Asi&Demir – Pişmanım

489 Yanıt to “Asi&Demir – Pişmanım”

  1. duyguu 2 Says:

    ya benim ünvan neydi genç hatırlatabilirmisünüz:?

  2. fatmAsi Says:

    tubanın dizisi güzele benziyo muratınkide fena deil belki bakarım ama asi kadar saracağını sanmıyorum

  3. abla adamlar uyuyor diğe oyuncular kim diğe soramadım.yoksa aklıma geldi yani sormayada niyetliydim 😀

  4. duyguu 2 Says:

    tuba benim güzel meleğimde oynayacak abla atv de bu dizi için şan derslerine bile başlamış

  5. senin ünvanın hocamdı 😀 ben sana hocam diyom genelde 😀

  6. fatmAsi Says:

    f1 pilotu bi abla vardı dimi sonraaa iri kemik abla ve aynı zamanda yüce gurumuz duduu ablaa vardı sonra gencer abi sende sitenin paşasıydın

  7. günes Says:

    öylemi duygum tamam ben bakarim ben zaten her dizinin ilk bölümüne bakarim ama artik gözüm birsey tutmuyor neyse onada bakip karar alirim

  8. günes Says:

    sen fundayi diyon galibaaaa

  9. fatmAsi Says:

    bide küçük paşa vardı sonra sitenin annesi sayılan hatice ablayı unutmamak lazım küçük paşamızın adı emirdi sanırım

  10. sevim Says:

    neyse canalrimmm ben artik cikmaliyimmm.yarin daha erken kalkacammm.sizleri cok öpyürummm.kendinize iyi bakinnn.hayirli gecler tatli rüyalarrrrr hepinizeee.
    sabah sekerleiri sizede kucak dolusu günaydinlarrrrrr.sizleride cok öpüyrummmm.
    hadi bana müsadeeeee
    :)byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  11. günes Says:

    canim fundam napiyor acaba ben onu cooook özledimmm

  12. evet ayla abla duygununda dediği gibi biliyorum bende yani kül ve ateşte oynamıycak diyolar.kül ve ateşe bakmayı düşünüyom ben ve sararsa devam edecem tabi 😀 tabiki asinin yerini tutmaz ama sonuçta antakyamızda çekiliyo o yüzden bakarım 😀 güzelsede izlemeye devam ederim.gerçi bizde star çok karıncalı çıkıyo ama idare etcez artık, teyzemgilde izler büyük ihtimal çünkü antakyada çekiliyo yani 😀 hatta bi bakarsın bu dizidede bi rol kapmışım bu seferde star ekranlarını yıkıyorum dermişim hehehehe 😀 😀 😀 ayy ben iyice şımardım heheh 😀 😀

  13. fatmAsi Says:

    iyi geceler sevim abla
    funda ablaydı ewet

  14. duyguu 2 Says:

    gençer sadece sitemizin paşası değil dermanıdır da aynı zamanda ne derdimiz olsa biz gençere gideriz anlayacağın sorumluluğu büyük yani bilgisayarla ilgili yapacağın her işte gençer abine gidebilirsin mesleği kimyacalık olmasına rağmen bilgisayarcılığı da yan dal olarak yapar 😀 😀

  15. duyguu 2 Says:

    sevim ablacım ii geceler Allah rahatlık versin çoook öptüm

  16. günes Says:

    sevimim hic horrrrrrrrrrrr yapmadin ama

    tamam canim allah rahatlik versin tatli rüyalar dilerim
    seni tane tane öpüyorummmm

  17. fatmAsi Says:

    ateş ve kül ün konusu beni etkilemişti galiba seyrederim antakya da çekilmesi de izlemem için bi sebep tabi ben antakyayı çok sewdim

  18. f1 pilotu =meral abla 😀 meralovski asides miydi neydi öğle bişeydi 😀 müjgan daha iyi bilir ona sormak lazım o taktı çünkü 😀

    tatlı rüyalar sevim abla.byy.yarın içinde hayırlı işler

  19. duyguu 2 Says:

    tabii bi de ordan rol kap artık koltuklarımız iyice kabarır nede olsa sitemizin tek jönüsün

  20. günes Says:

    evet gencer tam ben diycektim seni busefere starda göreceyiz insallah özledik yahuuuuuu

  21. hocam dur yaa naptın 😀 bak iyice şımartıyon sen beni 😀 😀

  22. fatmAsi Says:

    bilgisayara pek ilgim olmamıştır msn adresimi bile buraya yorum yazabilmek için aldım yardım isteyebilirim yani
    kimya konusundada yardımcı olursan geri çevirmem abi

  23. fatmAsi Says:

    abi ben senin rol aldığın sahneyi bulamadım hangi bölüm ve hangi sahne acaba

  24. ne demek kardeşim her türlü konuda elimden geldiğince yardımcı olurum.arkadaşlarada sorabilirsin ben yardımsever birisiyimdir 😀 😀

  25. duyguu 2 Says:

    şımar şımar hakkındır senin 😀 😀

  26. günes Says:

    haaa tamam genc bende F görünce funda diye düsünmüstümmm
    ama meralimide coook özledimmmm canim bacimmm

  27. fatmAsi Says:

    teşekkür ederim abi hepiniz çok iyisiniz

  28. duyguu 2 Says:

    evet çok yardımseverdir diyorum ya ne sorunumuz olsa gence koşarız biz

  29. 70. bölüm ,asinin hava alanında bilet alıp ceylan ile kaanı havaalanında gördüğü sahne.

  30. duyguu 2 Says:

    gençer bey yardım demişken bi ara benim şu resmi değiştirsek efendim yardımlarınızla tabi

  31. fatmAsi Says:

    tekrar izlicem 70. bölümü bi de ben niye sarı kafalardan yapamıyorum

  32. günes Says:

    ben bilirim bana cok yardimi dokunmustur 🙂
    hatta cok cok dokunmustur 🙂
    bazen kendi kendime diyorum coktan beri sorun olmadi kaybolup gitmedim birde korkuyorum aklima geldigi iicin yeniden basima gelir diyee

  33. günes Says:

    sagolsun kardesim cok yardim severdir ellerine saglikk

  34. duyguu 2 Says:

    ayy fatma Allah iyiliğini vermesin sarı kafaları boşluk bırakıp gülücük işareti yaparak koyacaksın 😀 😛

  35. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/19/asidemir-sen/
    ………………………………………………………………………….

  36. fatmAsi Says:

    bihatta ortadan kayboldu diye hatice abla bi kayıp ilanı hazırlamıştı
    birbirinizi çok sewdiğiniz belli birine bişey olsa hepiniz aynı nda ayaklanıyosunuz çok hoşumagidiyo

  37. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/19/asidemir-sen/
    ……………………………………………………………………………

Yorumlar kapatıldı.

