Asi&Demir – Göç

327 Yanıt to “Asi&Demir – Göç”

  1. edebiyat yapılmazzzzzzzzz 😀
    yaşanır 😀 nokta 😀

  2. karşıyakalı Says:

    BURDAYIM FATOŞUM.

    İYİ ETTİN BİRSELİM.LARAM NASIL.

  3. CANLARIMM BENDE İYİYİİM…SİZLERİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUMM….BENDE ANCA GELEBİLDİM BI GECE SEVOSUMMMM….EE HEP BEN SENDEN ÖNCE GELİYODUMM…Bİ GECE DE SEN GEL …DİMİ AMA…. 😀

  4. fatmAsi Says:

    birsel abla sende anlatır mısın kendini

  5. antika Says:

    duygucum evet cocuk zaten fundaile dalasip duruyordu simdi oldunuz iki
    olsun gözdemizin pasasi bi büyüsün nasilda gencerlen birlik sizi mah fedecekler görürsünüz tabiiki biz o günleri görürsek bu siteyi sonsuza dek yasatirsak insaallah nine dede oluncada burda oluruz

  6. mübarek insan 😀 😀
    yokkkk bee o kadar değil 😀 😀

  7. karşıyakalı Says:

    İNŞALLAH BİRSELİM. HE HE HE . 🙂
    NE GÜZEL OLUR ATIŞMALARI.

  8. fatmAsi Says:

    gözlerim bozulmazsa ben burda olurum 🙂

  9. BUGÜN NE VAR NE YOK OKUMADIMM…GÜZNDÜZ Bİ ARA GİRDİM NAZLIMI GÖRDÜMMM.. 😦 HEMEN DE ÇIKTIMM….ŞMD DE DEDİĞİM GİBİ BALIKLAMA DALDIM SOHBETE…SONRA Bİ ARA OKURUM BEN YOKKEN NELER OLMUŞŞŞ… 😀
    DUDUUUUUUUUU YERİM SENİ KIZZ….BUGÜN İYİ GEZDİN HERHALDE…. 😀

  10. antika Says:

    sag ol emelim allah razi olsun bacim

    ben ve evdekiler lara iyiler bi yaramazlik yok

  11. fatmAsi Says:

    nie abla sitemizin mübarek insanı 🙂

  12. sultan abla hoşgeldin sefalar getirdin inegöle selamlar,nasılsın

  13. anam yiğittt yer bizi 😀
    üffff nir sürü kadının içine düştü şimarta şimarta 😀
    dayısı da gezmelere götürür dimiii loooooooooooo gencerrrrrrrrrrrrr 😀

  14. antika Says:

    eeeeeeeeee
    sitemizin günesi eksik

    fatmAsicim
    ben almanyadan yarismaya katiliyorum
    2 kizim var
    evliyim
    38 yasindayim
    adapazarliyimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    seninlen tanistigima memnun oldum aramiza hosgeldin

  15. BİRSELİM ALLAH SENDEN DE RAZI OLSUN CANIMM….
    EEE GENCER NEREYE KAYBOLDUUU…. 😀 DUDU GENCERİMİ KAÇIRDINMI GIII 😀 AYY FUNDAM EVET HEP AKLIMDA FINDIK KURDUMM..Bİ GELSE HAYIRLISIYLAA…. 😀 AMA DUDU VE GENCERİM MAAŞALLAH ATIŞMALARRR…SÜPERRR…. 😀 İYİKİ VARSINIZZZ….

  16. fatmAsi Says:

    h.b 🙂 allah bağıslasın abla

  17. kızzz ne gezme 😀
    yaa hava pek sıcakti.ama yıne de gezdım özlemişimmm taksimi.alişveriş yapayım dedim güzel bişey bulamadım.yine bi şal aldım 😀
    bu sefer farklı ama 😀
    çok şeker.

    işte selenadaki burak var ya onu gördümmm 😀 tarzım değil kendisi 😀 😀 😀

  18. gencerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hangı gun dogdunnnnnnnnnnnn 😀 söyle
    kaçamazsın

  19. antika Says:

    yigitimizi gercekten yeyip bitiricegiz ne sansli bebek allah sansini sonsuza dek acik etsin insaallah
    gözdecim dua edin demissin bacim dua ediyorum sana bacim her namazda olmasada aklima geldikce canim kardesim kib. yigitede bacim benim

  20. GENCERİMMM ABLASININ PAŞA KARDEŞİİ…H.B CANIM BENİMM….ÇOK SAĞOL CANIMM ALDIM SLMINI….ANTAKYAYA DA KOCAMAN SLMLARRR… 😀 İYİYSİNDİR İNŞ….BENDE İYİYİM ABLACIMM….SENİ GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUMMM….

  21. bursadan bana şey yollayın yaa 😀
    hani böyle kımıl kımıl
    böyle janjanlı 😀

  22. antika Says:

    amin

  23. yaa diyemiyorummmm canı çekcek ustamın.ama çok seviyorum iki şeyini de.ağzımın suyu akcak yaa 😀

  24. İYİ YAPMIŞIN DUDUMMMM… 😀 BENDE PERŞEMBE NURSAYA GİDİP ALIŞVEREİŞ YAPTIMM…MALUM RAMAZANDA PEK OLMUYOO..Bİ DE HAVA ÇOK SICAKKK…. 😀 ŞAL HIII…..BENDE ÇOK SEVERİM ŞALII….BENİM DE DOLU VARR…SEVERSEN SANA DA ÖRÜP YOLLAR BU ÇİÇEĞİNNN….. 😀
    AHH BALIM BENİM BEE…..

Yorumlar kapatıldı.

