Vazgeçilmiyor&ASİ :( :(

426 Yanıt to “Vazgeçilmiyor&ASİ :( :(”

  1. sevim Says:

    demekki pes etmeyecekmisiz demi ablasiii.senin adina cok sevindimmm.insalla bitirip basimiza maliye müsaviri olursunnnn.ya gurur duyuyorum sizlerleeeee insallah benim oglumda okuyup sizin gibi olurrrrr.aminnnn.
    fatosummm gel gelll sessiz kalmaaa.duygum bak sen yoktun senin görevini fatosumuz hep yaptiiii.özetleri verdi.siteyi bos birakmadi.siz tanismsmiydiniz.

  2. aferinnn fatosss 😀
    yeni duygular yetişiyo 😀
    tşk ederim hepinze 😀
    böcük sen saçmala onu bile özledim 😀 : 😀

  3. fatmAsi Says:

    neti kızdımadan cıksam mı ne

  4. sevim Says:

    ben simdi baris akarsuya bakamayacam.ne zaman baksam icim bir hos oluyorrr
    cok severek dinledigim biriydi.sesi cok güzeldiiii.ömrü o kadarmisssss.allah rahmet eylesnnnn.

  5. yaaa bariş akarsuyu seviyorum ve amasra çok güzel şarkı 😦 ağlicam yaaa

  6. ee dudu daha ne var ne yok anlat bakalım.köydeki tavukların selamı varmı 😀

  7. yavuz bingölden bi ay balam yapalım o zaman

  8. fatmAsi Says:

    saol abla 🙂 sizin yerinizi kimse tutamaz 🙂

  9. sevim Says:

    neyse canlarim ben cikiyorummmm.sizi cok seviyorummmm.hayirli geceler tatli rüyalar hepinizeee.fatosum yolun acik olsun ablasiiii.
    sabah sekerleri sizede kucak doluu günaydinlarrrrrrr.gözdem yigit emirimm sizide cok öpüyuirmmmm.kendinize iyi bakin saglicakla kalinnn.

    sevimooooo kacarrrrrr 🙂 byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  10. fatmAsi Says:

    barıs akarsu 😦 allah rahmet eylesin 😦

  11. emel Says:

    ii geceler sevimim bende birazdan kaçam yoksa sahura kalkamma

  12. siz ağlamakmı istiyonuz 😀

  13. UMARIM BEYENİRSİNİZ…… 😦 😦
    TEKRAR ALLAH RAHMET EYLESİNNN 😦

  14. fatmAsi Says:

    iyi geceler avukat ablam 🙂

  15. iyi gecelerrr ablacımmmm.

    tavuklarınn yok ama ineklerimin selamı var.nergis,nazli,maviş 😀
    her akşam bunları otlatmaya götürdükkkk haberin var mi 😀
    milletin tarlasına girdi falan zor çıkardık 😀
    çeşmeden su taşıdık.fasulye topladımmm salata elma 😀

  16. SEVOSUMMM CANIM SANA DA İYİ GECELER BACIMM TATLI RÜYALARR….
    BENDE SENİİİ ÇOKK ÖPÜYORUMMM
    BY BYYY

  17. fatmAsi Says:

    gencer abi alamak istemiorum ben 🙂 zaten siteyi her acısımda alamam icin bi sebep var 😦

  18. sonra yün yıkadık bende yıkadım yün çırptım 😀
    gülmekten ölürsün 😀

  19. CANLARIM BENDE ÇIKSAM İYİ OLUCAKK…SAİLERE DOYUM OLMAZ AMA BENDE BİRAZ YATSAM İYİ OLUCAKK… 😦
    HERKEZE İYİ GECELER SİZLERİ ÇOKK ÖPÜYORUMMMMM…
    AEO
    KİB
    BYYY BYYYY
    EMEL2 KAÇARRRRRRRRRRRRRRRR 😀

    SAHURDA BELKİ GELEİRİM …. 😀

  20. fatmAsi Says:

    doanın tadını cıkardınız yani 🙂

  21. emel Says:

    evet banada müsade tek tek dökülüyoz bende kaçayım kalkamam sonra aç tutarız orucu 🙂

  22. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/25/asidemir-goc/

    …………………………………………..

  23. https://asidizisi.wordpress.com/2009/08/25/asidemir-goc/
    ……………………………………………………………………………….

Yorumlar kapatıldı.

