Asi&Demir – Kör bıçak

714 Yanıt to “Asi&Demir – Kör bıçak”

  1. günes Says:

    hosgeldin müjganim canim görmeyeli nasilsinnnn iyimisin ablasiii

  2. müjgannnnn
    msn e gel abam
    sayfa ağırlaştı aylamla msn deyiz….. 😀 gel bi arılayım sana….şekerim benim….

  3. napıyonuzz bakalımmmmmmm

  4. günes Says:

    bak ben halen burdayim 🙂

  5. zEhRa Says:

    slm ayla abla ordamısın

  6. fatmAsi Says:

    saolun ablalarım 🙂 msn mevsuzunu knsursan cok sevinirim abla 🙂 bend size sıkı sıkı sarılıyorum ve öpüyorum 🙂 bu sfer sahidn gittim

  7. zEhRa Says:

    msn de olmayın başka bi msn ye b geçelim nolur yhaaa

  8. günes Says:

    canim zehrammm seni kacirmisimmmm

  9. günes Says:

    üzüldüm simdiiii
    insallah gene gelirsinnn görüsürüzzzzz
    biz msn ne gectik cünkü yorumlarimiz iyi gitmiyor sorun oluyor diyeee
    canim benimmm

  10. günes Says:

    neyse bende cikiyorummm iftardan sonra gelirimmmm
    görüsürüzzzzz

  11. AYYY CANIMMMM ZEHRAM GELMİŞŞ…H.G ABLASIII….
    SAYFA İYİCE AĞIRLAŞTI DİYE BU SAATE KADAR MSN DE AYLAM VE ŞEKERİM MÜJGANIMLA SOHBET EDİYODUKK….KUSURA BAKMA…
    NEYSE Bİ DAHA Kİ SEFER İNŞ…SENİ DE ÇOK ÖZLEMİŞTİMM…KOCAMAN ÖPÜYORUMMM…..
    BENİM ŞMD ÇIKMAM LAZIMMM….
    HERKEZEİ KOCAMAN ÖPÜYORUMMM…..
    HERKEZE HAYIRLI VE BEREKETLİ İFTARLARRRRRRRRR…..
    HADİ BEN GİTTİMMMM
    BYYYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 😀

  12. günes Says:

    güle güle canimmm

    su

    emel 2 kacarrrrrrrrrrrrr 🙂

    bayiliyorummmmm 🙂 🙂 🙂

Yorumlar kapatıldı.

