Martılar

546 Yanıt to “Martılar”

  1. antika Says:

    herkese hayirli ramazanlar diliyorum kac gündür cok yogun oldugum icin gelemedim buralarda bir yaramazlik yok umarim güzel sitemin insanlarida iyilerdir
    hatice bacimin tahlil sonuclari umarim iyi cikmistir 1 haftadir giremedigim icin neler olup bittigini takip edemedim
    gözdecim bebisini görmeye merallemi gittin acaba onuda bilmiyorum yarin ögleden sonra ugramaya calisirim oranin saati ile 3 de isten geliyorum bir göz atarim
    emel 2 seni dakika farki ile malesef kacirmisim
    aylam ve sevim cim umarim sizlerde gut sunuz kib allaha emanet olun
    canim fundan daha gelmedi herhgalde özledim nalli yi
    sitenin pasasida yok ortalikta ben sonra tekrar göz atarim hoscakalin

  2. antika Says:

    bu arada ruh ikizimin izini ne zaman bitiyor meralim don mesine kac gün kaldi acaba

  3. antika Says:

    herkese hayirli geceler diliyorum sabahcilarada
    gününüz aydin olsun canlarim

  4. SLMMMMM
    HERKEZE İYİ GECELER HAYIRLI SAHURLARRRRRRRRRR…
    BEN GELDİMMM…
    Bİ BAKEM DEDİMMM….
    BİRSELİM DE GELMİŞ..BACIM ÇOK ÖZLEDİK SENİİ….ÖZLETTME KENDİNİ CANIMM…
    NEYSE BENDE Bİ CEEEEE DEMEK İÇİN GELMİŞTİMMM… 😀
    BENDE ÇIKAYIM VE SAHUR HAZILIĞINA BAŞLAYIMM… 😀 GELEN BUYURSUN GELSİNN…AYLNIZ YAPICAM SAHURUMU 😦

    HADİ HERKEZİ ÇOKKKK ÖPTÜMMMMM…..
    BEN GİTTİMMMM

    BYYYY

    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRR 😀

    GÖZDEM VE KUZUSU YİĞİT EMİRİME VE DE DİĞER SABAH ŞEKERLERİNE DE
    GÜNAYDINLARRRRRRRRRRRRRRRRR 😀

    GÖZDEM HABERLERİNİ BEKLİYOZ BACIMM…. BİZİ MERAKLANDIRMAA…. 😀

  5. fatmAsi Says:

    hayırlı sahurlar…ii geceler

  6. ilknur Says:

    selam ben geldim fatma ablaaa nereye gittin:D

  7. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.
    İYİ SAHURLAR.HAYIRLI SABAHLAR.
    MERHABA GÖZDECİM.NASILSIN.DOKTOR KONTROLÜN
    NASIL GEÇTİ.YİĞİT EMİR SULTAN NASILMIŞ.
    İKİNİZDE ÇOK İYİSİNİZDİR İNŞALLAH.
    İŞLERİN RAST GİTSİN GÜZEL BACIM.ÖPÜYORUM SENİ.
    GELECEK OLAN SABAH ŞEKERLERİNEDE HAYIRLI GÜNLER
    DİLİYORUM.GÖRÜŞMEK ÜZERE .HOŞÇAKALIN.

  8. güüüüüüüüüüüüüüüünaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyydııııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😀 😀

    pimi çekilmemiş bi bombayım 😀
    ustama selam olsunnnnn!!!!!!!! 😀
    vee yiğit emirime 😀
    güüüü naaaayyyyyyyyyy dıııııııııııınnnnnnn 😀

  9. kontrol hakkında bilgi ver halkaaaa ustacımmmm 😀

  10. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn çırağım öncelikle hg canım otobüste bana attığınm mj gördüm çok sevindim döndüğüne hg evine ,
    kontrole gelince şükür herşey iyi oğluşum 1 kilo 800 gr 😀 geçen aydan buyana 1 kilo almış aslında kendi doktorum yoktu başka doktora muayene oldum pek te hoşnut kalmadım,bu kilonun normal olduğunu söyledi doktor ama en azından durumunu ve kilosunu öğrendim paşamın 😀 bu perşembeden sonra son bir ayıma giriyorum hayırlısıyla yavruma kavuşmayı nasip etsin Rabbim bana çok dua edin olurmu 😀 bende çok iyiyim beni merak edip düşündüğünüzü biliyorum okumadım ama yorumları henüz 😀 hepinize çok teşekür ediyorum ve sizleri çok seviyorum biriciklerim

