.
    KİMLER GELSİNNNN.
    FUNDA GELSİNNNNNN.
    MELİSİM GELSİNNNNNN
    DUYGU GELSİNNNNNNN
    KIZÇELERİM NE GÜZEL SÜRPRİZ OLUR ŞİMDİ.
    HERKES GELDİĞİNDE AAAAAAAAA KİMLER GELMİŞ DER
    ŞOK OLURLAR.
    BİRAZ FAZLAMI HAYAL KURDUM.
    OLSUN HAYAL KURMAK BAZEN GÜZEL OLUYOR.

  8. karşıyakalı Says:

    AYLAM SARI PAPATYAM NEREDESİN .DENİZ VE YASEMİNİMLE BERABER GEZİYORMUSUN.

  9. karşıyakalı Says:

    EMEL 2 SEN NERDESİN.KAÇ GÜNDÜR YOKSUN
    ABLASININ GÜZELİ.
    HADİ GEL ÖZLEDİM CANIM.
    SENDE GAEZMEYEMİ GİTTİN.
    GEZ CANIM .İYİ YAPIYORSUN.

  10. karşıyakalı Says:

    MERALİM SEN NASIL OLDUN.
    DAHA İYİSİNDİR İNŞALLAH.

  11. karşıyakalı Says:

    SEVİMCİMDE İYİDİR İNŞALLAH.

  12. karşıyakalı Says:

    UYKUM GELDİ .BİRAZ TÜRKÜ REYONUNA GİDEYİM.
    YATARSAM UYURUM.AZICIK DOLAŞAYIM GELEYİM.
    BELKİ GELEN OLUR.

  13. karşıyakalı Says:

    Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var

    Muhlis Akarsu

    Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var
    Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
    Ben De Bir İnsanım Bir De Canım Var

    Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
    Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy

    Eski Günler Hayalimden Gitmiyor
    Dün Dediğin Bugünkünü Tutmuyor
    Yiğidim Ya Sana Gücüm Yetmiyor

    Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
    Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy

    Akarsuyum Böyle Miydi Ahtımız
    Onun İçin Viran Oldu Tahtımız
    Umudum Yok Gülmez Artık Bahtımız

    Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
    Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy

  14. karşıyakalı Says:

    Al Yeşil Giyinmiş – Ramazan Şenses –

    Al yeşil giyinmiş geline bakın
    Sallanıp gidiyor boyuna bakın
    Ak gerdan altına gülleri takın
    Ben sarmadım saran kollar murat almasın

    Al yeşil giyinmiş nere gidersin
    Has bahçe içinde seyran edersin
    Bu güzellik sende malı neylersin
    Ben sarmadım saran kollar murat almasın

  15. karşıyakalı Says:

    Ay saçı Burma

    Ay Saçı Burma
    Uzakta Durma
    Gel Ay Sevgilim
    Boynunu Burma

    Bağda Duman Yeri Var
    Kaşta Keman Yeri Var
    Yarim Menden İncimiş
    Dinip Danışmayır
    Duman Yeri Var

    Güllü Yazımsan
    Hoş Avazımsan
    Gel Ay Sevgilim
    Telli Sazımsan

    Gel Ay Gülüm Barışak
    Diyek Gülek Danışak
    Yarim Menden İncimiş
    Dinip Danışmayır
    Duman Yeri Var

Yorumlar kapatıldı.

