Asi&Demir – Unutulmaz

373 Yanıt to “Asi&Demir – Unutulmaz”

  1. karşıyakalı Says:

    ASLAN
    Temel hayvanat bahçesinde gezerken açık bulduğu bir kafesten içeri dalmış.
    -Hoop, dur ne yapıyorsun, orası aslan kafesi, diye bağırışmışlar.Temel geri dönmüş,
    -Sankim aslanınızı yedük, demiş.

  2. karşıyakalı Says:

    BIYIK
    Lazistan’ı gezmekte olan turist :
    -Allah Allah, burada herkesin bıyığı var, demiş.
    Temel, burnuna dikkat çekerek :
    -Piz önemli ve değerli şeylerin altini çizeruz

  3. karşıyakalı Says:

    CANLARIM BEN ÇIKIYORUM.EZAN OKUNUYOR.
    GÖZDECİM VE EMİR SULTANIMA GÜNAYDINLAR.
    HAYIRLI SABAHLAR.SİZİ SEVİYORUM.VEDE ÖPÜYORUM
    GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN. BYYYY

  4. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn herkese hayırlı sabahlar ,dün yine gelemedim akşam kusura bakmayın canlarım ,demek 1 haftalık yazar olduk yine 😀 benim için hiç farketmez paşam bu arada oyumu gençere verdim çünkü bu ay bana göre o haketti ,bu arada yine birbirinizi yemişsiniz duygu hanım ve paşa bey 😀 ben sizinle napıcam bilmiyorumki 😀 😀 😀

  5. herkeseeeeee günaydınnnnnnnnnnnnnn diyippppppppppppppp çıkmakkkkkkklıyımmm geç kalıyorumm dersaneyeeeeeeeeeeeee hadiiiiiiiiiii banaaaaaaaaaa byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  6. GÜNAYDIIINNNNNNNNNNNN
    MÜJGANNNNNN 😀 müjoooooo 😀
    özledim seniiii 😦 fundayı da özledim 😦
    meral ablayı 😦 ayla ablayı 😦

    nasılsınızzzzzzzzzz gençlik 😀 ben bu arkadaş ne yapmış anlamadım.hoparlörde açık ama 😀

  7. ya ben gözdemmm kontrol paneli falan yok yani giremiyorum bişeye.şifremi de buldum.ama yok

  8. gitmeden bii bakimmmm dedimm duyguu ablaaaaa bendee seniii özledimmm yaa hiçç rastlaşamıyozzzzzzzzzzzzzz

  9. bendee hopörlerii açtımm amaa bi şeyy yokkkkkkkkkkk şarkıııııııı

  10. kızlar tekrar günaydın nasıl kontrol paneli yok duygu giriş yaptıysan olması lazım yukarda belki gençer bizi yazar seni normal üye yapmıştır olabilir,eski günlere döndün belkide haberin yok 😀 şaka bir yana paşam gelince sorarsın ne yaptığını bende bilmiyorum çünkü

  11. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDINNNNNNNN.
    GÖZDECİM
    DUYGUCUM
    MÜJGANIM
    HAYIRLI SABAHLARRR.

  12. karşıyakalı Says:

    Üzülme!

    Üzülebiliyorsan bir kalbin var demektir. Kalpsizler üzül(e)mezler ki. Ne mutlu sana ki, üzülebiliyorsun. Dokunan var demek ki kalbine. Ya dokunulmasaydı kalbine. Ya hüznün gönül toprağını karmasına izin verilmeseydi. Demek ki gözden çıkarılmadın. Demek ki sen hâlâ bir umut tarlasısı

  13. karşıyakalı Says:

    Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla,
    Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.
    Bir dost göz arayışıyla,
    Saat tıkırtısıyla….
    Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
    Ama;
    ”Günün aydın, akşamın iyi olsun” diyen biri olmalı.
    Bir telefon çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.

    Yoksa , zor değil, hiç zor değil,
    Demli çayı bardakta karıştırıp,
    Bir başına yudumlamak doyasıya.
    Ama; ”Çaya kaç şeker alırsın?”
    Diye soran bir ses olmalı ya ara sıra……..

    CAN YÜCEL

  14. karşıyakalı Says:

    Zengin; çok mala sahip olana denmez, zengin kalbi olana denir.

    Kalp zenginliğinden mahrum olan kimse, ne kadar geniş servete sahip olursa olsun yine fakirdir.

    Tamamı ve hırsı sebebiyle de halk nazarında hakirdir.

    Kalbi zengin olan kimse de ne kadar fakir olsa herkesin nazarında muhteremdir

  15. karşıyakalı Says:

    BİTANEM

    Kalbimin durduğu anda

    Nefesimin tükendiği anda

    Ömrümün son dakikasında

    Karşıma çıktın

    Beni hayata döndürdün

    Nefesim olup ciğerime doldun

    Ömrüme ömür kattın bitanem

    ALINTIDIR

  16. karşıyakalı Says:

    TABİATLA DERDİN NE?

    Yağmur yağar içimiz daralır,

    İkindi vakti ruhumuzu bir sıkıntı alır,

    Zaten Eylül hep hüzün ayıdır.

    Geceleri hiç sevmeyiz rengi karadır,

    Şubat soğuktur,

    Temmuz sıcaktır,

    Sonbaharda yapraklar dökülür…

    Yine mi pazartesi,

    Zaman ne çabuk geçiyor…

    Ya bırak!

    Tabiatla derdin ne?

    Nedir alıp veremediğin?

    O görevini yapıyor

    Bunlar hep olacak!

    Tabiat seni aşar, uğraşma!

    Sana bir hayat hediye edilmiş

    Kaderini severek

    Sen onu yaşa!

    Mehmet Orhan DURDU

  17. bennnnnnnnnnn geldimmmmmmmmmmmmmmm

  18. kaderimmmiiii ne ydündee birinee rastlayamamıştımmmmmm

  19. yinemii kimse yokkkkkkkkkkkkkkkkk

  20. AZ ÖNCE DENETİME TAKILDIM İYİMİİİİİİİİ 😀 😀 😀

Bir Cevap Yazın