  11. duyguuuuuuuuuuuuuuuuuu nerdesin sabahın köründe gelmişsin ya uyuyamadın yada köyden alışkanlık kaldı çünkü köyde en geç 7 de uyanıyor insan temiz havadan dolayı ,

    bu arada martılar klibine tek kelimeyle bayıldımmmmmmmmmmm isoma kardeşimize teşekür ediyorum emeğine sağlık şarkı bir harika kim söylüyor acaba bilen varmı ,sabah sabah gözüm gönlüm açıldı yahuuuuu 😀 şu anlarımın tadını çıkarayım cumartesi günü çok yoğunmuş tuhaf şekilde ve birçok şey yığılmış beni bekliyor 😀

  12. ya videoyu bir kez daha izledim ben çok özledim bizimkileri yaa ve hiçbir dizi onların yerini alamaz ,dün eşime dedimki acı çekiyorum resmen dedim keşke sadece birbirlerine baksalardı hiç konu olmasaydı dizide ona bile gözümü kırpmadan bakardım ,offffffffffffffffff offffffffffffffff sabah sabah dertlendim yine ben asiyem le demir paşayı özledim bir sürü saçmalık var tv de asi neden yok kanal d den hala nefret ediyorum

  13. isyankar ruhum yine çıktı ortaya kanalı arayıp biraz daha mı saysam 😀 şu içim öyle doluki özlemim gittikçe artıyor hiç bişey azalmadı yine onları görmezsem çok özlüyorum hemen pc den izliyorum hakikaten ölüm gibi bişey bu artık benim için fundam bana boşuna hastalık hastası demiyordu 😀 onunda kulakları çınlasın bu arada eeeee hadi gelin bakın beni bulamazsınız sonra işlere bir başlarsam

  14. neyse ben şipşak sayfayı okuyorum gelenlere arada bakarım tabi gelen olursa 😀

  15. karşıyakalı Diyor ki:
    22/08/2009 22:57

    İYİKİ UZAKTAYIZ HA .HERBİRİMİZ BİR YERDE.
    EMİR SULTANI YER BİTİRİRDİK ,GÖZDEYE BİRŞEY KALMAZDI.
    BABASI DA BİZİ ELİNDE TOP TÜFEKLE KOVALARDI. 🙂

    ay aşk olsun olurmu hiç hatta yakın olsanız ben size teslim eder çarşı pazar gezerdim nihahhahahahahahhaha hahahahahhahaha 😀 😀 😀 😀

  16. Günaydın WordPress ailem.günaydın Gözde abla ve oğluşu.Gözde abla her şeyin yolunda olduğuna sevindim.dün sabah yorum yazıb çıkmıştım,şimdi bakıyorum gitmemiş,her kes sabah aynı sorunu yaşamış qaliba.Duyqu hoşgeldin.Gözde abla ben klibi izleyemiyorum,Altan Çetinin NB orkestrası ile Martılar adlı şarkısı var,o ola bilir.ben çıkıyorum,yorum çok kalamıyorum.bye

  17. günaydınnnnnnnnnnnnnnnn heyttttttttttttttttttttttttt var mı lan bana yan bakan 😀 😀
    özlediğimmmmmmmmmmmmmmm canım insanlıkkkk
    uyayamıyorum evet 6 da ayaktayımmmm 😀
    vee her şeyin yolunda olmasına çok sevindim gözdecim.inş. sağlikli bir şekilde dünyaya gelecek annesi 😀
    dua edicem bol bolllll 😀
    benim birazdan çıkmam gerek ikametgah şu bu onları halledeyim 😀
    gelicemmm anacım daha burdayımmm artıkkkk 😀

  18. bide istanbuldan falan yazdıklarını nerden görüyosunuz 😀 fransızım kusura bakmayınnnn 😀

  19. hg şımarma bak fazla millet bu melahata fazla yüz vermeyin geldiyse geldi ne olmuş yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀

  20. DUYGU Diyor ki:
    23/08/2009 12:20

    yaaaa valla şansım açılıyo bilmem bana ne oluyo 😀

    ben girdim hayatına daha iyi şansmı olur 😀 az mı çene patlattım sana hiç mütevazi olmuycam senin hayata yön verip kendine güvenini tekrar geri kazanmanda görevim icabı ustan olarak katkım oldu ne mutlu bana sende söylediklerimi uyguladın bunun için çok mutluyum senin adına sana nasıl değer verip düşündüğümü biliyorsun ama seni asla şımartmam 😀 😀

  21. evet ustammmm sen yola getirdin beni 😀
    seviyorummm seni çokkkk yoldaşım 😀 şimartın meni mananeeeeeeeeee 😀

  22. ben çıkıyorum artukkkkkk 😀
    işlerimm vaaa didimmmm çıkamadummm 😀

  23. herkese günaydınnnnnn vee hayırlıı birr geçirmenizzzz diliyorumm iyilikk meleklerii yanınızdann hiçç ayrılmasınn hemi.

  24. gözde abla yiğitt emirimizin iyi olduğuna çok sevindimmmmm 1 kilodaa almışş oh ohhhhhh paşamızzzzınn keyfii yerindee anlaşılannnnnnnn gözdee ablaa tamam çokk çokk dua edrizz sanaaa senn yineee yoğunsunn bugünnn anlaşılann amaa sendee kendinee dikkattt ettttt. Enbe Orkestrası ve Altan Çetin altan çetinn söylüyoo martılarr şarkısınııı ablacımm

  25. gülüüüüüüü doğruu bildinn martularıı onlarr söylüyooooooo

  26. sevim ablaa herkese yazcamm manidee hemnn gelmiyoo aklımaa sanaa yazmadann olur muuu ablamm haticee ablamm nee güzell manilerr yazdınn öylee çokk hoşumaa mesleğimii elimden mii alcann yoksa 🙂

  27. fatmAsi Says:

    günaydın 🙂 ben geldim 🙂 sahurda ilknurcumla karsılasamadık 😦 hatiçe ablayla da karsılasamdık 😦 ayy naşı merak ediydum kucuk pasamızı ıcım rahatladı sımdı 🙂 masallah masallah 🙂 duygu abla gencer abim saolsun sitenin girisinde cevrimici kisi sayısını gösteren bi yer var oraya tıklayınca bi harita var haritada yanıp sönen yıldızlar var ya onlarda su anda sitede olanlar 🙂

  28. fatmAsi Says:

    h.g mügan abla

  29. karşıyakalı Says:

    SELAM CANLARIM
    BEN GELDİM.GÜZEL SİTEME BİR BAKAYIM.DEDİM.
    KİMLER VARMIŞ.
    10.19 DAN SONRA KİMSE GELMEMİŞ.

  30. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM KONTROLLERİN GÜZEL GEÇMİŞ.
    BEBEKLER SON AYLARDA KİLO ALIRLAR.KİLOSUDA NORMAL.
    SAĞLIKLI OLSUN.HAYIRLISIYLA KUCAĞIMIZA GELSİN.
    BİZİ ONU ÇOK GÜZEL BESLERİZ.
    TABİKİ SİZ .KEŞKE BİZİMDE KATKILARIMIZ OLABİLSE. 😦

  31. fatmAsi Says:

    h.g ablaların güzeli

  32. karşıyakalı Says:

    DUYGUM.
    GÜLNARIM
    FATOŞUM
    MÜJGANIMDA GELİP GİTMİŞLER.

  33. fatmAsi Says:

    nasılsın abla

  34. karşıyakalı Says:

    HOŞBULDUK FATOŞUM İYİYİM .SEN NASILSIN.

  35. fatmAsi Says:

    özlemisim valla 🙂 bi sarılalım söyle 🙂

  36. fatmAsi Says:

    ıyıyım ablacım

  37. karşıyakalı Says:

    MÜJGANIM ORUÇLUYUMYA CANIM ÇEKTİ MANİ YAZMAK. 🙂
    SENİN ELİNDEN ALMAK GİBİ BİR NİYETİM YOK.
    SEN TAM GAZ DEVAM ET GUZUM. ANZER BALIM.

  38. karşıyakalı Says:

    GEL SARILALIM. 🙂

  39. fatmAsi Says:

    eee abla neler yaptın

  40. karşıyakalı Says:

    GÖZDECİM MERALLE KONUŞTUNMU.
    YİNE BULUŞACAKMISINIZ. NE ZAMAN GELCEK .ÖZLEDİM BACIMI.
    DUR AKLIMA GELDİ BİR TANE MANİDE ONA YAZAYIM.

    SIRA DAĞLAR BİTSİN ARTIK
    UZAK YOLLAR BİTSİN ARTIK
    MERAL BACIM NE ZAMAN GELECEN
    BU AYRILIK BİTSİN ARTIK.

  41. fatmAsi Says:

    abla kusura bkma nolur azıcık isim cıktı gelmee calısıcm yine

  42. karşıyakalı Says:

    İLHAM GELDİKÇE HERKESE YAZCAM.

  43. karşıyakalı Says:

    TAMAM FATOŞ SEN BAK İŞİNE.

  44. karşıyakalı Says:

    NAZLIMDA UZUN ZAMANDIR GELMİYOR.
    PC Mİ BOZULDU ACABA .

  45. karşıyakalı Says:

    ÇAMAŞIRIM BİTTİ.GİDİP ASAYIM SONRA YİNE GELİRİM.

Yorumlar kapatıldı.

